تماس با کارشناس

پیج رنک گوگل چیست؟ بهترین راه های افزایش پیج رنک سایت

از مجموعه مطالب آموزشی

پیج رنک گوگل چیست؟ در گوگل برای مشخص کردن اهمیت صفحات سایت ها از پیج رنک استفاده می کند و همانطور که مشخص شد یکی از اصلی ترین چیزی که در نتیج جستجو تاثیر دارد همین می باشد. یج رنک (Page Rank) با انجام کار هایی که در ادامه گفته خواهد شد و با صرف زمان و برنامه ریزی می تواند به سرعت رشد کند و بهتر شود.

چگونه پیج رنک محاسبه می شود؟

در گذشته مدیران گوگل صفحاتی را که دارای لینک ورودی زیاد بوده اند را صفحه مهم تر و با اهمیت می دانستند که آن زمان سئو خیلی آسان تر بود. در گذشته با الگریتم هایی که دارا بودند لینک های ورودی را بسیار مثبت می سنجیدند. البته باید بدانید لینک های ورودی سایت شما همه خوب نمی باشند و این خوب بودن را با برسی پیج رنگ و قدرت آن و همچنین فاکتور های دیگر باید اندازه گیری کرد و قطعا هر لینک ورودی نمی تواند مفید واقع شود چرا که حتی فالو و نوفالو بودن لینک ها تاثیر گذار می باشد.

به فرض مثال سایتی همزمان به ۲۰ سایت دیگر لینک داده است که خب این لینک از نظر ما کیفیت آنچنانی ندارد و زیاد تاثیر گذار نخواهد بود چراکه اعتبار بر روی تمامی این سایت ها تقسیم می شود. در ادامه می توانید از مشاوره سئو ما استفاده نمایید و کلیه سوالات و مشکلات خود را از کارشناس رایانه کمک بپرسید.

پیج رنک گوگل اهمیت دارد؟

Page Rank همانطور که مشخص است جزو فاکتور های اصلی گوگل می باشد و تاثیر بسیار زیادی را دارد چراکه اعتبار سایت را بالاتر می برد، باید بدانید میزان اندازه گیری پیج رنک گوگل بین عدد ۱ تا ۱۰ می باشد و این عدد هرچه به سمت بالا تر برود یعنی سایت دارای اعتبار بیشتری نزد گوگل دارد و اعتبار بیشتر می تواند در نتایج سرچ معجره کند. برخی از کاربران که می خواهند تبلیغی در سایتی بدهند به پیج رنک گوگل آن توجه می نمایند و سپس به آن سایت اعتماد می کنند، برای مشاهده بخش آموزش سئو به این قسمت بروید.

معایب پیج رنک چیست؟

قطعا تا قبل از مشاهده این مطلب به دنبال پاسخ مناسب پیج رنک گوگل چیست؟ بودید و در ادامه ما به برسی دقیق تر این موضوع می پردازیم. پس از گذشت مدتی از معرفی این فاکتور بسیاری از افراد به دنبال دور زدن این فاکتور بودند و تا حدودی موفق به آن شدند و با ایجاد لینک های ورودی زیاد این اعتبار را بالا می بردند و در نتیجه باعث رشد سریع در گوگل می شدند. گوگل پس از متوجه شدن این موضوع برای جلوگیری از این افراد و سایت ها یک سری قوانین گذاشت و سایت هایی که لینک های نامرتبط دریافت می کردند و تعداد لینک های آن ها بیشتر می شد به سرعت ( آن هارا جریمه می کرد) تا دیگر کسی این ریسک را نکند و فکر دور زدن گوگل را از سر خود بیرون کند.

ضروری : سئو ۲۰۱۸

مشاهده پیج رنک سایت

هرسال به صورت منظم گوگل به تعداد ۴ بار اقدام به بروزرسانی پیج رنک سایت ها می کند و امتیازی بین ۱ تا ۱۰ در نظر می گیرد، اگر سایتی بهتر عمل کرده باشد و لینک های با کیفیت خوبی را کسب کرده باشد این عدد بالا تر و سایتی که از لحاظ سئو و دریافت لینک ضعیف بوده باشد اعتبار آن را کم می کند. در نهایت باید لینک سازی باکیفیت مداومی را داشته باشید به طور مثال می توان در دایرکتوری ها اقدام به لینک سازی کرد و لینک رایگان با کیفیت دریافت نمود. برای مشاهده پیج رنک گوگل سایت خود می توانید به سایت moonsy مراجعه کنید و همچنین پس از مشاهده پیج رنک سایت می توانید سئوی سایت خود را مورد برسی قرار دهید.

برای افزایش پیج رنک گوگل چه اقدامی باید کرد؟

مناسب ترین راه برای افزایش پیج رنک گوگل دریافت بکلینک به سایت خودتان از سایت های دیگر می باشد، البته باید از سایت هایی لینک دریافت شود که اعتبار آن ها بالا باشد و بسیار بهتر است تا لینک های دریافتی از سایت های مرتبط با موضوع خودتان باشد و همچنین برای دریافت لینک بهتر است لینک ها سه طرفه باشد چراکه اینگونه دوسایت به هم لینک می شوند و به صورت زنجیر وار در آخر یک سایت به شما لینک خروجی می دهد، اینگونه بسیار بهتر تاثیر می گذارد. باید بدانید در بحث دریافت لینک نباید عجله کنید و باید با شیب ملایم نه تند اقدام به لینکسازی کرد و هم لینک نوفالو و هم فالو دریافت کرد.

سایت های دایرکتوری بسیار مناسب هستند برای دریافت لینک و اعتبار مناسبی را به سایت شما ارسال می کنند، The Directory of the Web بسیار زیاد است که میتوانید با پیدا کردن آنها سایت خود را در آن ثبت نمایید.

به یاد دشته باشید در سئو هیچ چیز در زمان کم به دست نمی آید و یک سایت موفق نیاز به صرف وقت و نا امید نشدن و تلاش زیاد دارد.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

تگ وردپرس چیست؟

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد