تماس با کارشناس

آموزش نصب برنامه تلوبیون روی کامپیوتر

از مجموعه مطالب آموزشی

 چگونه تلوبیون روی کامپیوتر ویندوز نصب کنیم؟

تلوبیون اولین سرویس ایرانی پخش زنده و آرسیو صداسیمای جمهوری اسلامی ایران است. که به صورت آنلاین کار  تلویزیون را انجام میدهد. این رسانه فارسی هم بر روی کامپیوتر قابل استفاده است و هم اپلیکیشن  نسخه های اندروید  و آیفون را دارا می باشد.

بسیاری از کاربران در رابطه با آموزش نصب تلوبیون روی تلویزیون و کامپیوتر سوال داشته اند. این برنامه یکی از محبوب ترین دیوایس ها درجهان تلویزیون است که محتوا های متفاوتی را پخش می‌ کند و موجب سرگرمی  همه افراد در اوقات فراغت میشود. لذا تصمیم گرفتیم چگونگی دانلود برنامه تلوبیون برای کامپیوترو نصب اپلیکیشن telewebion  را شرح می دهیم. تا از امکاناتی مانند پخش کردن زنده 30 شبکه تلویزیونی و آرشیو همه مسابقات فوتبال ایرانی و غیر ایرانی و سریال های پخش شده و ویزه  برنامه کودک و  نوجوان بهره مند باشید.

در ادامه این مقاله رایانه کمک  به آموزش نصب برنامه تلوبیون روی کامپیوتر خواهیم پرداخت پس اگر تمایل دارید تا ویدیو های تلوبیون را در کامپیوتر خود ببینید. تا پایان این مطلب با همره باشید.

✴️✴️ تماس با با کارشناسان فنی رایانه کمک : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

 

 در این مقاله مطالعه میکنید:

ویژگی های نصب تلوبیون روی کامپیوتر

آیا امکان نصب تلوبیون روی کامپیوتر وجود دارد؟

روش های دانلود تلوبیون

روش نصب تلوبیون در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز بلواستکس

آموزش نصب تلوبیون در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز نوکس

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با آموزش نصب برنامه تلوبیون روی کامپیوتر

آیا امکان نصب تلوبیون روی کامپیوتر بدون شبیه ساز وجود دارد؟

آیا تلوبیون برای آیفون وجود دارد؟

نسخه وب تلویبیون را از کجا دریافت کنیم؟

آیا برنامه تلوبیون پخش زنده پشتیبانی میکند؟

سخن پایانی

 

نصب تلوبیون برای کامپیوتر

این اپلیکیشن در نسخه های اندروید و آیفون قابل اجرا میباشد و برای استفاده ان از طریق کامپیوتر ابتدا لازم است یک نکته را بگوییم برای  دانلود تلوبیون برای کامپیوتر و نصب آن بر سیستم هیچ گونه نسخه رسمی برای دانلود تلوبیون در ویندوز یا حتی مک بوک برای کاربران ارائه نشده است و برای تماشای تلوبیون آنلاین در کامپیوتر لازم است به وبسایت رسمی آن در گوگل بروید و از این رسانه  بهره مند شوید. و به دنبال نرم افزار تلوبیون برای کامپیوتر نباشید.

از ویژگی های خوبی اکه این برنامه دارد این است که تلوبیون به صورت مداوم در هر ساعت از شبانه روز محتوای خود را بروز رسانی میکند، اما ویژگی های این برنامه به اینجا ختم نمی‌ شود. میتوانید به آرشیوی بزرگی از فلیم ها و سریال های بروز دنیا دسترسی داشته باشید و از تماشای ویدیو های مورد علاقه ی خود لذت ببرید.

در تلوبیون بخش خاصی نیز برای ویدیو های پربازدید در نظر گرفته شده است که بد نیست به آن سری بزنید.

برای کسانی که اهل فوتبال هستند باید خبر خوبی بدهم چون این برنامه توجه ویژه ای به فوتبال و جام جهانی دارد و برای شما عزیزان تب های ویژه ای با همین عنواین طراحی شده تا در حوزه ی فوتبال بدون وقفه و معطلی به مشاهده بازی ها و تحلیل آن ها بپردازید. تلوبیون نونهالان و نوجوانان را نیز فراموش نکرده و والدین میتوانند با آسودگی خاطر کودکان خود را در این بخش تنها بگذارند تا از دیدن محتوای مخصوص خود لذت ببرند.

 پیشنهاد مطلب: . تو مقاله خدمات کامپیوتری چیست؟ راه حل مشکلات وسوال های کامپیوتری تو  پیدا می کنی. 

برنامه تلوبیون برای کامپیوتر

سوالی که اغلب کاربران می پرسند این است آیا امکان نصب تلوبیون روی کامپیوتر وجود دارد؟ همانطور که گفتیم هیچ گونه نسخه رسمی برای دانلود تلوبیون در ویندوز یا حتی مک بوک برای کاربران ارائه نشده است و برای تماشای تلوبیون آنلاین در کامپیوتر میبایست به وبسایت رسمی آن در گوگل بروید.

با ورود به وبسایت تلوبیون و پس از لود شدن صفحه عکس بزرگی را مشاهده خواهید کرد که جدول برنامه های ویژه ای این برنامه را برایتان نمایش میدهد با کلیک کردن به هریک از این بخش ها میتوانید به قسمت مورد نظر خود هدایت شوید.همچنین می‌توانید با استفاده از بخش جست و جوی سریع، ویدیو مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید. هنگام پخش ویدیو نیز قابلیت هایی مثل عقب یا جلو زدن ویدیو، توقف و مشاهده در حالت تمام صفحه را خواهید داشت.


پیشنهاد می‌کنیم مطلب "فناوری intel Bridge و نصب برنامه اندرویدی روی ویندوز ۱۱" را مطالعه کنید.

روش های دانلود تلوبیون

دانلود برنامه تلوبیون برای کامپیوتر می توان از شبیه ساز اندروید کمک گرفت چرا که نسخه دانلود این برنامه فقط به صورت اپلیکیشن برای گوش های اندروید و ios ارائه شده است. لذا دانلود تلویبیون برای کامپیوتر ممکن نیست و فقط از وب سایت رسمی میتوانید از این رسانه استفاده کنید. یا با کمک شبیه ساز ان را در سیستم نصب کنید. در ادامه به آموزش نصب تلوبیون برای کامپیوتربا استفاده از شبیه سازبلواستکس خواهیم پرداخت.

روش نصب تلوبیون در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز بلواستکس

برای استفاده از این روش نصب کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا شبیه ساز بلواستکس را دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب و فعال سازی بلواستکس در ویندوز خود، شبیه ساز بلواستکس را باز کرده و وارد آن شوید.

 

 

  • اکنون برنامه تلوبیون را از طریق پلی استور و یا با نصب بازار بر روی بلو استکس می توانید دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب برنامه آیکون برنامه در صفحه بلواستکی نمایان خواهد شد.

 

پیشنهاد مطلب: آموزش تصویری چگونگی نصب شبیه ساز اندروید میمو

 

  • عکس بالا نمایی کامل از برنامه تلوبیون برای کامپیوتر را نشان میدهد.

 

 

 آموزش نصب تلوبیون در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز نوکس

نوکس اپ پلیر Nox App Player را می توان یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید می باشد. برای آموزش نصب تلوبیون در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز نوکس  قبل از انجام هر کاری مانند روش قبلی اول شبیه ساز نوکس را دانلود کنید.

  1. پس از نصب شبیه ساز برنامه را نصب و اجرا نمایید.
  2. برنامه تلوبیون را هم دانلود کنید و نگه دارید.
  3. حالا باید برنامه تلوبیون را با استفاده از ماوس به داخل شبیه ساز نوکس منتقل کنید.
  4. در پایان کمی صبر کنید تا برنامه به صورت کامل روی نوکس نصب شود.

 

نصب تلوبیون در ویندوز 11

مایکروسافت امکان نصب اپلیکیشن های  اندرویدی ر ا بر روی نسخه 11 فراهم کرده است. قابلیتی که مایکروسافت در ویندوز 11 برای نصب اپلیکیشن های اندرویدی دارد سیستم ویندوز برای اندروید نامیده می شود. اکنون برای نصب برنامه اندرویدی مانند تلوبیون بر روی ویندوز کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا  برای استفاده از اپ های اندرویدی در ویندوز 11 لازم است پیش نیاز های آن را  بر سیستم فراهم کنید. که  شامل موارد زیر می باشد:

  • حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم (16 گیگابایت پیشنهادی)
  • حافظه داخلی SSD
  • پردازنده نسل هشتم اینتل سری Core i3 یا جدیدتر
  • پردازنده AMD رایزن سری ۳۰۰۰ یا جدیدتر
  • تراشه اسنپدراگون 8c کوالکام یا جدیدتر

یکی از این پیش نیاز های سخت افزاری جهت اجرای برنامه های اندرویدی در ویندوز نصب آخرین به روز رسانی و فعالسازی ماشین مجازی است. قابلیت ماشین مجازی (Virtual Machine) به ویندوز 11 این اجازه  را می دهد برنامه های با پلتفرم اندروید را اجرا کند. بنابراین در قدم اول لازم  است قابلیت ماشین مجازی را  فعال کنید.

به صورت پیش فرض قابلیت ماشین مجازی در ویندوز 11 فعال است اما برای اطمینان  بیشتر می توانید  با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Esc وارد صفحه Task Manager شوید یا اینکه با راست کلیک روی لوگوی ویندوز، گزینه مربوطه را انتخاب کنید. سپس در تب Performance و در قسمت CPU می‌توانید گزینه‌ای مانند تصویر زیر مشاهده کنید که نشان‌دهنده وضعیت ماشین مجازی خواهد بود.

 

 

اکنون اگر گزینه اشاره  شده غیر فعال باشد لازم است آن  را از طریق  بایوس ( BIOS)  فعال کنید. 

در روش دیگر می توانید با جستجوی نام سازنده  پردازنده سیستم خود به ماشین مجازی دسترسی داشته باشید. اما تغییر تنظیمات بایوس روش جامع‌تری است که در تمامی پردازنده‌ها (اینتل و AMD) قابل انجام خواهد بود.

 

 

برای فعال سازی ماشین مجازی  از طریق بایوس  لازم است ابتدا با فشردن کلید مربوط  که F2 می باشد وارد منوی بایوس شوید.

نکته : این کلید با توجه به  برند مادربرد یا سازنده متفاوت است.

سپس در منوی  در منوی بایوس به دنبال عبارت VT یا Virtualization Technology بگردید. گزینه مذکور ممکن است در قسمت System Configuration یا در زیرشاخه CPU و Chipset قرار گرفته باشد. در ادامه آن را روی حالت فعال (Enabled) قرار دهید و سپس با ذخیره تغییرات اعمال شده از بایوس خارج شوید.

 

نحوه نصب اپ اندرویدی در ویندوز 11

1. ابتدا برنامه اندرویدی مورد نظر خودر ا دانلود کنید که در اینجا ما قصد نصب برنامه تلوبیون  را داریم.

2. پس از دانلود 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با آموزش نصب برنامه تلوبیون روی کامپیوتر

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با  دانلود تلوبیون پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

آیا امکان نصب تلوبیون روی کامپیوتر بدون شبیه ساز وجود دارد؟

خیر. زیرا نسخه ویندوزی برنامه تلوبیون Telewebion وجود ندارد و برای اجرای این برنامه روی کامپیوتر خود نیاز به شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر دارید تا این برنامه را روی کامپیوتر اجرا کنید. در نتیجه دانلود تلوبیون برای کامپیوتر بدون شبیه ساز ممکن نیست.

آیا تلوبیون برای آیفون وجود دارد؟

بله وجود دارد اما لازم است بابت آن اشتراک خریداری کنید. خود این نرم افزار رایگان است و نسخه اندرویدی تلوبیون از کافه بازار قابل دسترسی است اما برای دانلود نسخه آیفون تلوبیون در اپ استور وجود ندارد (به دلیل تحریم ایران) اما در فروشگاه های جانبی ایرانی برای گوشی اپل این برنامه وجود دارد ولی لازم است برای دانلود آنها اشتراک این فروشگاه ها را دریافت کنید.

به همین دلیل پیشنهاد کارشناسان رایانه کمک این است که به جا پرداخت هزینه از نسخه وب تلوبیون استفاده کنید. در ادامه به این موضوع میپردازیم.

نسخه وب تلوبیون را از کجا دریافت کنیم؟

برخی افراد ممکن است علاقه ای به دریافت نرم افزار پخش زنده تلویزیون نداشته باشند و یا قصد نصب تلوبیون روی کامپیوتر نداشته باشند. در چنین شرایطی امکانی وجود دارد تا نسخه کامپیوتر دریافت کرده و نصب کنید.

در چنین حالتی امکان استفاده از نسخه وب تلوبیون وجود دارد تنها کافی است وارد سایت تلوبیون شوید. در سایت تلوبیون تمام امکانات برنامه تلوبیون کامپیوتر وجود دارد دسترسی دارید.

آیا برنامه تلوبیون پخش زنده پشتیبانی میکند؟

بله. این برنامه به صورت کامل از تمام فیلم و سریال های پخش شده در صدا سیما پشتیبانی میکند به همین دلیل بخشی در آن وجود دارد که به صورت آنلاین میتوانید تمام شبکه های صدا سیما را به صورت زنده تماشا کنید. بنابراین برای پخش زنده شبکه 1 ، 3 تماشا، نسیم، مستند، ای فیلم و... کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید پس از آن از سربرگ برنامه بر روی پخش زنده کلیک کنید. 

آیا امکان دانلود تلویبیون برای سیستم کامپیوتر وجود دارد؟

- خیر این برنامه برای کامپیوتر به  صورت نرم افزار ارائه نشده است و فقط از طریق وب سایت قادر به استفاده از ان هستید.

می توانیم از برنامه تلوبیون فیلم و سریال را دانلود کنیم؟

- بله. امکان دانلود برنامه ها ومجموعه های تلویزیونی از این رسانه فراهم شده است.

 

 

سخن پایانی

امیدواریم از خواندن مطلب کوتاه آموزشی امروز رایانه کمک به عنوان آموزش نصب برنامه تلوبیون روی کامپیوتر لذت برده باشید و برای شما مفید و موثر واقع شود. در این مقاله نصب برنامه تلوبیون در کامپیوتر را با استفاده از دو شبیه ساز به شما آموزش دادیم تا در این زمینه به مشکلی بر نخورید.

اگر هرگونه سوالی در رابطه با همین مطلب داشتید کافیست تا در بخش نظرات آن را با ما مطرح سازید تا توسط کارشناسان مجرب ما در کمترین زمان پاسخ داده شود. شما عزیزان همچنین در رابطه با هر گونه مشکل سخت افزاری و رایانه ای نیز میتوانید از کارشناسان پشتیبانی رایانه کمک ما راهنمایی بخواهید  شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید

چقدر این مطلب مفید بود؟

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران

" سلام - ببخشید متاسفانه وب سایت تلوبینم مسدود شده خواهشمند است مشکل را برطرف کنید تشکر. "

" این مورد رو باید با پشتیبانی خود تلوبیون پیگیری کنید "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد