تماس با کارشناس

حل مشکلات رایانه ای

از مجموعه مطالب آموزشی

حل مشکلات رایانه ای نیاز کاربران  رایانه در سر تا سر جهان می باشد . امروزه با پیشرفت فراگیر علم و تکنولوژی های مختلف و نیاز بشر به سرعت بخشیدن به امور و انجام کار ها با سرعت و دقت بالا بیش از گذشته نیاز به بکارگیری ابزار های مختلفی مانند کامپیوتر و تلفن همراه در زندگی روزمره انسان مشاهده می شود. به طوری که یادگیری علوم کامپیوتر و توانایی کارکردن با آن جزئی از تعریف علمی سواد در جامعه امروزی شده است.

با پیشرفت بشر در علوم مختلف و نیاز های گوناگون در این علوم علم کامپیوتر نیز بسته به این نیازه ها شاخه های گوناگونی پیدا کرده است تا بتواند پاسخگوی همه نیاز های جوامع امروزی باشد. با پیشرفت کامپیوتر ها پیچیدگی های محاسباتی آنها نیز به سرعت در حال افزایش بوده و این امر گاها باعث بروز مشکلات رایانه ای مختلف در این سیستم ها می شود. اینجاست که شاخه ای از کسب و کار های رایانه ای مطرح شده به عنوان عیب یابی و حل مشکلات  کامپیوتر  یا HelpDesk .

تاریخچه کمک رایانه ای

این شاخه از کسب و کارهای رایانه ای تقریبا با همه اجزا و شاخه های دیگر کامپیوتر سرکار داشته و تکنسین و کارشناسان این بخش باید تقربیبا با تمامی بخش های مختلف یک سیستم کامپیوتری آشنایی داشته باشند. جالب است بدانید که ایده اولیه این نوع از کسب و کار از یک شاپرک شروع شد. در واقع در سال ۱۹۴۷ بود که تکنسین های کامپیوتر مارک ۲ (از اولین کامپیوتر های ساخته شده به دست بشر) متوجه یک شاپرک مرده در این سیستم کامپیوتری شدند که باعث بروز مشکل رایانه ای در سیستم شده بود و با برداشتن این حشره مشکل نیز برطرف شد. کلمه باگ یا حشره نیز از این زمان به مشکلات و اختلالات نرم افزاری در سیستم ها اطلاق شد.

 

از همین جا  بود که نیاز به بررسی و عیب یابی سیستم های کامپیوتری و حل مشکلات رایانه ای پیدا شد و تا به امروز نیز که به صورت یک کسب و کار حرفه ای درآمده است ادامه پیدا کرده. اما با پیشرفت کامپیوتر ها و وارد شدن آنها به منازل ما و با اختراع دستگاه های کوچکتر مانند لپ تاپ ها، تبلت ها و موبایل ها شکل عیب یابی و برطرف کردن مشکل های این دستگاه ها نیز تغییر پیدا کرده و به روز تر شده به طوری که برای این کار مراکزی به صورت تخصصی شروع به فعالیت کردند با نام مرکز کمک رایانه یا help desk computer که کارشان حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و موبایل می باشد. این مراکز به صورت ۲۴ ساعت و به شیوه های مختلف در حال فعالیت می باشند.

پاسحگویی تلفنی

 یکی از این شیوه های مرسوم حل مشکلات کامپیوتر و موبایل به صورت تلفنی می باشد. در این مراکز اغلب کارشناسانی در حوزه های مختلف کامپیوتری و با تخصص های گوناگون گرد هم آمده و به صورت تلفنی به حل مشکلات رایانه ای و موبایل مشتریان خود می پردازند. در شرکت های پیشرو در زمینه کامپیوتر برای هر محصول نرم افزاری که ارائه می شود. می بایست برای حل مشکلات نرم افزاری خود یک دانشنامه و یا یک مرکز تماس help desk راه اندازی کنند تا کاربرانی که از این نرم افزار ها استفاده می کنند بتوانند مشکلات احتمالی را بازگو کرده و برطرف کنند.

 

شرکت هایی مانند مایکروسافت غول نرم افزاری دنیا و خیلی از شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری دیگر در سرتاسر دنیا مرکز های تماسی را تاسیس کرده اند که برای پشتیبانی از محصولات خود از آنها استفاده می کنند. اما در کشور ما ایران اوضاع کمی متفاوت می باشد. به دلیل تحریم های مختلف و عدم اجازه به فعالیت این شرکت ها، تقریبا هیچ شرکت خارجی اجازه ارائه اینگونه سرویس ها در ایران را نداشته و همچنین به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران ، نرم افزار های مختلف به صورت قفل شکسته یا کرک شده استفاده می شوند و این امر نیز باعث شده تا امکان استفاده از امکانات پشتیبانی مراکز پاسخگویی شرکت های بزرگ نیز از کاربران ایرانی سلب شود.

مرکز پاسخگویی در ایران

با این شرایط نیاز به یک مرکز پشتیبانی تلفنی برای رایانه و تلفن همراه بیش از پیش در کشور ما نیاز می شد. در این میان ایده اولیه شرکت رایانه کمک در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت. یک مرکز حل مشکلات رایانه ای و موبایل که در همه زمینه های کامپیوتر و موبایل و تجهیزات و لوازم وابسته چه به صورت نرم افزاری و چه سخت افزاری فعالیت دارد.

این سرویس ابتدا به صورت تلفنی و بر روی بستر تلفن هوشمند IN پایه گذاری شد اما به مرور زمان سرویس های جانبی مختلف برای ارائه هرچه بهتر این سرویس فعال و شروع به فعالیت کرد. در کنار فعالیت های این مجموعه و به دلیل به وجود آمدن یک بازار کار و ایده ای جدید شرکت های دیگری نیز به شکل های مختلف شروع به فعالیت کردند که در ادامه به مقایسه این شرکت ها با رایانه کمک و امکانات و سرویس های قابل ارائه در این شرکت ها می پردازیم.

خدمات ارائه شده در شرکت رایانه کمک

از جمله سرویس های ارائه شده در شرکت رایانه کمک میتوان موارد مختلفی را نام برد اما مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • پاسخگویی تلفنی و حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه و تجهیزات وابسته
  • ارائه سرویس حضوری و تعمیرات تخصصی سخت افزار
  • ارائه مقالات آموزشی و ترفند های مختلف کامپیوتری و موبایل در بلاگ های اینترنتی خود
  • ساخت و طراحی سایت دانلود نرم افزار های پرکاربرد
  • پاسخگویی به صورت آنلاین در شبکه های مجازی و به صورت رایگان (اینستاگرام و تلگرام)
  • ارائه دی وی دی های آموزشی برای آموزش کاربران در زمینه های مختلف کامپیوتر و تلفن همراه
  • بستری مجهز و زیرساختی قوی برای ارائه سرویس helpdesk به دیگر شرکت ها و صنایع مختلف

این ها تنها بخشی از خدماتی است که شرکت رایانه کمک با بیش از ده سال تجربه و به کارگیری کارشناسان مجرب توانسته است برای بیش از ۸۰۰ هزار کاربر فعال خود ارائه دهد که در ادامه به شرح هرکدام می پردازیم.

پاسخگویی تلفنی و حل مشکلات رایانه و تلفن همراه و تجهیزات وابسته

هدف اصلی و ایده به وجود آمدن شرکت رایانه کمک پاسخگویی و حل مشکلات کامپیوتری و موبایل بوده و هست. این خدمات بر روی بستر شبکه هوشمند کشور راه اندازی شده و به کمک شماره های هوشمند. با سرشماره ۹۰۹  این خدمات را به صورت تخصصی و شبانه روزی ارائه می دهد.

مشاوره حل مشکلات رایانه ای رایگان نبوده و هزینه آن بر روی قبض تلفن کاربران لحاظ می شود. و این هزینه ها به نسبت از هزینه هایی که خدمات کامپیوتری حضوری دریافت می کنند و با توجه به زمان و هزینه های رفت و آمد این خدمات به مراتب به صرفه تر می باشد. در کنار آن به دلیل اینکه کاربر خود نیز در پروسه عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر خود مشارکت دارد به شکلی یک نوع آموزش سریع نیز برای کاربر بوده و در آینده خود میتواند مشکلات رایانه خود را برطرف کند.

برای تماس با مراکزی  که از شماره های هوشمند استفاده می کنند متاسفانه یک محدودیت بزرگ در زیر ساخت مخابراتی کشور وجود داشته و آن هم عدم مسیریابی این خطوط توسط اوپراتور های همراه می باشد. بدین معنی که برای تماس با رایانه کمک تنها باید از خطوط ثابت با شماره های ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ و یا ۹۰۹۲۳۰۱۵۴۰  تماس برقرا می شد. اما این شرکت با ارائه راهکار های نوین این محدودیت را از سر راه برداشته و کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل رایانه کمک  یا شماره ۰۲۱۷۱۲۹  با این مرکز تماس بگیرند. نحوه پرداخت هزینه از طریق این سرویس ها نیز به صورت پیش پرداخت بوده و کاربر می تواند از طریق سایت یا اپلیکیشن اقدام به شارژ رایانه کمکی کرده و سپس به میزان شارژ خود با کارشناسان رایانه کمک تماس برقرار کند و به حل مشکلات رایانه ای حود بپردازد.

سرویس برنامه های کنترل از راه دور

از سرویس های جالب دیگری که در مرکز رایانه کمک به کار گرفته می شود استفاده از سیستم ریموت دسکتاپ می باشد که از طریق برنامه هایی مانند AnyDesk,Ultra Viewer  و … این کار میسر می شود. به کمک این نرم افزار ها و از طریق اینترنت کارشناسان می توانند به سیستم مشتری وصل شده و مشکلات کاربران را با سرعت بیشتری برطرف کنند. لازم با ذکر است که این بستر کاملا امن بوده و شرکت رایانه کمک کاملا به قواعد و قوانین حریم خصوصی کاربران واقف و خود را ملزم به رعایت آنها می داند همچنین استفاده از این سرویس هیچ هزینه اضافه ای برای کاربران نداشته و تنها هزینه تماس برای آنها لحاظ می شود.

ارائه سرویس حضوری و تعمیرات تخصصی سخت افزار

با توجه به گستردگی سیستم های کامپیوتری و به تبع آن مشکلات مختلف آنها امکان ارائه خدمات حل مشکلات رایانه و تلفن همراه به صورت تلفنی امکان پذیر نبوده و نیاز به حضور کارشناس و بررسی تخصصی رایانه از نزدیک می باشد. حل مشکلات سخت افزاری سیستم ،تعویض قطعات، بروزرسانی سخت افزار، تعمیر لپتاپ و یا راه اندازی سخت افزاری شبکه های کامپیوتری از جمله این موارد می باشد که شاید از طریق تماس تلفنی بررسی و رفع آنها امکانپذیر نباشد.

شرکت رایانه کمک در این زمینه نیز فعالیت های گسترده ای داشته و با ارسال کارشناسان مجرب و آزموده میتواند مشکلات مربوط به سخت افزار، تعمیر لپتاپ، ارتقا سخت افزار لپتاپ و … را در اسرع وقت برطرف کند. کاربران رایانه کمک همچنین می توانند با مراجعه حضوری به شرکت و ثبت سرویس، سیستم های خود را به مرکز سپرده و در اسرع وقت صحیح و سالم تحویل بگیرند.تعرفه خدمات حضوری رایانه کمک نیز بر اساس قوانین مشخص نظام صنفی کامپیوتر بوده و بسته به نوع سرویس متفاوت می باشد. برای ثبت صرویس حضوری کاربران می توانند از طریق سایت اقدام کرده و یا با کارشناسان مرکز پاسخگویی تماس گرفته تا پس از ارزیابی اولیه ثبت سرویس برای آنها انجام شود.

ارائه مقالات آموزشی و ترفند های مختلف کامپیوتری و موبایل در وبلاگ های اینترنتی

شرکت رایانه کمک به تازگی و با هدف توسعه آموزش های الکترونیک و بالا بردن سطح دانش کاربران در زمینه های کامپیوتر و موبایل اقدام به طراحی و ساخت وبلاگ های آموزشی کرده که توسط آنها با انتشار مقالات مختلف در زمینه های آموزش کامپیوتر و موبایل و همچین ارائه ترفند های رایانه ای جالب و پرکاربرد در محیط های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری آموزش های مختلفی را به کاربران خود ارائه دهد.

تا بتواند در زمینه بالا بردن سواد رایانه ای گام موثری برداشته باشد از جمله مقالات و آموزش هایی که در وبلاگ های رایانه کمک ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مهم به دلیل گستردگی زیاد و برای آنکه به صورت مرتب و طبقه بندی شده صورت پذیرد نیاز به یک دانشنامه بزرگ بزرگ مانند سایت ویکی پدیا دارد اما شرکت رایانه کمک این دسته بندی را در وبلاگ های مختلفی قرار داده است تا کاربران با مراجعه به وبسایت مورد نظر خود بتوانند به صورت رایگان به مقالات و آموزش های رایانه و یا موبایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

ساخت و طراحی سایت دانلود نرم افزار های پرکاربرد

یکی دیگر از خدمات رایگانی که شرکت رایانه کمک به کاربران خود ارائه می دهد امکان دانلود نرم افزار های پرکاربرد کامپیوتر و موبایل  در بستری ایمن و با میحطی کاربری جذاب و آسان می باشد نرم افزار های ارائه شده در این سایت بر اساس سالها تجربه کارشناسان این مجموعه انتخاب و به صورت دسته بندی شده در سایت قرار گرفته شده اند. توضیحات کلی برنامه ،مراحل نصب برنامه ها و امکانات و ویزگی های هریک از برنامه ها به صورت کامل برای هر برنامه در صفحه مربوط به دانلود نرم افزار مربوطه قرار داده شده است. همچنین کاربران برای استفاده از نرم افزار های این سایت میتوانند با تماس با کارشناسان رایانه کمک به راحتی نرم افزار های مورد نیاز خود را نصب و فعال سازی کنند.

دسته بندی نرم افزار ها در صفحه اصلی سایت به گونه ای است که کاربران بدون نیاز به هیچ دانش اولیه ای می توانند نرم افزار مورد نیاز خود را یافته و به راحتی آن را دانلود کنند. همچنین به عنوان لینک پشتیبان برای نرم افزار ها یک نسخه لینک های  تورنت برنامه ها نیز آماده شده که در موارد خاص که لینک های دانلود معمولی دچار مشکل شدند کاربران بتوانند به نسخه تورنت برنامه دسترسی داشته باشند.

در بخش وبلاگ این سایت نیز آموزش های برای نرم افزار های مختلف در نظر گرفته شده است تا کار با این نرم افزار ها برای کاربران به راحتی امکان پذیر باشد.

پاسخگویی به صورت آنلاین در شبکه های مجازی و به صورت رایگان (اینستاگرام و تلگرام)

همانطور که در ابتدا گفته شد با پیشرفت تکنولوژی های وابسته به کامپیوتر و تغییر در نوع و شکل استفاده از دستگاه های ارتباط جمعی نوع و مدل عیب یابی و حل مشکلات رایانه ای و به تبع شیوه ارائه اینگونه خدمات نیز تغییر می کند به طوری که ممکن است دیگر شیوه های قدیمی در میان کاربران طرفدار زیادی نداشته باشد یا با بوجود آمدن بستر های جذاب تر کاربران به این بستر ها روی بیاورند.

امروزه نیز با پیشرفت و بالا رفتن ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در بین کاربران نوع و شکل مشکلات نیز تغییر کرده و می بایست در بستر هایی جدید تر ارائه اینگونه خدمات انجام شود. شرکت رایانه کمک نیز از این تغییر بستر استقبال کرده و با راه اندازی صفحه اینستاگرام و ایجاد گروه در برنامه تلگرام به ارائه سرویس خود در این بستر ها با توجه به نیاز کاربران کرده است. پاسخ گویی در گروه تلگرام به صورت رایگان بوده و تنها در موارد مورد نیاز ارجاع به بخش پاسخگویی صورت می پذیرد. کارشناسان پاسخ گو نیز از بین افراد خبره و کارشناسان حرفه ای پاسخ گویی بخش مرکز تماس می باشند و کیفیت پاسخ گویی در این بستر ها هیچ تفاوتی با تماس مستقیم تلفنی با کارشناسان ندارد.

اینستاگرام رایانه کمک

در صفحه رسمی اینستاگرام رایانه کمک نیز دو رویکرد اصلی در نظر گرفته شده است. یکی ارائه آموزش ها و ترفند های کوتاه به صورت فیلم های آموزشی کوتاه و یا عکس هایی همراه با توضیحات. و دیگری پاسخ گویی به سوالات کاربران و دنبال کنندگان به صورت کوتاه در بخش دایرکت این برنامه که هردوی این سرویس های ارائه شده نیز کاملا به صورت رایگان به کاربران ارائه می شوند. شما میتوانید با عضویت در گروه تلگرام رایانه کمک و یا صفحه اصلی اینستاگرام رایانه کمک در قرعه کشی های باشگاه مشتریان این شرکت نیز حضور پیدا کرده و برنده جوایز نفیس مختلفی شده و از امکانات دیگر ارائه شده در این شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

ارائه دی وی دی های آموزشی برای آموزش کاربران در زمینه های مختلف کامپیوتر و تلفن همراه

یکی دیگر از سرویس ها و در واقع محصولاتی که شرکت رایانه کمک در سال های اخیر ارائه داده است. سی دی آموزشی ده مهارت می باشد این دی وی دی آموزشی چکیده ای از حاصل سال ها تجربه کارشناسان مجموعه رایانه کمک می باشد که به صورت ویدیوی آموزشی و در یک مجموعه با ۱۰ عنوان مختلف گردآوری شده است. کاربران می توانند با خرید این محصول و شروع تمرین با آن به ده مهارت حرفه ای در زمینه ها مختلف کامپیوتر و موبایل دست پیدا کنند و به حل مشکلات رایانه ای خود بپردازند این ده مهارت شامل موارد زیر می باشد:

مهارت یک: نصب و راه اندازی سیستم

در مهارت اول کاربر ابتدا فراگیری راه اندازی اولیه سیستم و نصب سیستم عامل و درایور های سخت افزاری را فرا میگیرد.

مهارت دو: کاربری سیستم

در مهارت دوم کاربری سیستم نصب نرم افزار ها و تنظیمات اولیه سیستم عامل توضیح داده می شود.

مهارت سه: شبکه و تنظیم مودم

در مهارت سوم مفاهیم اولیه شبکه و همچنین تنظیم اولیه مودم های ADSL خانگی برای کاربر شرح داده می شود.

مهارت چهار: آنتی ویروس و فایروال

در مهارت چهارم نصب و فعال سازی آنتی ویروس و فایروال و همچنین تنظیمات مهم آن توضیح داده می شود.

مهارت پنج: آموزش نرم افزار ورد

در مهارت پنجم اصول اولیه استفاده از برنامه مایکروسافت ورد در قالب مثال و پروژه به کاربر ارائه می شود.

مهارت شش: آموزش نرم افزار اکسل

در مهارت ششم اصول اولیه استفاده از برنامه مایکروسافت اکسل در قالب مثال و پروژه به کاربر ارائه می شود.

مهارت هفت: آموزش نرم افزار پاورپوینت

در مهارت هفتم اصول اولیه استفاده از برنامه مایکروسافت پاورپوینت در قالب مثال و پروژه به کاربر ارائه می شود.

مهارت هشت: آموزش نرم افزار فتوشاپ

در مهارت هشتم اصول اولیه استفاده از برنامه فتوشاپ در قالب مثال و پروژه به کاربر ارائه می شود.

مهارت نه: طراحی وبسایت با وردپرس

در مهارت نهم کاربر فرا میگیرد تا برای خود یا برای کسب و کار خود یک وبسایت ساده اما کاربردی بسازد.

مهارت ده: کاربری و عیب یابی موبایل

در مهارت دهم کاربر به یادگیری اصول به کارگیری موبایل های هوشمند پرداخته و میتواند برخی مشکلات معمول را برطرف کند.

همانطور که گفته شد این مجموعه حاصل سال ها تجربه کراشناسان رایانه کمک بوده و هریک از این مهارت ها تحت نظر کارشناس مربوطه تهیه و تدوین شده است شما با تهیه این مجموعه میتوانید مهارت هایی را کسب کرده که به شما کمک می کنند تا در استفاده روزمره از کامپیوتر و موبایل خود به هیچ مشکلی بر نخورده و در صورت بروز مشکلات احتمالی خود از پس برطرف کردن آن بر بیایید.

برای تهیه این مجموعه شما می توانید با مراجعه به سایت ۱۰ مهارت به آدرس www.10maharat.ir  ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام به خرید این بسته آموزشی کنید.

بستری مجهز و زیرساختی قوی برای ارائه سرویس helpdesk به دیگر شرکت ها و ارگانها

یکی از جدید ترین ایده ها که به صورت یک سرویس حرفه ای در شرکت رایانه کمک پیاده سازی و قابل ارائه می باشد. امکان سرویس دهی به دیگر شرکت ها در قالب برون سپاری سرویس help desk  بوده در این سرویس شرکت رایانه کمک از بستر خود برای ارائه سرویس help desk  به دیگر شرکت ها استفاده می کند.

شرکت های متقاضی می توانند بعد از توافق اولیه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود و حل مشکلات رایانه ای خود را به رایانه کمک سپرده تا با تجربه خود و به کارگیری امکانات حرفه ای و قابل اطمینان و به کمک کادر با تجربه و حرفه ای خود به بهترین شکل ممکن پشتیبانی محصولات و سرویس های شرکت های متقاضی را برعهده بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره های پشتیبانی شرکت رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

مقایسه سرویس های شرکت رایانه کمک با دیگر شرکت های فعال در حوزه helpdesk

کار شرکت های helpdesk معمولا انجام کارهای روتین کامپیوتری شرکت های دیگر است ، در واقع شرکت ها نیازی به استخدام یک نیروی helpdesk دائمی ندارن و کارهای کامپیوتری و حل مشکلات کامپیوتری خود را به صورت پیمانکاری به شرکت های helpdesk برون سپاری می کنند اما بزرگترین تفاوت شرکت رایانه کمک با شرکت های دیگر که در این حوزه فعالیت میکنند تجربه کاری و نیروهای مجرب است

از آنجایی که کارآفرینی و ایده یک شرکت call center در زمینه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه به صورت اختصاصی متعلق به شرکت رایانه کمک می باشد بنابراین شرکت رایانه کمک باسابقه ترین و حرفه ای ترین شرکت در این زمینه به شمار میرود.  

روزانه ما پاسخگوی سوالات بسیاری در زمینه های کامپیوتری ( مانند شبکه ، نرم افزار و یا سخت افزار ) و همچنین در زمینه ی گوشی های تلفن همراه هستیم که مشتری های ما از سراسر کشور میتوانند به صورت تلفنی مشکلات خود را برطرف کنند و علاوه بر این همانطور که قبلا ذکر شد با شرکت های بسیاری به صورت پیمان کاری در ارتباط هستیم  که در این زمیته نیز کارشناسان مجربی را در زمینه های مختلف به شرکت های دیگر اعزام میکنیم.

اعزام کارشناس در محل

در برخی مواقع ما میتوانیم مشکلات شرکت های دیگر را با استفاده از نرم افزارهای ریموت حل کنیم و نیازی به اعزام کارشناس نیست اما در مواقعی که امکان حل مشکلات رایانه ای به صورت غیر حضوری نباشد ( برای مثال مشکلات سخت افزاری )، ما کارشناسان حضوری را برای حل مشکلات سخت افزاری و یا حل مشکلات شبکه ی شرکت مورد نظر به محل اعزام میکنیم.

واحد کنترل کیفیت قوی

از آنجایی که تمامی تماس ها در شرکت رایانه کمک ضبط و بررسی میشود کارشناسان ما در اینجا موظف هستند که توانایی خود را روزانه در حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه بالابرده و دائما به روز شده و با مشکلات و ترفند های های جدید آشنا شوند بنابراین برنامه های آموزشی روتین در شرکت برای کارشناسان برگزار میشود و به جرات میتوانیم بگوییم در این زمینه ما بهترین هستیم.

هزینه های رایانه کمک

از همین رو هزینه سرویس های شرکت رایانه کمک در نگاه اول ممکن است نسبت به شرکت های دیگر گران تر به نظر برسد اما با مقایسه کیفیت سرویس ارائه شده توسط کارشناسان و در کنار آن سرویس های جانبی دیگری که به صورت رایگان ارائه می شوند از یک سو، و از سوی دیگر ضریب بالای تماس های موفق که منجر به حل کامل مشکل می شوند. می توان گفت شرکت رایانه کمک همچنان در ارائه سرویس های helpdesk و حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه پیشرو بوده و با سرعت بخشی به پاسخگویی و حل مشکلات، از نظر هزینه به صرفه تر نسبت سایر شرکت ها و سرویس های مشابه می باشد.

حل مشکلات رایانه ای آنلاین.

با توجه به بالا رفتن ضریب نفوذ گوشی های موبایل و وابستگی کاربران به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشکلات مرتبط با تلفن همراه و بستر شبکه های ارتباطی به مراتب بیش از پیش شده است به همین دلیل شرکت رایانه کمک نیز برای سهولت در دسترسی  و  کمک رسانی سریع و به موقع به کاربران اقدام به پاسخ گویی در بستر شبکه های مجزای اللخصوص اینستاگرام و تلگرام کرده است .

به همین منظور گروه پاسخ گویی و حل مشکلات رایانه ای و تلفن همراه رایانه کمک در بستر شبکه اجتماعی تلگرام تشکیل شده است تا کاربران به راحتی بتوانند از طریق گروه تلگرام رایانه کمک به تبادل اطلاعات و حل مشکل خود به صورت گروهی بپردازند. البته بدیهی است که برخی از مشکلات در این بستر قابل حل نبوده و نیاز به بررسی دقیقتری دارد وباید یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان رایانه کمک و یا به صورت سرویس حضوری برطرف گردد.

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد