تماس با کارشناس

چگونگی تبدیل فایل ورد به پی دی اف به وسیله ورد – نیو دانش

از مجموعه مطالب آموزشی

چگونگی تبدیل فایل ورد به پی دی اف به وسیله ورد یکی از کارهایی است که کاربران روزانه با آن سروکار دارند. فرمت ورد یکی از فرمت های رایج در بین کاربران اینترنت می باشد.با این فرمت به راحتی می توان در فایل های نوشته شده تغییرات ایجاد کرد و آنها را ویرایش نمود. اما هستند افرادی که نمی خواهند فایل های نوشته شده توسط آنها تغییر داده شود بلکه می خواهند تمام و کمال و بدون هیچ دستکاری پیام خود رابه کاربر منتقل کنند و این همان مزیتی است که فرمت پی دی اف به آنها می دهد. علاوه بر این فرمت پی دی اف تقریبا در اغلب دستگاه های هوشمند خوانده می شود چرا که نرم افزارهای بسیاری هستند که می توانند پی دی اف را نمایش دهند به همین جهت اغلب دستگاه های هوشمند بصورت پیش فرض نرم افزاری برای اجرای فرمت پی دی اف دارند. اما فرمت ورد تنها توسط نرم افزار های معدود و البته گرانی اجرا میشود. همچنین امکان تبدیل پی دی اف به ورد وجود دارد که نیاز کاربران بسیاری است.

 

همه ی این عوامل سب شده است تا کاربران بیشتر به سمت این فرمت کشیده شوند. چون دسترسی و استفاده از آن راحت و آسان است.از این فرمت بیشتر برای رزومه های کاری، مقالات و تحقیقات دانشگاهی و… استفاده می شود. لذا کاربران زیادی هستند که میخواهد چگونگی تبدیل فایل ورد به پی دی اف به وسیله ورد را بدانند.

شاید کمتر کاربری بداند که می توان با نرم افزار Office Word می توان فایل های ورد نوشته شده را به فایل پی دی اف تبدیل کرد. این کار مازاد بر نکات گفته شده ناهنجاری های موجود در نوشتار فارسی را هم از بین می برد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه ورد را به پی دی اف تبدیل کنیم در کامپیوتر با نیو دانش همراه باشید.

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف به وسیله ورد

برای این کار کافی است تا فایل ورد خود را با نرم افزار Office Word  باز کنید. سعی کنید این کار را با نسخه های ۲۰۱۰ و یا ۲۰۱۳ نرم افزار Office Word انجام دهید چون نسخه های پایین تر (مثل ۲۰۰۷) می بایست یک ابزارک بر روی آن ها نصب شود که البته در ادامه توضیح داده می شود.

 

بیشتر بخوانیم :چگونه اعداد فارسی در ورد بنویسیم

.

  

در قسمت پایین از فیلد File Types گزینه PDF or XPS Document را انتخاب کنید و Save را بزنید . با انجام این عمل فایل ورد شما تبدیل به پی دی اف خواهد شد. به همین سادگی:)

 

 

میتونی حجم تصاویرت رو در فایل ورد کمتر کنی. فشرده سازی تصاویر در ورد

تبدیل فایل ورد به پی دی اف به ورد

در نرم افزار Office Word  نسخه ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ بصورت پیش فرض ابزارک لازم تبدیل فایل ورد به پی دی اف نصب شده است. لذا شما برای استفاده از آنها به مشکل بر نخواهید خورد. اما در نسخه های پایین تر این امکان وجود ندارد و می بایست ابتدا ابزارک لازم را جهت انجام این کار نصب کرد و سپس کار را مطابق دستور فوق به انجام رساند.

 

 

اگر ابزارک فوق را نصب نکرده باشید هنگام ذخیره در فیلد File Types گزینه PDF or XPS Document را نمایش نخواهد داد. و این یعنی شما نیاز به نصب ابزارک فوق دارید. لازم به ذکر است در نسخه های ۲۰۱۰ به بالای نرم افزار ورد این ابزارک بصورت پیش فرض نصب شده است.

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با چگونگی تبدیل فایل ورد به پی دی اف به وسیله ورد

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با اینکه چگونه فایل ورد را به پی دی اف در ورد تبدیل کنند پاسخ خواهیم داد.

آیا تبدیل ورد به پی دی اف در گوشی نیز امکان پذیرهست؟

- بله به کمک اپلیکیشن های اندرویدی این امکان وجود دارد.

آیا می‌ توان تبدیل فایل ورد به پی دی اف آنلاین انجام داد؟

- بله سایت های ایرانی و خارجی زیادی برای تبدیل ورد به پی دی اف وجود دارد که می توانید از سایت تبدیل ورد به پی دی اف استفاده کنید.

چطوری فایل word را به  pdf تبدیل کنیم؟

-سه روش برای تبدیل فایل ورد به پی ید اف وجود دارد:

1. به کمک برنامه  word

2. به کمک  سایت های آنلاین

3. به کمک اپلیکیشن های موجود.

که با استفاده از هر روش به آسانی می توانید فایل های ورد را به پی دی اف تبدیل کنید.

سخن پایانی

در این مقاله  سعی کردیم به  ساده ترین شکل تبدیل فایل word به pdf را آموزش دهیم. با کمک این اموزش می توانید به آسانی از طریق برنامه ورد تبدیل ورد به پی دی اف باچند ترفند کاربردی و ساده در گوشی یا کامپیوتر را انجام دهید.

در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال برای تبدیل ورد به پی دی اف در کامپیوتر می توانید با کارشناسان ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید. 

برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

مقالات مرتبط:

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد