تماس با کارشناس

قرار دادن استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر

از مجموعه مطالب آموزشی

قابلیت قراردادن استوری در اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر یکی از مهم ترین خواسته های کاربران اینستاگرام می باشد . کاربران قادر هستند،که به راحتی ویدیو های لایو دیگران را در کامپیوتر مشاهد کنند بخش لایو اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد و این بخش جذاب از طریق نسخه وب  کامپوتر قابل مشاهد می‌باشد . همراه نیو دانش باشید با این آموزش تا مراحل قرار دادن استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر را به شما آموزش دهیم

در این مقاله ما قصد داریم، نحوه گذاشتن استوری با کامپیوتر و همچنین مشاهد استوری دیگران را با استفاد از کامپیوتر را برایتان شرح دهیم. البته سایت اینستاگرام در کامپیوتر نسبت به موبایل کاستی های زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از قابلیت هایی که در اینستاگرام موبایل برای کاربران وجود دارد ،در نسخه وب کامپیوتر وجود ندراد.

به عنوان مثال کاربران اینستاگرام نمی توانند در کامپیوتر ،عکس ،ویدئو ،استوری منتشر کنند و با مخاطب خود چت کنند.اما راه برای آنجام تمام اینکارها وجود دارد که ما‌‌ در ادامه نحوه قرار دادن استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر  را بیان خواهیم کرد.

آموزش گذاشتن استوری اینستاگرام در کامپیوتر

به دو طریق میتوانید ارسال استوری اینستاگرام از طریق کامپیوتر و همچنین ارسال پست اینستاگرام در کامپیوتر را انجام دهید

روش اول: استفاده از جستجوگر وب و با ورود به سایت اینستاگرام می باشد.

روش دوم:استفاد از ربات های اینستاگرام و برنامه های جانبی می باشد.

قرار دادن استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر از طریق جستجو گر وب به این صورت انجام میشود.

۱ـ از طریق یکی از مرورگرهای خود کروم یا فایرفاکس یا هر مروگری که با آن راحت هستید. وارد سایت اینستاگرام instagram.com  شوید در ادامه برای شما صفحه ی ثبت نام باز میشود.بر رویlog in کلیک کنید تا وارد صفحه اینستاگرام خود شوید.

 

🟡پیشنهاد مطلب: چگونگی حذف سریع اکانت اینستاگرام

 

۲ـ برای قراردادن لایو در کامپیوتر تان باید جستجوگر خود رابه حالت موبایل درآورید. اکنون ایکون سه نقطه که بالا و در سمت راست مشاهد میکنید، را انتخاب کنید.حال در کادری که برایتان باز میشود بر روی گزینه ی more tools  موس را قرار دهید، و گزینه پایین developer tools را انتخاب کنید.

البته با نگه داشتن همزمان سه کلید ctrl+shift+i می توانید این بخش رابالا بیاورید.

۳ـ بعد از انجام مراحل بالا ،در پایین صفحه موس خود را برروی آیکون گوشی کوچکی که مشاهد می کنید ،قرار دهید.با به کار گیری از  صفحه جستجوگر، کامپیوتر خود را از حالت کامپیوتری به حالت موبایلی تبدیل کنید. اگرصفحه کامپیوتر به حالت موبایلی تغییر شکل نداد.کافی است در قسمت پایین روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید تا این کار برای شما انجام شود اکنون مشاهده میکنید که با صفحه مشابه با صفحه اینستاگرام گوشی خود مواجه میشوید که تمام امکانات روی اپلیکیشن گوشی برای شما در اینجا فراهم است.

۴ـ اکنون می توانید  پسورد و پیچ را به ترتیب اسم در  کادرهای اول و دوم وارد کنید.  آنگاه بر روی کادر آبی رنگ  log in کلیک کنید به این ترتیب وارد پیج خود می شوید.

با کلیک کردن آیکون اینستاگرام در بالا،در قسمت سمت چپ یا انتخاب آیکون پروفایل در همان قسمت ،پنجره ای برایتان باز می شود که می‌توانید عکس دلخواهتان را انتخاب کنید و به صورت استوری آن را منتشر کنید.

دیدن لایو اینستا گرام  با کامپیوتر

به غیر از قرار دادن استوری اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر شما می توانید لایو دیگران را با استفاده از کامپیوتر نیز مشاهده کنید. برای اینکه ویدیوهای لایو دیگران را مشاهده کنید، نخست باید در صفحه خانه ،بر روی یکی از استوری هایی که در آن قرار دارد،کلیک کنید. مشاهده میکنید که تمامی لایو ها به ترتیب برای شما نمایش داده میشود.

همچنین ویدیو های لایو دیگران را که جز دنبال کنندگان شما هستند، میتوانید ببینید .یا اینکه از صفحه جستجو پیج خود ،استوری های کاربران دیگر را جستجو کنید.

همچنین شما میتوانید در حال تماشا کردن ، پخش زنده با کاربرانی که در حال دیدن لایو هستند ،ارتباط برقرار کنید.

مشاهد لایو اینستا گرام باکامپیوتر و لپ تاپ

یکی از روش های دیگری که با استفاده از آن قادر به گذاشتن لایو اینستاگرام در کامپیوتر هستید کمک گرفتن از ربات اینستاگرام می باشد

بیشتر رباتهای این چنینی که درسایت‌های گوناگون به فروش میرسند، ارسال پست و استوری برایشان مقدور می باشد. که البته ما به شما استفاده از ربات های اینستاگرام را توصیه نمی کنیم چرا که برای دسترسی این ربات ها به پیج شما نیاز دارید اطلاعات ورود اکانت اینستاگرام خود را در اختیار این ربات ها قرار دهید و این باعث کاهش امنیت میشود. همانطور که میدانید امنیت در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مسائل محسوب میشود.

چگونگی مشاهده ویدیو های زند دونفر (لایو) اینستاگرام در کامپیوتر

از قابلیت های مطلوبی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرارداد است این می باشد که می‌توانید با دوستانتان لایو دونفره بگیرید و یک  گفتگوی دونفره رابه صورت زند  داشته باشید.

با استفاد از دو روش این کار را می توانید این کار را انجام دهید.

روش اول: اگر خودتان در حال لایو گرفتن هستید  می توانید از یکی از دوستانتان دعوت کنی تا به لایو شما ملحق شود.

روش دوم: می توانید از یکی از دوستانتان که در حال پخش لایو می باشد . درخواست کنید که به لایو او ملحق شوید.

فعال کردن فیلتر های صورت در استوری اینستاگرام

یکی از ویژگی های جذاب ومورد استقبال کاربران اینستاگرام فیلتر های صورت میباشد. که در هنگام گذاشتن استوری در اینستاگرام در قسمت پایین صفحه دسترس کاربران است . این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی به طور اتوماتیک قادر به تشخیص صورت است. با استفاده از این بخش میتوانید فیلتر های جذابی را به چهره خود اضافه .

سخن آخر

امیدواریم که مطالب بالا برایتان مفید واقع شده باشد .شما با روش هایی که در اختیارتان قرار داده ایم ،می توانید اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام با  کامپیوتر خود کنید، اگر با وجود راه حل های پیشنهاد شده نتوانستید این کار راعملی کنید.با کارشناسان مجرب رایانه کمک تماس بگیرد کارشناسان حاضر در این مجموعه با در اختیار داشتن بروز ترین تجهیزات شما را در حل مشکلات رایانه ای همیاری می کنند.

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد