تماس با کارشناس

دانلود درایور لپ تاپ ایسوس

از مجموعه مطالب آموزشی

درایور لپ تاپ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

درایور لپ تاپ ایسوس در واقع نرم افزاری است که به سیستم عامل ها اجازه می دهد ارتباط مناسبی با قطعات مختلف رایانه داشته باشند. در این مقاله ضمن توضیحات درمورد درایور، چگونگی دانلود و نصب درایور بر روی سیستم  را آموزش داده ایم. 

در صورتی که  شما کاربر گرامی برای نصب درایور لپ تاپ ایسوس یا هر مورد دیگر در رابطه با درایور سوال دارید می توانید با خدمات مشاوره کامپیوتری رایانه کمک تماس بگیرید. می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

✴️✴️ رفع مشکلات کامپیوتری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

آنچه در این مقاله می خوانیم

درایور لپ تاپ چیست؟

درایور لپ تاپ ایسوس

چگونه درایور لپ تاپ را نصب کنیم؟

دانلود درایورهای لپ تاپ ایسوس (Asus)

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با دانلود درایور لپ تاپ ایسوس

سخن پایانی

درایور لپ تاپ چیست؟

همانطور که در مقدمه  اشاره کردیم درایور لپ تاپ در واقع نرم افزاری است که به سیستم عامل شما یا همان ویندوز این امکان را می دهد تا بتواند ارتباط خوبی با قطعات مختلف رایانه داشته باشد. در واقع تعامل سیستم عامل دستگاه را  با قطعات مختلف سخت افزار کنترل می کند. درایورها برنامه های کامپیوتری هستند که به سیستم عامل و سایر برنامه های راه اندازی شده بر روی دستگاه اجازه می دهند با قطعات سخت افزاری هماهنگ و در ارتباط باشد. درایورها عملا اجرایی نیستند و رابط کاربری خاصی بعد از نصب ندارند اما با اعلام مشخصات وکدهایی خاص از هر قطعه ویندوز را در بازشناسی قطعه و نحوه مدیریت آن راهنمایی میکنند. درایورها هم در لپ تاپ ها هم  سیستم های خانگی کاربرد دارند.

 

پیشنهاد مطلب: میدونستی نرم افزار آفیس روی 90 درصد سیستم های دنیا نصب شده، برای دانلود برنامه افیس این مقاله رو از دست نده.

درایور لپ تاپ ایسوس

اگر شما هم از لپ تاپ ایسوس استفاده می کنید قطعا می دانید پس از نصب ویندوز نیاز به دانلود درایور لپ تاپ ایسوس خود داشته اید. اما اینکه چرا حتما لازم است نصب درایور انجام دهیم و چه تاثیری بر عملکرد سیستم دارد؟ لازم است بگوییم درایور برنامه های سیستم از جمله دایور کارت گرافیک، درایور کارت صدا و یا حتی درایور یو اس بی ۳ اگر نصب نباشند نمی توانید از آنها استفاده کنید اگر درایور صدا نصب نشود هنگام کار با سیستم قادر نخواهید بود صدا را پخش کنید. یا درصورت نصب نبودن گرافیک نمی توانید بازی ها را به خوبی اجرا نمایید. برای دیگر برنامه های مهم و ضروری سیستم در صورت نصب نبودن درایور با این مشکل روبرو می شوید.

البته باید بدانید که شرکت های سازنده لپ تاپ بسیار متفاوت می باشند و همچنین درایور های لپ‌تاپ‌ ایسوس با دیگر برند ها نیز متفاوت است و باید به صورت جداگانه برای هر برندی درایور مختص خود را دانلود کرد. این نکته را توجه کنید اگر درایور اشتباهی نصب شود ممکن است به سیستم آسیب وارد شود و یا اصلا درایور نصب نشود. همچنین اگر با آسیب دیدگی لپ تاپ روبرو شده اید و  روشن نمی شود می توانید علت روشن نشدن لپ تاپ چیست و چگونه میتوان مشکل آن را رفع کرد؟ را مطالعه کنید.

 

 

 

برند asus یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید رایانه های رومیزی می باشد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین هر ساله لپ تاپ های بسیار خوب و توانمندی را روانه بازار می کند. در سال های نه چندان دور ایسوس Asustec  و یا در حال حاضر برند asus در تایوان در زمینه تولید کامپیوتر و تکنولوژی کار خود را شروع کرد! در واقع این شرکت کار خود را از سال ۱۹۸۹ فعالیت های گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده است و در حال حاضر برندی شناخته شده و بسیار موفق می باشد. قطعاتی که این کمپانی تولید کرده است را برای شما نام می بریم : نمایشگر، رایانه رومیزی، مادربرد، کارت گرافیک و… در زمینه فناوری نیز اقدام به تولید تلفن همراه و اینترنت و… کرده است.

البته ایسوس نیز توسط ۴ مهندس بسیار قدیمی شرکت ایسر تاسیس شد و در کارنامه کاری خود نیز به بزرگترین تولید کننده مادربرد تبدیل شده است. این برند در تمامی کشور ها نامی آشنا می باشد و در کشور ایران نیز توسط مردم بسیار محبوب میباشد.

 

چگونه درایور لپ تاپ را نصب کنیم؟

نصب درایور لپ تاپ کار سختی نیست. لازم است سراغ فایل هایی بروید که دانلود کرده اید. با کلیک  بر روی هر فایل با پنجره ای روبرو می شوید که با اعمال مراحلی درایور نصب می شود.

  • در پنجره باز شده ابتدا گزینه Next را انتخاب کنید.
  • سپس در پنجره بعدی با انتخاب گزینه i accept the agreement همچنان گزینه next را انتخاب کنید.

 

 

  • ویندوز به صورت پیش فرض محل نصب درایورها را به درستی انتخاب می کند و ادامه مراحل نصب انجام می شود.
  • بعد از نصب درایورها ممکن است سیستم مجدد نیاز به راه اندازی و ری استارت داشته باشد.

 

اگر  برای دانلود درایور نیاز به  راهنمایی داری؟ از مقاله  دانلود درایور میتونی استفاده کنی

 

دانلود درایورهای لپ تاپ ایسوس (Asus)

برای دانلود و نصب درایور لپ تاپ ایسوس آسان ترین و مطمئن ترین کار دسترسی به صفحه مخصوص دانلود درایور لپ تاپ ایسوس از طریق جستجو در گوگل است. به طور مثال برای سرچ درایور های لپ تاپ ایسوس مدل asus x555lb آن  را سرچ کرده و بر روی لینک  شرکت ایسوس به آدرس زیر کلیک می کنید:

https://www.asus.com/support/Download-Center/

معمولا این صفحه از طریق جستجو در گوگل لینک های اول نشان داده می شود که مختص سایت رسمی ایسوس است.

 

 

پس از ورد به صفحه دانلود رسمی ایسوس سیستم عامل مدنظر را انتخاب کرده و لیست درایورها را مشاهده می کنید.

 

با کلیک بر روی درایور مدنظر آخرین ورژن بروز رسانی شده درایور در دسترس می باشد. با کلیک بر روی دکمه دانلود می توانید درایور ایسوس را دانلود کنید. 

 

 

به این ترتیب درایور سیستم مدنظر شما دانلود می شود و آماده نصب می باشد. همچنان تاکید می کنیم حتما درایور مختص مدل سیستم ایسوس خود را دانلود کنید.

درصورت داشتن سوال برای دانلود درایور دیوایس های خود و یا بروز رسانی آنها می توانید با خدمات مشاوره کامپیوتری رایانه کمک تماس بگیرید.  تماس با کارشناسان رایانه کمک به صورت شبانه روزی بود و می توانید در هر لحظه از شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایید.

✴️✴️ رفع مشکلات کامپیوتری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

 

با این نرم افزار برنامه های سیستمت همیشه آپدیت هست: دانلود درایور بوستر | نرم افزار IObit Driver Booster | آپدیت درایور

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با دانلود درایور لپ تاپ ایسوس

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با دانلود درایور لپ تاپ ایسوس پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید

آیا در ویندوز 10 نیازی به نصب درایور لپ‌تاپ نیست؟

- بله نیاز است. برای عملکرد بهتر لازم است درایورهای دستگاه خود را نصب کنید.

آیا نرم افزاری برای نصب خودکار درایورها در ویندوز وجود دارد؟

- بله. نرم افزارهایی مانند (DriverPack Solotuion) یا (Driver Reciever)  پس از نصب بر روی لپ تاپ به  صورت خودکار قطعات  بدون درایور را شناسایی کرده و اقدام  به نصب درایورها می کند. البته  برای برخی از برنامه ها لازم است خودتان درایور را دانلود و نصب کنید.

چطور درایور لپ تاپ ایسوس را دانلود کنیم؟

- برای دانلود ونصب درایور لپ تاپ می توانید به سایت هایی که  دانلود درایور لپ تاپ را در اختیار کاربران  قرار داده است مراجعه کنید.

سخن پایانی

درایورهای سیستم ها تعامل بین ویندوز و دیگر قطعات  سیستم  را فراهم می کند. اگر برند لپ تاپ شما ایسوس می باشد لازم است بدانید پس از نصب ویندوز حتما نصب درایور لپ تاپ الزامی است چرا که بدون نصب درایور لپ تاپ ایسوس نمی توانید عملکرد خوبی از سیستم داشته  باشید. هر سیستم متناسب با نوع ویندوز درایورهایی دارد که لازم است دانلود و نصب کنید ما در مقاله دانلود درایور لپ تاپ ایسوس سعی کردیم ضمن توضیحاتی از درایور و دانلود آن آگاهی های لازم  را به شما  بدهیم.

مطالب مرتبط :

دانلود درایور لپ تاپ دل

چقدر این مطلب مفید بود ؟

✴️✴️ رفع مشکلات کامپیوتری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد