تماس با کارشناس

معرفی برنامه snagit

از مجموعه مطالب آموزشی

حتما همه شما میدانید بدون شک و تردیدی برنامه Snagit ساخت شرکت Techsmith  تغریبا یکی از بهترین  و بی نظیر ترین نرم افزار ها در مورد عکس برداری از صفحه نمایش  سیستم های کامپیوتری و رایانه ها میباشد. این برنامه یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش تصاویر دارد  که کار با این برنامه  را ساده  و لذت بخش تر می کند. با این حال  نرم افزار Snagit میتواند تا حدودی هم از صفحه نمایش فیلم برداری کند از دیگر  امکانات جالب و منحصر به فرد این نرم افزار دانست.

 

 برنامه  Snagit ، از باسابقه ترین و قدیمی ترین و هم چنین بهترین برنامه های های تصویر برداری از صفحه نمایش به کمک رایانه است. با این نرم افزار میتوانید  به ساخت عکس و فیلم از صفحه نمایش ویندوز و برنامه های در حال اجرا اقدام کنید.Snagit برنامه فرایند عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش  کامپیوتر را با بهترین کیفیت و بالاترین کارایی و ساده ترین راه  انجام می دهد.

 

معرفی برنامه snagit

 

به همین جهت  است که نرم افزارSnagit  انتخاب اول بسیاری از کاربرانی است که قصد ساخت برنامه های آموزشی تحت ویندوز را دارند.با استفاد ه از نرم افزار Snagit شما می توانید عکس برداری یا فیلم برداری را از تمام صفحه بکنید، و یا آن را محدود به یک صفحه یا منوی مختص کاستوامیز شده در یک نرم افزار بکنید.  کاربران می توانند Hotkey های متفاوتی  را برای نرم افزار تعریف کنند تا به سرعت بتوانند از بخش های مورد نظر خود فیلم یا عکس برداری کنند.قدرت های اصلی این نرم افزار ، در هنگام فیلم برداری مشخص می شود. این نرم افزار می تواند در حین فیلم برداری، صدای کلیک ماوس را هم شبیه سازی کند. و یا صدا را از میکروفن یا خروجی ویندوز بر روی فیلم ضبط کند. اگر در حال تهیه یک فیلم آموزشی از یک نرم افزار باشید، Snagit می تواند حرکات ماوس را HighLight کند تا بیشتر به چشم بیاید.همچنین بعد از ذخیره عکس یا فیلم از صفحه نمایش، توسط Snagit امکان اضافه کردن افکت های مختلف و ویرایش آنها وجود دارد.در مجموع، نرم افزار Snagit بهترین نرم افزار برای ایجاد یک کاتالوگ آموزشی به صورت عکس، و یا تهیه فیلم آموزشی از یک نرم افزار است.

پس به طور مختصر قابلیت های مختلف نرم افزار رو میشود در موارد زیر خلاصه کرد:
• گرفتن عکس از محیط های نرم افزاری
• گرفتن فیلم از محیط های نرم افزاری
• جدا کردن متن از تصویر و تبدیل اون به فرمت های قابل ویرایش متنی
• جدا کردن عکس از صفحات وب
• تصب یه چاپگر مجازی
• ویرایشگر قوی توی تهیه تصاویر آموزشی مورد استفاده در کتابها
• تبدیل فایل های تصویری به یکدیگر گزینه های برنامه snagit

دانلود نرم افزار camtasia

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد