تماس با کارشناس

خرید بک لینک | فروش بک لینک با کیفیت و ارزان

از مجموعه مطالب آموزشی

یکی از پیچیده ترین و سخت ترین کار هایی که سئوکار انجام می دهد ساخت بک لینک است و اگر کوچک ترین اشتباه و یا تکنیکی اشتباه در این مبحث انجام شود و یا حتی با خرید بک لینک سایتی قصد داشته باشد بالا بیاید و نتواند سایت ها را مورد برسی قرار دهد فاجعه خواهد بود.

باید بدانید گرفتن لینک با آچر تکست های مهم از سایت های  فروش بک لینک به هیچ عنوان ریسک کردن را نمی پذیرد و اگر ندانید که از کجا لینک دریافت کرده اید حتی تا پنالتی شدن سایت را پیش می برید. اما چرا چگونه باید سایت های اسپم را شناسایی کرد و از خرید بک لینک ارزان از آن ها جلوگیری کرد؟ باید حتما توجه داشته باشید که از سایت های مرجع همیشه اقدام به دریافت لینک نمایید! سایت های دارای اعتبار و قوی زیادی وجود دارد و تعداد مهم نیست بلکه کیفیت مهم است.

اگر تا کنون در رابطه با خرید بک لینک با کیفیت تحقیق نکرده اید ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم و این بحث از زمانی مهم شد که سایت های فروش بک لینک ارزان در سایت هایی که داشتند اقدام به دادن لینک به مشتریان در هر شرایطی بودند مثلا اگر چک می کردید شاهد ۵۰ لینک خروجی از سایت ها بودید! آیا این سایت اصلا اعتباری دارد که برای سایت شما بفرستد؟

ما با اصولی ترین تکنیک ها و روش های اقدام به ساخت سایت های با کیفیت و اعتبار بسیار بالا کرده ایم تا بتوانیم بهترین نوع بکلینک را به سایت ها بدهیم.

 

تفاوت سایت های ما با دیگر سایت ها در چیست؟

  • بروزرسانی سایت ها هر ۲ روز یکبار برای فعال بودن
  • گرفتن لینک های با کیفیت برای سایت ها برای قوی شدن پیج اتوریتی و دامین اتوریتی
  • محدودیت در درج بکلینک نهایتا ۱۰ سایت و با بهینه سازی آچر تکست ها
  • ip های متفاوت سایت ها برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی لینک های خروجی
  • استفاده از دامنه ملی ir و استفاده از هاست های ایرانی برای کسب و کار های شما
  • رعایت فاکتور های مهم سئو در کلیه سایت ها و حتی توجه به سرعت لود
  • امتناع از مطالب کپی در لیست سایت ها برای جلوگیری از بی کیفیت شدن site
  • و…

خرید بک لینک با کیفیت و ارزان

همواره در تلاش هستیم که سایت هایی مرجع و قدرتمند برای شما عزیزان به همراه داشته باشیم تا بتوانید طبق برنامه ریزی هایی که دارید از لحاظ لینک بیلدینگ بسیار قوی عمل کنید و کلمه کلیدی خود را بهینه سازی کنید. ما برای شما سئوکاران عزیز در زمینه خرید بک لینک باید بگوییم که اصلا نگران نباشید چراکه سایت های ما با لینکسازی های هرمی انجام شده بسیار قدرتمند و استاندارد می باشند.

بک لینک با کیفیت چیزی است که ما به شما ارائه می دهیم! ما کلیه فاکتور ها را برای داشتن سایت های قوی رعایت کرده ایم و این یکی از مهم ترین نکته ای است که ما را با برخی از سایت های خرید بک لینک جدا کرده است! کافی است تا ۳ ماه از پکیج ما استفاده نمایید! به دلیل تاثیر کامل بر روی کلمه کلیدی باید صبر کرد و ۳ ماه برای این موضوع بسیار مناسب می باشد.

نکته ای که لازم دانستم بدانید در رابطه با لینک های خروجی می باشد! اصلا از سایت هایی که تعداد خروجی لینک بالایی دارند خرید نکنید زیرا هیچ تاثیری بر روی سایت شما نمی گذارند و حتی می تواند احتمال پنالتی شدن سایتتان را فراهم نمایند.

خرید بک لینک ارزان

سایت های اسپمر بسیار زیادی در حال رشد و در حال گسترش می باشند که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم باید حدود ۲۰۰ سایت را نیز در لیست بزاریم! این افراد سودجو با خرید وبلاگ های اتوریتی دار و در نهایت خرید دامنه و متصل کردن آن به این وبلاگ ها اقدام به فروش پکیج های با کیفیت می کنند! و به راحتی شما آن ها را خریداری می نمایید و باعث پنالتی سایت خودتان می شوید! یا بیش از نیمی از لینک های خروجی خود را مخفی می کنند که شما آن را نبینید.

خرید بک لینک ارزان  باید اصولی باشد و ما برای همکاران عزیز سئوکار پکیج های همکاری با ۲۰ درصد تخفیف را آماده کرده ایم و به دنبال ایجاد سایت های با کیفیت بیشتر و گسترده کردن خدمات خود می باشیم تا کلیه نیاز های یک سایت را از لحاظ سئو خارجی و شاخه لینکسازی تامین کنیم.

فروش بک لینک

ما با داشتن یک تیم اقدامات بسیار زیادی را هر روزه برای استاندارد نگه داشتن سایت ها انجام می دهیم به طور مثال ساخت لینک های با کیفیت برای پکیج ها و بروز رسانی آنها! قطعا فروش بک لینک با کیفیت نیاز به صرف وقت زیادی هم می باشد و آنطور نیست که یک سایت فقط با بروزرسانی استاندارد ها را کسب نماید! بلکه باید تلاش کرد و ما با داشتن تیم متخصص در رایانه کمک کلیه کار ها را انجام می دهیم.

برخی از سایت ها که حتی در رتبه های بالا قرار دارند و اقدام به فروش بکل لینک ارزان می کنند هیچ استانداردی را ندارند و من همیشه سوال برایم پیش آمده است که چگونه این همه وب مستر به این سایت ها اعتماد کرده اند؟ مگر می شود؟ در هر حال ما اسمی از سایتی نخواهیم برد اما حتما حواس خود را در این زمینه جمع کنید! لینک سازی بسیار مهم است و اگر لینک ها بی کیفیت باشند هیچ کمکی به رشد سایت شما نمی کنند.

خرید بک لینک معتبر ایرانی

با دریافت و یا خرید بک لینک معتبر که بهتر است از سایت های ایرانی باشد می تواند رشد سایت را چند برابر کند و باید بدانید که اگر سایت های شما به زبان فارسی است و محل کسب شما در تهران است و محل هاست شما نیز در تهران است چقدر عالی است که از سایتی اقدام به دریافت بک لینک کنید که همین شرایط را داشته باشد.

با فروش بک لینک ایرانی ما قصد داریم تا از کسب و کارتان حمایت کنیم! گوگل بخشی از اعتبار یک صفحه را از لینک های ورودی آن می سنجد و اگر ببیند یک سایتی مرجع و معتبر به صفحات شما لینک داده است مطمئن باشید آن هم ارزش صفحه را بیشتر می کند و در نتایج شما را بالا تر می آورد.

امروزه در هر کسب و کاری افراد زیادی آمده اند و اقدام به انجام کار های بی کیفیت می کنند مثلا در بحث سئو افراد زیادی وجود دارند که با خواندن مقالات آموزشی از سایت های ایرانی خود را سئوکار می نامند و در واقع باعث ضرر به صاحب سایتان می شوند. ما با شفافیت کامل اقدام به لینک سازی برای شما عزیزان می کنیم.

فروش بکلینک ارزان و با کیفیت عالی

ما همیشه سایت های خود را برسی می نماییم و در کنار بروز رسانی های اختصاصی اقدام به لینکسازی برای این سایت ها می کنیم تا بتوانیم به سایت های درخواست کننده فروش بکلینک کمک شایانی را برای رتبه گرفتن کلمه کلیدی مد نظرشان کنیم. برای دریافت لیست می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. ما لیست را برای عموم قرار نمی دهیم چراکه یک سری از افراد دیده شده است که با قرار دادن این لیست در سایت خود به مشتریان قیمت بالا تری را داده اند و در نهایت با قیمت مناسبی که گفته ایم از ما خریده اند.

هرگونه سوالی را می توانید در رابطه با این پکیج های بسیار قدرتمند از ما بپرسید تا شفاف سازی های علمی و عملی برای شما عزیزان صورت بگیرد و از ما خاطرتان جمع شود.

چگونه تشخیص دهیم که یک بک لینک با کیفیت است؟

روش های بسیار زیادی وجود دارد که بتوان به صورت دقیق و یا تقریبی اعتبار یک بک لینک و یا سایتی را به دست آورد! مثلا برای در آوردن تقریبی اعتبار یک سایت می توانید از ابزار هایی که سایت ها در اختیارتان قرار می دهند استفاده نمایید مانند سایت موز (moz) که می توانید تعداد لینک های دریافتی سایت مورد نظری که می خواهید از آن اقدام به دریافت لینک نمایید کنید.

و یا اعتبار آن را چک کنید و همچنین میزان سورس اسپم سایت را مشاهده نمایید! اما جدا از این سایت ها تجربه ام بسیار مهم می باشد ما می توانیم روش هایی را به شما آموزش دهیم که بتوانید دقیقا ارزش و اعتبار سایت مورد نظر را تخمین بزنید. قطعا برای خرید بک لینک نباید به هر سایتی اعتماد کرد ما همه این هارا درصورت درخواست شما با مدرک و آموزش مرحله به مرحله می آموزیم.

برای مشاوره درباره خرید بک لینک با کارشناسان ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد