تماس با کارشناس

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت – نیو دانش

از مجموعه مطالب آموزشی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت از چه تاریخی مطرح شد؟ باید برگردیم  تقریبا سال ۲۰۱۰ میلادی که رفته رفته بحث تاثیر سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت یا همان Social Signals در نتایج و رتبه بندی دیده می شد.

در آن زمان کم تر کسی به این موضوع یعنی حضور در شبکه های اجتماعی برای رشد سایت در نتایج گوگل می پرداخت و بیشتر سئو کاران اقدام به ساخت بکلینک می کردند چراکه در آن زمان این کار بسیار اهمیت داشت و واقعا در نتایج گوگل معجره به پا می کرد. سئوکاران در گذشته پس از مشخص شدن تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت و ورودی سایت خود به سرعت در شبکه های اجتماعی روی آوردند و اقدام به ساخت صفحه و یا صفحاتی برای سایت های در دستشان کردند و در نتیجه اقدام به دریافت امتیاز مثبت برای خود شدند. برای راحتی شما عزیزان در زمینه یادگیری هرچه بهتر مباحث ما می توانید از سیستم مشاوره سئو رایانه کمک استفاده نمایید.

شبکه های اجتماعی بر روی نتایج جستجو تاثیر گذار هستند؟

در گذشته با اطلاعاتی که به دست آمد مشخص شد که شبکه اجتماعی فیس بوک بصورت گسترده توسط گوگل استخراج نمی شد و اما ریتوئیت کردن کاربران در توئیتر نیز جزو یکی از راه های تبلیغ و همچنین لینکسازی بود و از آن پس بود که توئیتر بیشتر مخاطب پیدا کرد و در حال حاضر جزو بهترین ها می باشد. البته توئیتر توسط کاربران ایرانی کم استقبال می شد و در کشور ما چندسالی است که از این شبکه اجتماعی استقبال بسیار خوبی شده است و تقریبا همه این سایت پر محتوا را به خوبی می شناسند.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت در سال ۲۰۱۸ چگونه است؟

همانطور که مشخص است امروزه تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت مناسب است و با فعالیت در این شبکه ها گوگل متوجه حضور قدرتمند شما می شود، اما بحثی که مطرح است میزان تاثیر گذاری آن می باشد چراکه هنوز میزان سوشیال سیگنال مشخص نیست که آیا واقعا تاثیر گذار است یا خیر؟ این سوالی است که همه به دنبال جواب آن هستند و ما به شما عزیزان می گوییم با گذشته زمان سیگنال های اجتماعی مهم تر واقع شدند و اگر میخواهید یک سایت موفق داشته باشید حتما در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید چراکه قطعا در آینده مشخص می شود که میزان تاثیر آن چقدر است.

سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی موجب بهبود رتبه سایت می‌شوند؟

به نظر ما حضور در شبکه های اجتماعی و اقدام به تبلیغ برای سایت و قرار دادن مطالب با کیفیت و مخاطب پسندی که باعث به اشتراک گذاری و لایک شود بسیار ارزشمند است و از نظر بنده گوگل به آن اهمیت می دهد ما به میزان تاثیر گذاری آن کاری نداریم و فقط مطمئن می باشیم که با انجام کار های زیر می تواند این تاثیر گذاری بیشتر شود.

  • اشتراک مطالب سایت توسط کاربران در شبکه های اجتماعی
  • لایک کردن مطالب سایتی که در شبکه های اجتماعی از آن گفته اید
  • لایک برند شما
  • تعداد فالوئرها در توئیتر
  • تعداد توئیتی که از برند شما و یا لینک سایت شما استفاده شده است و لایک و اشتراک گذاری آن

البته یک سری تاثیرات نیز مطرح است که آن را برای شما بیان می کنیم :

  • تعداد نظراتی که در این شبکه ها برای شما گذاشته اند
  • تعداد بازدید از صفحه اجتماعی شما و مطلب قرار داده شده
  • کلیک بر روی لینکی که در شبکه ها به اشتراک گذاشته شده است

با انجام موارد بالا و صرف زمان باید بدانید آینده روشنی البته با خوب بودن سئوی شما در انتظارتان می باشد. انجام کار های گفته شده با گذاشتن وقت بسیار ساده می باشد و البته این نکته را باید بدانید که شبکه های اجتمایی به این دو سایت ختم نمی شود و شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ، اینستاگرام، لینکدین و… نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

پیشنهادی : پیج رنک گوگل چیست؟ بهترین راه های افزایش پیج رنک سایت

حضور در شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با برند شدن سایت

قطعا با حضور فعال در این شبکه ها برای سایت خود اقدام به تولید مطلب می نمایید که این امر باعث می شود کاربر از این طریق با سایت شما آشنا شده و در نهایت بر روی لینک شما کلیک نماید و یا نام برند شما را در گوگل سرچ کند تا از آن طریق وارد سایت شود، با گذشت زمان و حضور فعال شما در این شبکه ها کاربران به خوبی نام برند شما را در ذهن خود ثبت می نمایند و هر زمان که در این زمینه سوال و یا مشکل و یا قصد خرید داشته باشند فورا نام برند شما را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت شما می شوند.

اینگونه کاربران بانس ریت سایت را هم نیز کاهش می دهند چرا که در ذهن خود از سایت شما زمینه های خوبی را داشته اند پس قطعا این افراد فورا به بستن سایت پر محتوایتان نمی کنند.

به دنبال سئوکار متخصص هستید؟ با کارشناس ما تماس بگیرید

۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰

آینده شبکه های اجتمایی بر سئو سایت چگونه می باشد؟

قطعا آینده نیز مانند حال حاضر که از گذشته این شبکه ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند در آینده نیز تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت مهم تر و بهتر می شود. چرا که شبکه های اجتماعی جای مناسبی برای معرفی خدمات یک سایت می باشد و همچنین کاربران به صورت مستقیم با برند سایت ها و خود سایت آشنا می شوند و همین امر باعث ورودی از این شبکه ها می شود. باید بدانید یک سایت موفق نیاز به صرف زمان و تلاش دارد و درصورت گذاشتن وقت و انتخاب راه درست می تواند آینده روشنی را بر سر راه سایت بگذارد.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت را میتوان با تقلب بیشتر کرد؟

برای ما سوال جالبی بود و یکی از مخاطبان در رابطه با تاثیر شبکه های  اجتماعی بر سئوی سایت این موضوع را مطرح کرده بود که ما باز هم پاسخ آن را برای شما عزیزان بیان می کتیم، سایت هایی وجود دارد که با تقلب و دریافت هزینه اقدام به شیر کردن لینک و همچنین لایک مطالب در شبکه های اجتماعی می کنند و ما این موضوع را خود تست کرده ایم و باید بگویم که تاثیری بسیار عالی را خواهید دید.

انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برند شدن

حضور در هر شبکه اجتماعی مناسب است به طور مثال در شبکه های داخلی کلوپ،فیس نما نیز مناسب می باشد شبکه های خارجی مانند گوگل پلاس ، توئیتر، فیس بوک ، لینکدین ، اینستاگرام نیز می تواند بسیار مناسب باشد. بهتر است در شبکه هایی که کاربران ایرانی حضور بیشتری دارند حضور قوی تری داشته باشید و نهایت استفاده را از تبلیغات پر محتوای خود داشته باشید.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت هر روزه بیشتر می شود و در آینده قطعا یکی از فاکتور های گوگل مرتبط با شبکههای اجتماعی می شود ( البته بیشتر می شود.)

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد