تماس با کارشناس

مشاوره برای خرید تم تولد

از مجموعه مطالب آموزشی

مشاوره برای خرید تم تولد و طراحی تم تولد یکی از قسمت های مهم جشن تولد بچه ها نحوه تزیین خانه یا مکان برگزاری جشن تولد است زیرا اولین چیزی که از مراسم تولد بچه ها، توجهشان را جلب خواهد کرد، نحوه تزیینات و دکوراسیون است. ما در این مقاله از نیودانش همراه شما هستیم تا بهترین مشاوره برای خرید تم تولد را به شما ارائه دهیم.  رنگ بچه ها را به شوق می آورد. شخصیت های کارتونی، بچه ها را هیجان زده می کنند. رنگ های به کار رفته در طراحی شخصیت های کارتونی متناسب با روحیات بچه هاست و معمولا از رنگ های شاد در ساخت آن ها استفاده می شود بنابراین خرید تم تولد شخصیت های مورد علاقه ی بچه ها می تواند گزینه ی خوبی باشد.

 

 

در پکیج های تم تولد، اقلام متنوعی که تماما برای برگزاری یک جشن تولد کودکانه لازم است، قرار داده شده است. دیواری که بچه ها قرار است در کنار آن عکس یادگاری بگیرند را با ریسه های هپی تم تولد تزیین کنید. ترکیبی از بادکنک های هلیومی طراحی شده با شخصیت های کارتونی که به تازگی وارد بازار شده اند، در کنار باد کنک های رنگی به صورت آویزان از سقف، دکوراسیونی باشکوه و کودکانه ای را فراهم خواهد ساخت.

تزیین میز تولد کودک

حال نوبت به تزیین میز تولد است. شما با تزیینات خلاقانه این میز رویایی می توانید تمام توجهات را جلب کنید. فینگرفودهایی که برای جشن تولد آماده کرده اید را، با خلال های تم تولد آرایش کنید و به روی میز قرار دهید. استفاده از ظرف های پاپ کورن تم تولد پر شده با چیپس، پفک یا حتی پاستیل و شکلات می تواند تزیین خوبی برای میز تولد کودک شما باشد.

 

با ورود تم تولد در جشن تولد بچه ها، زمینه ی خلق ایده های بی نظیر در تمامی جزئیات تولد فراهم شده است.  در گذشته از وسایل چینی یا شکننده به عنوان وسایل پذیرایی میهمان در مراسمات تولد استفاده می شد.  به کار بردن ظروف شکننده گاهی سبب بروز آسیب و زخمی شدن در بچه ها بود. از آنجایی که بچه ها هنگام بازی، کمتر به دور و اطرافشان توجه می کنند بنابراین امکان برخورد آن ها با وسایل پذیرایی که معمولا روی میز چیده میشد، وجود داشت.

اما در حال حاضر استفاده از پیش دستی و لیوان های تم تولد که از جنس پلاستیک یا کارتون فشرده هستند، باب شده است. این اقلام علاوه بر زیبایی و موردعلاقه بودن برای بچه ها، تمام زمینه های آسیب رسیدن به کودکان را از بین برده است.

در ضمن خرید تم تولد ، به کلی حس و حال جشن تولدها را کودکانه ساخته است.

سفارش بنر متناسب با تم تولد

بنرهایی زیبا و خلاقانه ای که متناسب با تم تولد شما طراحی می شود، می تواند فضای جشن تولد بچه ها را خاطره انگیز سازد. شما می توانید از طراحان این بنرها بخواهید که از عکس کودک شما در کنار شخصیت های کارتونی تم تولد استفاده کنند.

نوشتن عبارت های تولدت مبارک در کنار اسم کودک روی بنر نیز می تواند جالب باشد.

استفاده از بنرهای تولد در تزیینات می تواند راه خوبی برای به وجد آوردن بچه ها شود.

بچه ها از دیدن عکس خود در کنار شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان لذت می برند.

گیفت جشن تولد

هدیه گرفتن شیرین ترین قسمت زندگی هر فردی است. بچه ها نیز از گرفتن کادو لذت می برند. شما می توانید گیفت هایی برای هدیه دادن به میهمانان جشن تولد آماده کنید. امروزه گیفت های متنوعی متناسب با تم تولد وارد بازار شده اند.

اغلب استفاده از این گیفت ها، از نظر بزرگترها بسیار ساده به نظر می آید اما بچه ها از دیدن این هدایای کوچک ذوق زده خواهند شد. شما می توانید با تهیه ی تاپرهای تم تولد انتخابی، به عنوان گیفت استفاده کنید. همین تاپرهای ساده می تواند موجبات خوشحالی بچه ها را فراهم کرده و خاطره ماندگاری از جشن تولد در ذهنشان ایجاد کند.

گل آرایی جشن تولد

یکی دیگر از راه هایی که میتواند جشن تولد خاص و شیکی را برای شما به ارمغان بیاورد گلآرایی تم جشن تولد است. استفاده از گل های تزیینی در تم تولد مخصوصا برای دختر خانم ها می تواند جذابیت بالایی داشته باشد. شما میتوانید برای خرید و سفارش گل با کمترین قیمت به سایت نازی گل مراجعه کرده و از خدمات سفارشی این سایت برای مراسم های مختلف بهرمند شوید.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد