تماس با کارشناس

خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام بدون نرم افزار (4 روش تضمینی!)

از مجموعه مطالب آموزشی

خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام بدون نرم افزار، اینستاگرام که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین اپلیکیشن ها برای اشتراک گذاری عکس و فیلم شناخته شده است کاربران بسیاری را به خود جذب کرده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

میلیون ها نفر در سراسر جهان برای مقاصد گوناگون وارد این شبکه ی اجتماعی می شوند، ممکن است استفاده از این برنامه ی محبوب برای ارتباط با دوستان و اعضای خانواده باشد و یا برای به فروش رساندن کالا و مقاصد تجاری که البته آن دسته از افرادی که از این شبکه برای معرفی محصول و به طور کلی به منظور امور کاری و تجاری استفاده می کنند اندک نیستند.

به همین منظور آشنایی با تمامی تکنیک ها و ترفندهای اینستاگرام می تواند شما را در استفاده ی بهینه از این اپلیکیشن یاری کند، به خصوص برای افرادی که برای جذب مشتری وارد این شبکه شده اند.

همان طور که می دانید صفحه های فروشگاهی یا تجاری تعداد دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند، مدیران این صفحات به منظور جذب دنبال کنندگان بیش تر از تکنیک هایی مانند راه اندازی مسابقه یا قرعه کشی استفاده می کنند که همین امر مستلزم تعداد لایک و کامنت (نظرات) بالا برای این پیج ها خواهد شد.

 

از آن جا که خواندن تمامی این کامنت ها در فضای اینستاگرام امری دشوار است، ادمین یا مدیران این دسته از پیج ها به دنبال راهی ساده تر جهت خواندن نظرات و یا بازخورد از مخاطبین خود هستند یکی از بهترین و ساده ترین روش های گرفتن خروجی از کامنت های اینستاگرام می باشد.

 

ذخیره کامنت ها در اینستاگرام

خروجی گرفتن از کامنت ها و یا به عبارت دیگر دانلود نظرات مخاطبین و دنبال کنندگان صفحه توسط ابزارهایی قابل اجرا می باشد که ما قصد داریم در این مقاله در خصوص آن توضیحاتی را ارائه دهیم، پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که در این شبکه ی اجتماعی عضو بوده و برای پست های خود تعداد بالایی کامنت دریافت می کنید مطالعه ی این بخش می تواند برای شما مفید باشد، ما قصد داریم در ادامه ی مطلب “خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام بدون نرم افزار “ در خصوص خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام بدون نرم افزار جانبی صحبت کنیم. با نیودانش همراه باشید

میدونی چطور میشه بدون حذف کردن حساب کاربری اینستاگرام اون رو از دید دیگران مخفی کنی! آموزش مخفی کردن اکانت اینستاگرام

 

دانلود کامنت ها از طریق اینستاگرام

یکی از روش هایی که شما می توانید به راحتی کامنت های پست خود را در یک فایل اکسل دریافت کنید استفاده از خود اپلکیشن اینستاگرام می باشد برای استفاده از این روش کافی است به طریق ذیل عمل کنید:

در ابتدا با وارد شدن به پروفایل خود می توانید از قسمت سه نقطه گزینه ی (setting) یا آیکون چرخ دنده را لمس کنید.

بعد از آن باید وارد بخش (security) شده و گزینه ی Download Data را لمس کنید.

اکنون صفحه ای باز خواهد شد که شما باید در کادر نمایان شده آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

با فشردن دکمه ی Request Download بعد از گذشت حداکثر ۴۸ ساعت تمامی داده ها برای شما ایمیل خواهد شد.

لازم به ذکر است ایمیل دریافتی، شامل تمامی داده ها و اطلاعات پروفایل شما خواهد بود و شما می توانید برای دانلود کامنت ها فایلی که نام آن Comment است را انتخاب کنید، ممکن است این فایل با فرمت .json برای شما فرستاده شود که برای تبدیل آن به xlsx  و باز کردن فایل در محیط اکسل می توانید از طریق  تبدیل فرمت به صورت آنلاین کامنت های خود را در اکسل باز کنید.

ابزار رایگان استخراج کامنت در اینستاگرام

برخی از سایت ها که در ادامه قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم این امکان را فراهم آورده اند تا بتوانید به صورت رایگان از کامنت های اینستاگرام خروجی بگیرید، البته علاوه بر این سایت ها و ابزارها برخی از نرم افزارها نیز می توانند از نظرات این اپلیکیشن خروجی تهیه کنند، گروه دیگری از سایت ها نیز در این زمینه فعالیت داشته و شما می توانید با ایجاد حساب و پرداخت مبلغ مشخصی از این قابلیت استفاده کرده و فایل اکسلی از کامنت های خود را دریافت کنید.

خیلی از افراد هنوز روش اصولی حذف کردن پیج اینستاگرام رو بلد نیستن، و همین موضوع بعدا براشون دردسر میشه! پیشنهاد میکنم یک بار برای همیشه فرایند  چگونگی حذف اکانت اینستاگرام انجام بدیم.

 

1 . سایت Getcombot برای دانلود کامنت پست اینستاگرام

یکی از سایت های محبوب و قوی که به صورت رایگان جهت دانلود و استخراج کامنت های پست در اینستاگرام مورد استفاده ی بسیاری از کاربران قرار  گرفته است سایت getcombot می باشد، این سایت امکانات متعددی را در اختیار افراد قرار می دهد که یکی از آن ها دانلود کامنت های یک پست می باشد.

از جمله مزایای استفاده از این سایت می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد، علاوه بر این، سایت Getcombot با قدرت پردازش فوق العاده ای که دارد محدودیتی برای تعداد کامنت ها نداشته و حداکثر تا ۲۰۰۰۰ کامنت را پشتیبانی می کند. البته این سایت محبوب ممکن است در برخی زمان های خاص شما را در صف انتظار نگه داشته و استخراج کامنت ها را کمی زمان بر کند.

 

2 . سایت The Raffler برای استخراج کامنت ها پست اینستاگرام

با ورود به سایت https://theraffler.co/ می توانید به صورت رایگان از کامنت های اینستاگرام خود خروجی بگیرید، این ابزار رایگان تمامی کامنت های دریافتی را به صورت فایل اکسل در اختیار شما قرار خواهد داد، سایت theraffler قادر به پشتیبانی بیش از ۵۰۰ هزار کامنت می باشد.

 

3 . سایت exportcomments بهترین روش خارج کردن کامنت ها از اینستا

یکی دیگر از سایت ها که در زمینه ی دانلود کامنت ها فعالیت دارد، سایت https://exportcomments.com/ می باشد، تنها نکته ی منفی در استفاده از این ابزار محدودیت تعداد کامنت ها می باشد چرا که این سایت تنها تا ۱۰۰ کامنت را برای هر پست پشتیبانی می کند و در صورتی که تعداد کامنت های پست اینستاگرامی شما بیش از ۱۰۰ عدد باشد باید از نسخه ی پیشرفته ی آن با پرداخت هزینه استفاده کنید.

نکته: در استفاده از سایت های خارجی که اطلاعات حساب اینستاگرام شما را طلب می کنند بسیار محتاط عمل کنید زیرا بسیاری از این سایت ها ممکن است اطلاعات کاربری شما را در اختیار افراد سودجو و هکر ها قرار دهند. 

پس بهتر است فقط از سایت های معروفی که در بالا اشاره شد استفاده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به بررسی امنیت حساب کاربری اینستاگرام خود داشتید میتوانید مطلب ” مشاهده دستگاه های متصل به حساب اینستاگرام ” را مطالعه کنید.

 

4 . دانلود کامنت های اینستاگرام با استفاده از Microsoft flow

وجود ابزاری با نام flow  با قابلیت های فراوان می تواند این امکان را فراهم کند تا تمامی کامنت ها را در فایل اکسل دریافت کنید برای استفاده از این قابلیت می توانید بعد از ورودبه سایت مایکروسافت فلو و ایجاد حساب کاربری بر روی گزینه ی sign in  اینستاگرام کلیک کرده و بعد از آن با کلیک بر روی گزینه ی create در مقابل آیکون اکسل محل ذخیره سازی فایل اکسل را مشخص کنید شما می توانید با انتخاب گزینه ی google drive و وارد کردن نام کاربری وارد حساب کاربری شده و بر روی گزینه ی Continue کلیک کنید.

 

در این صفحه قالب فایل اکسل با دارا بودن گزینه های مختلف برای شما نمایش داده می شود و شما قادر خواهید بود از بخش Edit ستون های مختلف را اضافه کنید. در پایان با کلیک بر روی گزینه ی  Save (ذخیره) در این صورت با دریافت کامنت جدید در اپلیکیشن اینستاگرام فایل اکسل شما به روز خواهد شد و در لیست کامنت ها قرار خواهد گرفت.

دوست داری مخفیانه و بدون اینکه کسی بفهمه دایرکت طرف مقابل رو بخونی!  خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام

 

پرسش و پاسخ رایگان نحوه خروجی گرفتن از کامنت‌ های اینستاگرام

پس از بررسی کامل سایت و ابزار های مختلف برای خارج کردن کامنت های اینستاگرام حال نوبت به پاسخ سوالات شایع کاربران است. قطعا بسیاری از کاربران زمان مطالعه این مقاله با سوالاتی روبرو میشوند که در این بخش به آنها پاسخ میدهیم پس با ما همراه باشید و در صورتی که با ابهام خاصی روبرو شده اید از بخش نظرات با ما همراه باشید.

 

چرا باید از لیست کامنت های اینستاگرام خروجی بگیریم؟

دلایل متعددی برای استخراج کامنت ها اینستاگرام روی فایل اکسل وجود دارد. به عنوان مثال برخی افراد قصد دارند از میان افرادی که کامنت قرار داده اند قرعه کشی کنند.

و یا برخی افراد قصد دارند به صورت حرفه ای بر روی کامنت های کاربران تجزیه و تحلیل انجام دهند به همین دلیل دقیقی برای انجام این کار وجود دارد که به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.

 

آیا امکان آنالیز کامنت های اینستاگرام وجود دارد؟

بله. به راحتی با استفاده از ترفند های دانلود کامنت های یک پست که در بالا به آنها اشاره شده است میتوانید تمام اطلاعات را استخراج کرده و به صورت حرفه ای آنها را بررسی کنید.

توجه داشته باشید برای بررسی حرفه ای پیج اینستاگرام میتوانید از کارشناسان رایانه کمک مشاوره دریافت کنید.

 

آیا امکان استخراج فالوور های اینستاگرام از کل پیج وجود دارد؟

خیر. در صورتی که قصد دارید تمام کامنت های تمام پست های شما یک جا خارج کنید این امکان وجود ندارد. اما میتوانید به صورت تک به تک هر پست را انتخاب کرده و پس از کپی کردن کامنت های زیر آن به سراغ پست بعدی بروید.

جدیدا اینستاگرام به مشکل خورده که پیامی برای فرد یا افرادی ارسال نمیشه! با من همراه باش تا بهت بگم چطوری میتونی خطای instagram couldn't create thread در اینستاگرام رفع کنی!

 

کلام آخر

در پایان امیدواریم مطالب بیان شده در خصوص نحوه ی خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام بدون نرم افزار مورد استفاده ی شما عزیزان قرار بگیرد در صورت وجود هر گونه مشکل و یا سوال می توانید با همکاران ما در رایانه کمک با شمارهای  ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ تماس بگیرید.

 

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد