تماس با کارشناس

رایانه کمک – رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای

از مجموعه مطالب آموزشی

رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای - رایانه کمک

رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای و حل مشکلات کامپیوتری و پاسخگویی به سوالات کامپیوتری و رایانه ای شما توسط کارشناسان نیو دانش قابل انجام نمی باشد زیرا این خدمات نیاز به مهارت در زمینه پشتیبانی کامپیوتر دارد و شما کاربران می توانید  از خطوط تلفن ثابت شهری با شماره 9099071540 تماس گرفته تا مشکلات رایانه ای و موبایل خود را با حرفه ای ترین کارشناسان کامپیوتری در شرکت رایانه کمک درمیان گذارید.

رفع مشکلات رایانه ای در این مرکز به صورت کاملا تخصصی انجام می گردد . با نصب اپلیکیشن رایانه کمک  یک دقیقه به صورت تست و با هدف جلب اطمینان مشتریان به شما ارائه می گردد.

حل مشکلات کامپیوتری تلفنی

برای رفع و حل مشکلات کامپیوتری می توانید با این مرکز تماس بگیرید و با پرداخت هزینه بر روی قبض تلفن مشکلات کامپیوتری خود را به کمک کارشناس رفع نمایید. این اطمینان به شما داده می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما در بخش پاسخگویی به سوالات رایانه ای اقدام به رفع مشکلات رایانه و موبایل شما می نماید.

مشکل کامپیوتر دارم و به دنبال یک مرکز معتبر جهت پاسخ مشکلات کامپیوتری هستم ؟

ما در سایت نیو دانش همیشه اقدام به راهنمایی کاربران خود می کنیم و البته این طبیعی است که ما به عنوان مرجع بهترین خدمات و مراکز را به کاربران خود معرفی نماییم.

حل مشکلات کامپیوتری به صورت  تلفنی

خدمات کامپیوتری و تلفن همراه همواره به تخصص و دانش بالایی نیاز دارد . بر خلاف بسیاری از شرکت ها و دفتر های خدمات کامپیوتری شرکت رایانه کمک با جمع کردن بهترین کارشناسان حوزه کامپیوتر و IT در کنار هم سعی کرده است تا بهترین خدمات را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد.

از این رو با روش های مختلفی به ارائه مشاوره تلفنی و اینترنتی در زمینه های مختلف مشکلات کامپیوتر و موبایل می پردازد . برخی از سرویس های ارائه شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این مجموعه نیز به صورت رایگان ارائه می شوند . از این رو کاربران می توانند برای طرح سوالات و مشکلات رایانه ای و تلفن همراه خود صفحه اینستاگرام رایانه کمک را دنبال کنند تا در صورت امکان کارشناسان رایانه کمک به صورت ارتباط از طریق چت مشکلات کاربران را برطرف کنند

رفع مشکلات کامپیوتری در اینستاگرام رایانه کمک

رفع مشکلات کامپیوتری در رایانه کمک  به صورت سرویس های مختلفی ارائه می شود و البته باید بدانید که برخی از شرکت ها از نام و عنوان تجاری رایانه کمک سوء استفاده می کنند.حتی ممکن است شما تصور نمایید که با رایانه کمک تماس گرفته اید اما در نهایت بعد از طولانی شدن مکالمه و حل نشدن مشکل متوجه این موضوع می شوید.پس برای تماس با رایانه کمک از تلفن ثابت فقط با شماره 9099071540 و تلفن همراه با شماره 0217129  تماس حاصل فرمایید.

رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای موبایل - رایانه کمک - نیازمند دانش بسیار بالا است و همچنین ما در این زمینه اقدام به استخدام کارشناسان کامپیوتر برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای شما کرده ایم و باید بدانید که این مرکز فعال در زمینه سخت افزار و نرم افزار بسیار توانمند بوده و حتی در زمینه آموزش نرم افزار نیز فعالیت دارد.

رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای - رایانه کمک

سوالات رایانه ای خود را از طریق شبکه های اجتماعی رایانه کمک از ما بپرسید و به صورت کامل مراحل رفع مشکلات رایانه ای خود را به صورت ساده و مرحله به مرحله از کارشناس ما دریافت نمایید و البته باید بدانید که این مرکز در زمینه دانلود نرم افزار و همچنین آموزش های نصب درایور می تواند شما را یاری نماید.

پاسخ به سوالات کامپیوتری و رایانه ای را می توانید از صفحه اجتماعی ما در اینستاگرام بپرسید.البته پاسخ سوالات در اینستاگرام به دلیل محدودیت های چت به صورت کوتاه و محدود صورت میگیرد. در نظر داشته باشید که می توانید با  شماره 7129-021 نیز برای برقراری تماس و پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفنی با کمک رایانه تماس بگیرید تا مشاوره دقیق و کاملتری دریافت کنید. این سرویس و به طور کلی سرویس های تماس تلفنی با رایانه کمک شامل هزینه می باشد.

پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین رایانه کمک تنها در دایرکت اینستاگرام رایانه کمک رایگان است و سوالات رایانه ای خود را در آنجا از ما بپرسید در صورتی که بتوان به صورت کوتاه راه حل مشکل را توضیح داد همانجا به صورت آنلاین پاسخ خود را دریافت خواهید کرد .اما حتما به این نکته توجه کنید که پاسخ به سوالات در اینستاگرام به صورت محدود بوده و زمان دریافت پاسخ آنی نمی باشد.

در صورتی که نیاز دارید که به صورت سرویس حضوری یک کارشناس به محل کار شما می آید و  اقدام به نصب ویندوز،نصب درایور، تنظیمات شبکه، تنظیم مودم ADSL، تعمیرات سخت افزار، تعمیرات لپ تاپ و نصب آنتی ویروس اورجینال می نماید.همچنین برای خرید سیستم جدید و اسمبل قطعات کامپیوتر با شماره 77192337-021 تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ کامپیوتری 

در این بخش برخی سوالات پرتکرار که برای کارشناسان رایانه کمک ارسال شده است را پاسخ می دهیم.

1- اینستاگرام من دیزیبل شده چجوری برش گردونم؟

دلایل مختلفی از جمله : استفاده از نرم افزار های جانبی غیر قانونی،انجام یک فعالیت به طور مداوم و در تایم کوتاه مانند لایک کردن و فالو کردن، ارسال پست های بیش از حد، ارسال پست هایی که در قوانین اینستاگرام غیر قانونی هستند، عدم فعالیت در اینستاگرام برای مدت طولانی و .. می توانند باعث غیر فعال شدن پیج شما شوند که هر یک راه حل خاص خود را می طلبد.

2- رمز گوشیم رو فراموش کردم چطوری بازش کنم؟

بسته به مدل گوشی این مشکل نیز راه حل های متفاوتی دارد در گوشی های اندرویدی این مشکل با زدن جیمیل پشتیبان گوشی و یا ریست فکتوری برطرف می شود و در گوشی های آیفون به کمک اپل ای دی و یا ریست کردن گوشی میتوان مشکل را برطرف کرد.

3-ویندوز 11 نصب کنم روی سیستم یا خیر؟

نصب نسخه های جدید ویندوز همواره قابلیت های فراوانی را برای کاربران به ارمغان می آورد اما برای نصب ویندوز 11 باید ابتدا به سخت افزار سیستم خود نیز دقت کنید تا از حداقل مورد نیاز برای نصب این سیستم عامل را داشته باشد. همچنین قبل از نصب ویندوز باید حتما از داده های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

4-گوشیم به نت وایفای وصل نمیشه؟

این مشکل دلایل مختلفی داشته و هریک راه حل مستقل از خود دارد اما به طور کلی باید ابتدا اتصال دیگر دستگاه ها بررسی شود تنظیمات مودم مورد بررسی قرار گیرد و نهایتا میتوان تنظیمات شبکه را در گوشی به صورت دستی وارد کرد تا اتصال به مودم برقرار شود. در صورتی که از گوشی آیفون استفاده می کندی می توانید مطلب 9 روش رفع مشکل وصل نشدن آیفون به وای فای مودم را مطالعه کنید

5- برای راه اندازی ریگ ماینینگ به چه قطعاتی نیاز هست؟

برای راه اندازی ریگ مانینگ که به کمک کارت گرافیک عمل ماینینگ را انجام میدهند مهمترین قطعه کارت گرافیک می باشد که اصولا به تعداد بالا و به کمک یک تبدیل به نام رایزر بر روی مادربرد متصل می شوند. مابقی قطعات ریگ قطعات معمول یک کیس کامپیوتر می باشد.

دیگر خدمات رایانه کمک

رایانه کمک علاوه بر  رفع و حل مشکلات کامپیوتری و سوالات رایانه ای و موبایل به کاربران خود  در بخش حل ایرادات نرم افزاری رایانه و موبایل، مشاوره خرید قطعات الکترونیکی نیز می دهد، به این صورت که این کارشناسان ابتدا تمامی گزینه های موجود در بازار را را بررسی کرده و اگر قصد خرید کامپیوتر یا موبایل خاصی را دارید، بهترین لپ تاپ و گوشی را متناسب با بودجه و نوع کار شما معرفی می‌کنند.

در صورت انجام این کار می‌توانید با شماره 909071540 تماس گرفته، تا از مشاوره و خدمات از راه دور رایانه کمک به صورت 24 ساعته برخوردار شوید.

تیم وبسایت رایانه کمک سعی می‌کند با تولید مقالات آموزشی درباره تکنولوژی روز و ایرادات کامپیوتری، همیشه دانش کاربران خود را در بالا ترین سطح ممکن نگه دارد، و اگر کاربری با ایراد خاصی روبرو شد، بتواند با استفاده از بخش دانشنامه سایت رایانه کمک، به حل مشکل کامپیوتری و موبایلی خود اقدام کند.

رایانه کمک در شبکه های اجتماعی

با بالا رفتن ضریب نفوذ تلفن های همراه مخصوصا شبکه های اجتماعی حل مشکلات رایانه ای نیز میتواند به صورت دیگری و از طریق این شبکه های اجتماعی انجام پذیرد شما میتوانید در صورت نیاز از طریق پیج اینستاگرام رایانه کمک و یا صفحه آپارات رایانه کمک نیز با ما در ارتباط باشید. و در اسرع وقت به حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه خود بپردازید. این سرویس جدید رایانه کمک هیچ گونه هزینه ای نداشته و پاسخ گویی در شبکه  مجازی اینستاگرام به صورت رایگان  و البته محدود صورت می گیرد.

رایانه کمک همیشه مانند یک اورژانس کامپیوتری، به صورت شبانه روزی همراه تمامی کاربران خواهد بود.

مشاوره رفع مشکلات رایانه ای به صورت تلفنی به صورت شبانه روزی

9099071540

دیدگاه کاربران

" سلام وقت بخیر یه سوال داشتم از خدمتتون من توی تلگرام از طریق آی دی با یه سری آدما چت کردم . الان اون آی دی ها توی تلگرامم موجوده و با یه جستجو میشه پیداشون کرد خواستم ببینم آیا راهی هست که اون آی دی ها از حافظه تلگرامم پاک بشن و فقط مخاطبین گوشیم توی تلگرامم موجود باشن یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین متشکرم "

" سلام برای حذف لیست چت های اخیر کافیه از بخش سرچ گزینه clear رو بزنید "

" سلام ، خسته نباشین من به یک مشکل برخورده ام قبلا کامپیوترم مشکلی نداشت نبود اما یه روز به محض اینکه کامپیوترم رو روشن کردم صدای فن هاش بلند شد و زمانی که ویندوز بالا اومد ، ناگهان صفحه آبی به نمایش در اومد و چند ثانیه بعد ، سیستم خود به خود خاموش شد و دیگه میخام روشن کنم باز خاموش میشه ویندوزم ۱۰ سی پی یو نسل ۱۱ خنک کننده مایع دارم ، رم ۱۶ ممنون میشم کمکم کنید "

" من اشتباهی پخش کننده ی صدای ویندوز ۱۰ را از کامپیوتر پاک کردم کامپیوتر من اسپیکر نیاز نداشت خودش صدا دارد ، حالا چی کار کنم ؟ "

" سلام منظورتون درایور کارت صدا هست یا نرم افزار پخش موسیقی؟ "

" سلام خسته نباشید می بخشید من فلشم یه مشکلی پیدا کرده بهش فایل انتقال میدادم مثل اینکه پرشده یا نمیدونم چی شده الان نمیتونم بازش کنم تو گوشیم نشون میده که یه usbوصل شده ولی توی مای فایل اصلا هیچی نیست انگار هیچ دستگاهی وصل نشده حتی تو لپ تاپ هم امتحان کردم صدای وصل شدن فلش میاد ولی اونجاهم چیزی نشون نمیده امکان داره راهنماییم کنید لطفا🙏 "

" سلام باید فلشتون بررسی بشه تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند "

" سلام من یک سری عکس توی فلش داشتم و الان ک روی لپ تابم کپی کردم اکثر عکسا دیگه نمایش داده نمیشه یا کل عکس به صورت سبز و خاکستری شده میشه این عکسا رو به حالت عادیش برگردوند باید چیکار کنم؟ ☹️🥺 "

" سلام باید داده ها ریکاوری بشن از روی فلش میتونید تماس بگیرید با مرکز رایانه کمک راهنماییتون می کنند در این زمینه 9099071540 از خطوط ثابت "

" سیستم من پس از روشن شدن شروع به کرش میکنه فقط هم با رم های فرکانس 2400 به بالا ولی با رم 2400 کرش نمیکنه چندین نفر هم مشکل من رو داشتن که میگن این نسل تازه اومده باید بگذره تا مشکلش برطرف بشه من آپدیت بایوس کردم برنامه رادون گرافیک رو پاک کردم ولی همچنان این مشکل رو دارم و مجبورم از رم4 گیگ فرکانس 2400 استفاده کنم چون اینجوری هر 3 ساعت ممکنه کرش کنه اگر کسی این مشکل رو داشته یا میدونه چطور میشه درست کرد ممنون میشم راهنمایی کنه با تشکر "

" سلام با گذشت زمان این مشکل برطرف نمیشه اگر مادربرد و پردازنده این باس رو پشتیبانی میکنند و با اپدیت بایوس هم مشکل برطرف نشده قاعدتا یا رم یا مادربرد مشکل سخت افزاری داره "

" سلام و عرض ادب-دو ماه پیش لپ تاپ نو با این مارک خریداری کردم: acer aspire 3 57G 57DB دو بار صفحش شطرنجی شده یکبار موبایلم رو روش قرار داده بودم کمی شطرنجی شدو گوشیم رو برداشتم درست شد و بار دوم و سوم به محض اتصال یک فلش مموری خاص، کل صفحه به هم ریخت شطرنجی شد و تا ری استارت نکردم درست نشد. از اونجا که این مشکل فعلا دائم نیست و لپ تاپ تحت گارانتی سریر هست باید چه کار کنم یکی از خریداران دیجی کالا هم تصویر شطرنجی شده همین لپ تاپ رو گذاشته بود، آیا باید از خدمات گارانتی استفاده کنم یا مشکل جدی نسیت؟ متشکرم از پاسخگوییتون "

" سلام بله حتما به گارانتی مراجعه کنید تا لپتاپ رو بررسی کنند ممکنه مشکل سخت افزاری داشته باشه "

" سلام . من اینترنت مودمم به سیستم وصل نمیشه مودم هم چراغ هاش روشنه ریست کردم وپسورونام کاربری هم‌واردکردم ولی داخل سیستم بخش تنظیمات وای فای اسم مودمم که واردکردم نمیادرمزمیخوادچیکاربایدک؟رد "

" سلام رمز وایفای رو باید درست وارد کنید "

" سلامو عرض ادب خدمت شما... من کامپیوترم ۳گیگ رم داره ویندوز ۷ گرافیک ۳ گیگ.. میخواستم تا جایی که ممکنه مثلا رمشو تا ۱۶ گیگ و گرافیکش تا میتونم ببرم بالا چکار میتونم کنم در این رابطه ممنون میشم پاسخگو باشید "

" سلام ابتدا باید مدل مادربرد و پردازنده تون بررسی بشه تا مشخص بشه تا چه مقدار رم ساپورت میکنه "

" سلام خسته نباشید مدل لپ تاپ من ایسوس TUF F17 FX706HE-A و وقتی وارد گیم یا برنامه های دیگه میشم فقط از کار گرافیک فرعی استفاده میکنه و از rtx 3050 استفاده نمیکنه میشه ی راه حل بدین "

" سلام ابتدا بررسی کنید درایور هر دو کارت گرافیک بروز باشه و از تنظیمات power option توی کنترل پنل حالت high performance رو انتخاب کنید و لپتاپ هم حتما موقع اجرای بازی به شارژر وصل باشه "

" سلام وقت به خیر .من یک لپ تاپ توشیبا دارم که وقتی روشنشن میکنم چند دقیقه طول میکشه تا بیاد بعد یه صفحه سیاه میاد و مینویسه به سفید بالای صفحه پسفورد!ولی من هیچ پسفوردی روش نزاشتم؟!لطفا بگید مشکلش چیه و وقتی هم رمز رو میزنم خاموش میشه "

" سلام ظاهرا برای ورود به سیستم از طریق بایوس پسورد گذاشتین باید پسورد یادتون بیاد وگرنه نیاز هست بایوس سیستم ریست بشه "

" با سلام و خسته نباشید مدت 4 روز است که نمیتوانم وارد سایت دولینگو شوم و میبایست از فیلتر شکن استفاده کنم. ولی قبلا اینطور نبود. cache و cookies رو پاک کردم درست نشد. لطفا راهنمایی میفرمایید مشکل کجاست و باید چکار کنم؟ "

" ُلام با نت دیگه ای هم تست کنید اگر باز هم همینطور بود سایتش ایران رو تحریم کرده "

" سلام خسته نباشید من موقعی که کامپیوتر رو روشن میکنم یه بوق میزنه که یعنی کامپیوتر درست کار میکنه ولی هیچ تصویری روی صفحه نمایش نمیاره ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم "

" سلام اول از همه باید بایوس سیستم رو با دراوردن باتری بایوس ریست کنید . پیشنهاد میکنم تماس بگیرید با مرکز کارشناسان مرحله به مرحله راهنماییتون کنند 9099071540 "

" سلام ممنونم که سریع جواب دادید اگر همون باتری سکه ای منظورتون هست اون سر جاش نیست ممکنه بخاطر همین باتری باشه ؟ "

" بله "

" سلام الان من باتری سکه ای بخرم بزارم درست میشه ؟ "

" سلام ببخشیدمن یه ایرپادگرفتم برای کامپیوتر چراوصل میکنم ایرپادصدانداره؟ "

" سلام به کجا وصل میکنید؟ "

" سلام . وقت بخیر. سیستم من بعد از اینکه هارد اکسترنالمو جدا کردم ،برای شروع ویندوز و بالا آمدن سیستم ، صفحه ی bios بالا میاد هیچ پیغام خطایی هم نداره فقط روی صفحه، سیستم رو معرفی میکنه ک سی پی یوش چیه چند تا پورت چند تا هاب و موس و کیبورد بهش متصله. در انتها میگه ک برای رانه ستاپ f1 روبزن و f1 رو ک میزنم وارد صفحه ی دیگه ای میشم ک ابتدای صفحه نوشته UEFI BIOS Utility - EZ Mode ک در اونجا هم مشخصات سیستم نمایش داده میشه با جزییات بیشتر . بعد یا باید اینتر بزنم یاروی گزینه Exit/Advanced mode بزنم بعد ی صفحه ی کوچیک ظاهر میشه ک گزینه ی اولی نوشته Discard Changes & Exit ک من باید این گزینه رو انتخاب کنم ک وارد دسکتاپ بشم ممنون میشم راهنمایی کنید ک مشکلم چیه و چطور حلش کنم سپاس فراوان "

" سلام برای بررسی این مشکل نیاز هست تماس بگیرید با مرکز تا کارشناسان سیستمتون رو بررسی کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام و درود خسته نباشید. بنده سوالی در خصوص لب تاپم که در ویندوز 10 هست داشتم. من با درایور صدا به مشکل بر خوردم ، مشکل من بدین صورت هست که من بر روی ویندوزم درایور صدا به نام Conexant HD Audio وجود داره. این درایور صدا توی بازی و ادوبی کانکت صدای میکروفون رو به صورت واضح و خوب به سمت شنونده نمیرسونه و کلا مشکلاتی رو به همراه داره. آپدیت هم کردم اما تاثیری نداست. راه حلشم اینه که باید من این درایور صدا رو حذف کنم و درایوری به اسم Realtek High Definition Audio رو نصب کنم. اما مشکل من دقیقا همین جاست. من این درایور صدا رو به هر روشی که فکر کنید (از طریق فایل های سیستمی ، کنترل پنل ، دیوایس منیجر و ...) حذف میکنم اما بعد از چند دقیقه یا بعد از ری استارت شدن از طرف ویندوز پیغام (Your PC needs to be restarted to finish setting up this device: Conexant HD Audio) میاد که یعنی ویندوز به صورت خودکار این درایور صدا رو دوباره نصب کرده. من باید چیکار کنم تا به قول بقیه این درایور صدا از روی کامپیوترم کامل حذف و ریشه کنش کنم و دیگه هم به صورت خودکار نصب نشه؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید مدت طولانی هست که درگیر این موضوع هستم. سپاس. "

" سلام برای بررسی این مشکل نیاز هست تماس بگیرید با مرکز تا کارشناسان سیستمتون رو بررسی کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام من از نرم افزار هوریزون استفاده میکنم فلش ام رو که به کامپیتر وصل میکنم برنامه فلش ام رو معلوم نمیکنه که کارم رو انجام بدم مشکل از فلش هست یا از نرم افزار؟ "

" فلش روی خود سیستم شناسایی میشه؟ "

" سلام کامپیوتر من 4 گیگابایت رم داره ولی توی بازی فقط از یک گیگابایت رمم استفاده میکنه میخواستم بدونم مشکل از کجاس "

" سلام چه بازی؟ "

" توی چند تا بازی مثل ماینکرفت و euro truck simulator 2 "

" سلام از شما سپاسگزارم - سوالی داشتم که تو اینرتنت پیدا نکردم چرا بعضی مینی کیس ها اسپیکر داخلی دار ن مثلا موقع تماشای فیلم ، خودشون صدا را پخش میکنند و نیاز به اسپیکر خارجی ندارند ولی بعضی مینی کیس ها این قابلیت را ندارند چطور میشه اسپیکرهای داخلی مینی کیس را فعال کرد تا نیاز به اسپیکر خارجی مباشه و صدا ی فیلم از طریق داخل مینی کیس پخش بشه "

" سلام این برمیگرده به مدل و مشخصاتش "

" سلام من داشتم با کامپیوترم کار می کردم که یهو هنگ کرد و ری استارتش کردم دیگه ویندوز بالا نیومد و گیر می کرد رو لوگوی ویندوز. خواستم ویندوزش عوض کنم ولی درایو سی فرمت نمیشد و ویندوز روش نصب نشد.با نرم افزار paragon hard disk manager پارتیشن بندی جدید انجام‌دادم ویندوز نصب شد و وقتی تا ۱۰۰ درصد پیش رفت این ارور رو‌دادwindows can not install required files. Make sure all files required for installation are available and restart the installation. "

" سلام باید با سی دی دیگه ای تست بکنید "

" با یه سی دی دیگم تست کردم درست نشد با چند بار امتحان کردن تونستم نصب کنم و در قسمت windows logs ارور the device/hard disk has a bad block رو زده بود. با نرم افزار paragon hard disk manager انجام‌دادمtest surface رو که کلی بد سکتور و بد بلاک شناسایی کرد. می خواستم بدونم این نرم افزار بد سکتور رو تعمیر هم می کنه یا باید نرم افزار دیگه نصب کنم؟ "

" سلام من حدود ۲۰ ساعت پیش وفتی مشغول بازی با لپ تاپم بودم که یهو صفحه لپ تاپ فریز شد و بعد چند دقیقه خاموش شد وقتی روشنش کردم تنظیماتش به کل بهم ریخته بود من تونستم مشکلات توی صفحه نمایش رو درست کنم ولی بعضي از آپشن ها و قابلیت هاش از بین رفته و دیگه قابل استفاده نیست این مسائل زیاد مهم نبود ولی وقتی وارد بازی میشم با اف پی اس دراپ شدید روبرو میشم برای مثال من توی بازی ۵۰ اف پی اس میگرفتم الان که واردش میشم با ۴ اف پی اس برام بازی بالا میاد راهی هست که فقط تنظیمات لپ تاپم به حالت دیفالت و اولیه خودش در بیاد بدون حذف شدن فایل هام؟ "

" سلام خسته نباشید , من آیندم به این چیزی که میگم بستگی داره خواهش میکنم کمکم کنید .. من باید اینترنتو به فجیع ترین شکل ممکن ضعیف کنم و از بدبختی من هم اینترنت قویی در اختیار دارم اگه راهی هست کُدی وجود دارد بگید که آیندم به این بستگی داره که سرعت نتمو کم کنم "

" سلام بستگی به مودمتون داره برخی مودم ها امکان تعریف کردن پهنای باند برای هر کاربر رو به صورت جداگانه دارند "

" سلام. من کامپیوترم مشکل اتصال با گوشی داشت رفتم تو یه سایت یه کاری گفت که انجامش بدم. رفتم بخش بایوس حالا یه کاری کردم با کامپیوترم که نه کیبورد نه ماوس کار نمیکنن( هیچ ربطی به اتصال درست سیم ها ندارند) لطفا راهنمایی کنید. "

" سلام برای بررسی این مشکل نیاز هست تماس بگیرید با مرکز تا کارشناسان سسیستمتون رو بررسی کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام، خسته نباشید، آقا من یه مشکلی دارم من رفتم توی تنظیمات مربوط به اندازه صفحه مانیتور و یکی از اون گزینه هارو انتخاب کردم از اون موقع دیگه صفخه کامپیوترم سیاهه اولش که روشن میکنی تصویر میاره نشون میده ولی وقتی میره اونجایی که میخوای رمز بزنی صفحه مانیتور سیاه میشه و یک چیزی مینویسه "

" چه پیامی مینویسه؟ "

" سلام خسته نباشید، آقا من رفتم داخل تنظیمات مربوط به مانیتور درمورد اندازه صفحه الان دیگه صفحش سیاهه و روشن نمیشه "

" سلام چه گزینه ای رو تغییر دادین؟ "

" سلام . من برای سایتم یک سایت خریدم ولی لینک ورود به کنترل پنل آن فقط با فیلترشکن بالا می آید و بدون فیلترشکن نمیاد کلا . از سایت میزبان هم پرسیدم گفت که مشکلی نیست و بدون فیلترشکن هم صفحه بالا میاد . الان چیکار کنم که صفحه ورود به کنترل پنل هاست بدون فیلترشکن کار کنه و اصلا بالا بیاد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید . "

" سلام ابتدا با اینترنت دیگه ای تست کنید اگر بازم درست نبود باید با همون پشتیبانی هاست مشکل رو مطرح کنید "

" باسلام من میخواستم در مورد برنامه های ردیابی تلفن همراه همین برنامه هایی که تحت عنوان کنترل والدین نامیده میشه و والدین از این طریق بر تلفن فرزندشون بصورت پنهانی نظارت میکنند بپرسم . میخواستم بدونم اگر ما شک داشته باشیم به اینکه شخصی بخاطر دسترسی فیزیکی که به گوشی ما داشته و جهت جاسوسی از ما از این دست برنامه ها روی گوشی ما نصب کرده باشه راه حل موثر برای پاک کردن این برنامه چیه؟؟؟ من شنیدم با زدن تنظیمات کارخانه هم این دست برنامه ها پاک شدنی نیستند. پس راه حل موثر چیه؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید "

" سلام خیر با فکتوری ریست پاک میشه "

" سلام این ارور چیه مقعی میاد که بازی رو ران میکنم You'll need a new app to open this me- gamingiverlay link "

" سلام توی چه بازی؟ "

" سلام صدای ویندوز من قطع شده ویندوزمم ویندوز ۱۱ است هرکاری هم می کنم درست نمیشه تو دیوایس منیجر هم رفتم درایور هاشو آپدیت کردم و اسکن کردم و هرکاری که بگید بهترین راه حل شما چیه درست نمیشه که نمیشه خاموش روشنم کردم ریستارت هم کردم ولی نشد اگر بخوام ویندوز مجدد نصب کنم همه فایل هام پاک میشه "

" سیستم لپتاپ هست یا سیستم کیس؟ "

" سلام چند وقت پیش داداش کوچیکم کامپوترم رو دستکاری کرده بود و از اون موقع تا الان هر موقع روشنش میکنم بخش فایل ها واسم باز میشه و یه جورایی صفحه اصلیش پاک شده ویندزو7 "

" سلام منظورتون از بخش فایلها کجا هست دقیقا؟ "

" منظورم آیکون هستش "

" تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام من windows security لپتابم باز نمیشد بعد تو سایتا کارایی که گفته بودن انجام دادم بعد یه بار ریستارت کردم الان یه نیم ساعته زدهupdate are underway چیکار کنممم🥺🥺🤕 چرا تموم نمیشه خیلی طول کشید ، میشه زودتر جواب بدید لطفاا "

" سلام من یه مشکل واسه کامپیوترم پیش اومده وقتی که روشنش میکنم آیکون واسم باز میشه و صفحه اصلی حذف شده "

" ایکون چی دقیقا براتون باز میشه؟ "

" سلام من تازه ویندوزمو آپدیت کردم اما وقتی وارد بازی هام میشم اونها رو به کندی اجرا می کنه و کلا سیستم کند عمل می کنه "

" درایور کارت گرافیک رو نصب نکردین "

" سلام من وقتی روی ویندوز ۱۰ بازی نصب میکنم اول صفحه سیاه میشه بعد منو از بازی پرت میکنه بیرون چکار کنم؟ "

" سلام همه بازی ها یا فقط یک بازی اینطور هست؟ "

" بله همه ی بازی ها "

" سلام ی سوال داشتم من برای لبتاب ی مشگل پیش اومده ی گزینه فلش یا برکشت از منو من غیر فعال شده چیکار کنم لطفا جواب بدین "

" توی کدوم قسمت دقیقا؟ "

" سلام من وقتی کامپیوترم خاموشه اما دوشاخه تو پریزه و حتی وقتی که دکمه پاور پشت کیس خاموشه باز هم پیچ های پشت کیس که درهای بغل کیس رو به کیس وصل می‌کنه برق دارند. و برق در حدی است که فازمتر رو روشن می‌کنه و آدمو میگیره. حالا می‌خوام بدونم مشکل چیه؟ و آیا این برق برای سیستم خطرناک نیست؟ مطمعن نیستم قبلاً این برق وجود داشته یا نه خیلی اتفاقی فهمیدم لطفاً راهنمایی کامل کنید "

" میتونید از سیم ارت برای حل این مشکل استفاده کنید "

" سلام من چند وقت پیش یه برنامه دانلود کردم که از net fromeworkپشتیبانی میکرد و اینکه نسخه مورد نظر برنامه از قبل روی سیستمم نصب بود اما وقتی میخوام وارد برنامه بشم باز ارور میده ومیگه شما باید net fromework v4.0.30319رو دانلود کنید ولی من این نسخه رو روی سیتمم دارم میشه کمکم کنید "

" سلام برای بررسی این مشکل لطفا تماس بگیرید با مرکز کارشناسان راهنماییتون می کنند 9099071540 از طریق خطوط ثابت "

" سلام اگه درایو گرافیک رو سیستم نصب‌نباشه چه اتفاقی میوفته؟ "

" پردازش های مربوط به گرافیک رو سیستم نمیتونه انجام بده "

" سلامی‌دوباره ببخشین یعنی اگه درایو گرافیک نصب‌نباشه روی لگ گیم هم تا ثیر‌میزاره "

" بله "

" سلامی دوباره میخواستم بدونم اگه درایو گرافیک نصب نباشه بازی هایی مثل جی تی ای وی نمیاره؟ "

" هیچ بازی اجرا نمیشه "

" با سلام. من دوستم یک کامپیوتر داره و قصد داره یک کارت گرافیک جدید بخره، مشخصات اینارو بام فرستاده. میخواد کارت گرافیک بالاتر بگیره که بازی های آنلاین رو ساپورت کنه. البته سیستمش قدیمیه ماله ۱۴ سال پیشه. ⚪ اطلاعات سیستم اینو نوشته: رم 4096MB سی پی یو هم به مشخصات شرح Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @2.4GHz (4CPUs) , ~2.4GHz BIOS هم به شرح Award modular BIOS v6.00PG Pagefile 2901MB used, 2024MB Available ⚪ دستگاه کارت گرافیک AMD Radeon HD 5450 Manufacturer: Advanced micro devices, Inc Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x68f9) DAC type: Internal DAC (400mhz) Device type: full display Device Approx. Total Memory: 3833MB Current Display mode: 1440*900 (32bit) (60Hz) Monitor: Generic PnP monitor "

" میتونید انویدیا 1650 رو بگیرید "

" سلام .با کامپیوتر کار می‌کردم و عکسها و فیلم‌ها را دسته بندی میکردم ک یک فایل با حجم زیادی فیلم ناپدید شد .ک فیلم‌های مهمی هستند برام .سرچ میکنم پیدا نمیکنه .فیلم‌ها داخل درایو h بودند "

" اگر پاک شده باشند باید ریکاوری کنید اطلاعات رو "

" سلام. وقت بخير لبتاب من hp هست و سال ٢٠١٢ خريدمش تا چند وقت پيش خوب كار ميكرد ولي الان وقتي خاموش ميكنم سيستم كاملا خاموش نميشه فن كار ميكنه بايد دكمه ي پاورشو نگه دارم تا خاموش بشه و اينكه ميخام ويندوزشو عوض كنم وقتي توي بايوس ميرم فلش رو نميخونه. ممنون ميشم راهنمايي كنيد. "

" سلام این مشکل سخت افزاری هست و باید از نزدیک بررسی بشه این مشکل "

" سلام وقتی کامپیوتر رو روشن میکنم بعد ۴ یا ۵ ثانیه شروع میکنه به بوق زدن(تعداد بوق هاش زیاده)، بعد بوق زدن خاموش میشه. بعدش دوباره خودش روشن میشه و همین چرخه ادامه پیدا میکنه میتونید بگید مشکلش چیه؟ "

" مشکل سخت افزاری هست دقیق نمیشه گفت از کدوم بخش باید از نزدیک بررسی بشه "

" باسلام خدمت شما خسته نباشید من کامپیوترم ویندوز۷هستش تاریخ و ساعتش خراب شده وقتی میخوام درست کنم هنگ میکنه میشه کمکم کنید ممنون میشم "

" سلام به احتمال زیاد این مشکل با ساخت یه یوزر جدید برطرف میشه "

" میشه بگید چجوری یک یوزر جدید درست کنم چون من یک یوزر مهمان درست کردم اما نشد ممنون میشم "

" باسلام میشه یک شبیه ساز اندروید برای من اسمش را بگید که روی رم۱گیگ و گرافیک اینتل بازکنه و برنامه هارو اجرا کنه ممنون🙏 "

" برای رم یک گیگ شبیه سازی نداریم متاسفانه "

" سلام میشه یک شبیه ساز اندروید به من معرفی کنید که روی رم ۱گیگ و گرافیک اینتل باز کنه و اجراشه ممنون میشم "

" سلام امیر جان. این سخت افزاری که میگی خیلی ضعیفه! بعید بدونم اصلا شبیه شبیه سازی وجود داشته باشه که بتونه این رو اجرا کنه. اما در کل فکر کنم نسخه های خیلی قدیمی نرم افزار بلو استکس بتونه کار شمارو راه بندازه. "

" سلام من لپ تاپ با مشخصات cpu intel core i5 2410m و 4 گیگ رم داره وهارد hhd و بازی هایی که دارم یکم طول میکشه تا اجرا شه که با این مشخصات عادیه میخواستم رم 8 گیگ و هارد ssd بزارم میخواستم بدونم اگه این کار رو انجام بدم بازی هایی در حد gta5 و یکم از این قوی تر رو روان اجرا کنه؟ "

" بستگی به کارت گرافیکتون هم دااره اگه قوی باشه اونم بله "

" سلام خسته نباشید ببخشید اگه صفحه ال سی دی لپ‌تاپ تعمیر بشه عکس و ویدیو هم پاک میشن؟ "

" سلام خیر "

" سلام من می خواستم ببینم می توانم با این قطعات ویندوز ۱۰ نصب کنم Cpu 1.80GH Ran 3GB گرافیک ۱گیگ "

" بله ولی ممکنه کند کار کنه "

" سلام جناب خسته نباشید شرمنده مزاحم میشم من جا سی دی لپتاپم بعد از گذاشتن سی دی داخلش باز میشه بعد از یک دقیقه آیا راه حلی براش غیر تعویض هست؟ چون واقعا نمی ارزه تعویض کرد اگر راه حلی براش غیر تعئیض هست ممنون میشم بگین ی سوال دیگه داشتم این بود که من ویندوزم رو تازه نصب کردم بعد هر چی فتوشاپ دانلود می کنم و نصب می کنم نمیشه یعنی نصب نمیشه اگر هم بشه خطا می ده مثلا یکی از خطاهاش dll هست من نمی دونم خطای dll دقیقا چی هست میشه لطفا برام توضیح بدین که چیه؟ی خطای دیگه هم موقع نصب شدن فتوشاپ یعنی بعد از نصب فتوشاپ میومد خطای پر شدن رم بود که من هر کار می کردم خطاش رفت نمیشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم ممنونم "

" برای سی دی رامتون بله امکان تعمیرش هست باید بررسی بشه . برای ارور نرم افزار باید متن ارور رو کامل ارسال کنید "

" سلام حالت بوت سیستم بهم ریخته وقتی روشن میکنم و میخام از حالت uEFI تغییر بدم نمیشه لطفا کمکم کنید "

" سلام دقیقا چه اروری بهتون میده؟ "

" سلام من لپ تاپ با رم 8 و سی پی یو i5 2410 و11 DirectX دارم میخواستم ویندوز 10 پرو نصب کنم میشه نصب کرد؟ "

" بله "

" سلام وقت بخیر ببخشید بنده بعد از نصب ویندوز ۱۰ الان از قسمت بایوس وقتی میرم WDC رو روی اپشن بوت ۱ میزارم موقع بوت شدن روی صفحه سیاه میمونه و فقط یه دونه _ چشمک میزنه. ولی وقتی روی windows boot manager میزارم ویندوز میاد بالا ولی با تاخیر خیلی زیاد. ممنون میشم راهنمایی کنید. "

" چندتا هارد روی سیستمتون دارین؟ "

" سلام من گرافیکم رو غیرفعال کردم و با یک صفحه سیاه مواجه شدم حالا می‌خام همون گرافیکم رو فعال کنم میشه راهنمایی کنید چجوری باید فعال کنم گرافیکمgt 640ddr3 "

" از طریق سیف مود ویندوز باید اینکار رو انجام بدین "

" سلام ، داشتم با لپتاپم کار میکردم یهو یک صدایی مثل گیر کردن چیزی لای فن اومد ، لپتاپ رو کمی کج کردم که اگه چیزی هست خارج بشه ولی یهو سیستم هنگ کرد . سیستم رو خاموش ، روشن کردم ولی توی صفحه سیاه هنگام بوت این پیغام میاد و بوت نمیشه Pxe-m0f : exiting pxe rom . Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. اولویت بوت رو هم روی هارد درایو گذاشتم ولی باز بوت نشد . از قسمت بوت آپشن به Diagnostics رفتم و سیستم رو چک کردم ، به جز سی دی رام که میدونم خرابه ، بقیه قسمت ها سبز بود ولی برای هارد درایو ، یک مثلث زرد کنارش بود و ارور no hard drive detected داد نمیدونم مشکل از هارده یا نرم افزاریه یا میتونه از گرد غبار سیستم یا چیز دیگه ای باشه ؟ خواهشا اگه میدونید راهنمایی کنید . مچکرم "

" سلام برای بررسی این موضوع بهتره تماس بگیرید با مرکز و ثبت سرویس حضوری کنید تا از نزدیک سیستمتون بررسی بشه 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام من یک فایل وورد رو از جایی کپی کردم اسم فایل رو تغییر دادم و شروع کردم به ویرایش متنی که از قبل در فایل بود چند مرحله ویرایش رو انجام دادم و هردفعه که فایل رو باز میکردم تغییرات ذخیره می شدن امروز دوباره فایل رو باز کردم ولی هیچ کدوم از تغییراتی که انجام دادم نییست و فایل برگشته به زمانی که اون رو کپی کردم؟ "

" مسیر فایل رو تغییر ندادین جای دیگه سیوش کنید؟ "

" سلام وقت بخیر من دکمه پاور کامپیوتر رو که میزنم چراغ روشن میشه،یه بوق هم میزنه وبعد کاملا خاموش میشه دفعات بعد هم به همین منوال میشه راهنمایی کنید لطفا "

" سلام به احتمال زیاد پاور سیستمتون مشکلی داره باید از نزدیک بررسی بشه "

" سلام من سیستمم بعضی وقت ها بی دلیل لگ میزنه حتی در محیط ویندوز منظورم اینکه وقتی موس رو حرکت می دهم با تاخیر نمایش میده. مشخصات سیستمم : cpu intel core i5 4690 و کارت گرافیکم rx580 و رمم 12gb هستش. ممنون میشم راهنمایی کنید. "

" سلام آنتی ویروس دارید روی سیستم؟ "

" سلام رم جدید خریدم برای سیستم 2 گیگ وقتی گذاشتم سیستم روشن میکنم صفحه مانیتور چیزی نشون نمیده و بالا نمیاره وقتی جدا میکنم همه چیز درست میشه همه کارها رو هم کردم رم جدا کردم جداگانه امتحان کردم تمیز کدم درست جا زدم و کارهای دیگری که در سایت ها نوشته شده نمیدونم مشکل چیه که رم جدید رو اضافه میکنم سیستم رو بالا نمیاره راهنمایی بفرمایید "

" ممکنه باس رم با مادربرد نخونه "

" سلام ببخشید من مینی کیس hp prodesk 600 g2 sff رو دارم. میخوام قطعاتش رو آپدیت کنم. میخوام یه کارت گرافیک مثل AMD Radeon RX 580 8GB براش بگیرم سوالم اینه که جا می خوره تو کیس ؟ یا کارت گرافیک هایی که میشه توی این کیس گذاشت رو بگید. لطفا جواب بدید ممنون از سایته عالیتون. "

" خیر این گرافیک جا نمیشه توی این کیس "

" سلام چرا وقتی کامپیوترم و روشن میکنم صفحه مانیتور روشن نمیشه و یه کادر میاره نوشته No signalباید چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟ "

" ابتدا از اتصال کابل مانیتور و سلامتش مطمئن بشید "

" یلام روی این سیستم چه بازی با گرافیک خوب میاره Cpu i5 3470t 3.6 ghz گرافیک gtx550ti 1g رم ۸ "

" بازی های زیادی هستن چه سبکی بیشتر مدنظرتون هست؟ "

" سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم از خدمتتون داخل فلش من یک پوشه ای به نام نیو فولدور دایما وجود داره بهم پیشنهاد دادن فرمتش رو تغییر بدم و سپس روی حالت فقط خواندن قرار بدم میخواستم بدونم بعد انجام این کار میتونم به طور عادی از فلش استفاده کنم و فایلی رو ذخیره کنم؟ مشکلی بوجود نمیاد؟ ممنون میشم پاسخ بدین. "

" این یکی از نشونه های ویروسی بودن فلش یا سیستمه بهتره برای اطمینان یه دور سیستم و فلش رو با انتی ویروس اسکن کنید "

" سلام چگونه می تونم صفحه مانیتورم رو یکی هست روش چند تا دسکتاپ جدا که تصویر زمینه اش و چیدمان پوشه هاش جدا باشه بسازم با تشکر "

" سلام تماس بگیرید با مرکز کارشناسان مرحله به مرحله راهنماییتون می کنند 9099071540 از خطوط ثابت "

" سلام خسته نباشید تنظیمات رزولوشن کامپیوتر من چند روز است که خراب شده. رزولوشنو میاره پایین و وقتی میخوام داخل تنیمات رزولوشن را بالا بیارم فقط رزولوشن 600*800 با 768*1024 را دارد و نمیتوانم از این بالاتر ببرم "

" درایور کارت گرافیک رو مجدد نصب کنید "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد