تماس با کارشناس

خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام

از مجموعه مطالب آموزشی

ی وقتایی شده که دلت میخواد پیام یک نفر رو در دایرکت اینستاگرام بخونی ولی نمیخوای متوجه بشه که پیامشو دایرکت خوندی.خب همینطور که میدونی اینستاگرام پیام هایی را که خونده میشه روسین شده میزنه تا مخاطب متوجه بشه پیامش خونده شده. برای همین به دنبال راهی برای خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا میگردی. حالا یک خبر خوب دهم که این کار شدنیه. بله با ترفندهایی میشه بدون سین شدن پیام اینستاگرامتو بخونی و ما اینجا هستیم تا همین رو بهت آموزش بدیم. حالا اگر تو هم مشتاقی یاد بگیری در این ادامه این مقاله از رایانه کمک چندین روش برای اینکار را یاد خواهی گرفت پس تا انتهای این مقاله با من همراه بمون.

✴️✴️راستی اگه در حین مطالعه هرگونه سوالی راجع به اینستاگرام و این عنوان برات پیش اومد میتونی  جوابشو از کارشناسان ما در رایانه کمک بگیری. برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن باقابلیت Restrict

ترفند آموزش خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام

سین نشدن پیام در اینستاگرام با فعالسازی قابلیت Restrict

خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن های جانبی

آموزش فعال کردن حالت روح اینستاگرام

مشاهده پیام به وسیله نوتیفیکیشن ها

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

سخن آخر

 

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

قطعا میدونید که وقتی یک پیام در دایرکت توسط مخاطب دیده شود و مخاطب آن را ببیند یک کلمه کوچک کمرنگ با عنوان seen مشاهده می شود و نشان می دهد فرد پیام را دریافت کرده و خوانده است. حالا سوال اینه آیا خواندن پیام های اینستاگرام بدون دیده شدن امکان پذیر است؟ در جواب می گوییم بله.

خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام یکی از ترفند های پرکاربرد اینستاگرام می باشد ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بخواهید به هر دلیلی پیام فردی را بدون دیده شدن دایرکت اینستاگرام بخوانید و به دنبال این هستید که چگونه پیام اینستاگرام سین نشود؟ در این مقاله رایانه کمک به آموزش خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام خواهد پرداخت، این مطلب برای افرادی که به دنبال روشی برای دیده نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام می گردنند، مفید و کاربردی است.

 

 

 

خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن باقابلیت Restrict

خواندن پیام خصوصی در اینستاگرام شاید کار هر روز ما باشد. حال اگر دوست دارید که پیام فردی را در اینستاگرام بخوانید و آن فرد متوجه نشود یا به اصطلاح سین نخورد، در راهکار اول که ترفند خوبیست ما به شما  استفاده از قابلیت Restrict را پیشنهاد می‌کنیم.می‌ توانید قابلیت Restrict را برای یک یا چند نفر فعال کنید با این کار، کاربری که قابلیت Restrict برایش فعال شده است محدود می‌شود. اینستاگرام این قابلیت را برای جلوگیری از مزاحمت افرادی که کامنت های آزار دهنده می‌ گذارند قرار داده است.اما وقتی فردی را Restrict می کنیم چه اتفاقی می افته ؟

در ادامه آموزش ویدیویی این روش را باهم میبینیم.

 

قابلیت Restrict در اینستاگرام چیست؟

خوب اول اینکه فرد Restrict شده هنگامی که کامنت میگذارد، این کامنت فقط برای شما و او نمایش داده می‌ شود و دیگران از این کامنت مطلع نمی‌ شوند.

دوم اینکه آن فرد متوجه نمی شود که شما چه هنگامی در اینستاگرام آنلاین بودید.

و سوم اینکه اگر فرد Restrict شده برای شما پیامی بدهد آن پیام در قسمت دایرکت ها و در پنجره Requests برای شما نمایش داده می‌شود و شما زمانی که پیام را در این قسمت بخوانید، پیام خوانده شده seen نمی خورد و شخص Restrict از این موضوع مطلع نخواهد شد که شما پیام آن را خوانده اید.

اکنون که با قابلیت Restrict آشنا شدیم در بخش بعدی سین نشدن پیام در اینستاگرام با فعالسازی قابلیت Restrict یاد خواهیم گرفت و آن را برای خودمان فعال خواهیم کرد.

 

🟠مطلب بیشتر: اگه دلت میخواد مدتی از فضای اینستاگرام دور باشی میتونی به راحتی با غیر فعال کردن موقت اکانت خودت رو غیر دی اکتیو کنی و از دسترس دیگران هم خارجش کنی کافیه با لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام و مطالعه مقاله مذکور مراحلش رو انجام بدی

 

ترفند آموزش خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام

حال که با اصل موضوع آشنا شدیم وقت آن است که با یک ویدیو کامل از کارشناسان رایانه کمک یاد بگیریم، چطوری پیام های اینستاگرام را بدون متوجه شدن طرف مقابل بخوانیم.

 

 

 

سین نشدن پیام در اینستاگرام با فعالسازی قابلیت Restrict

اکنون برای اینکه ببینیم چگونه بدون سین شدن پیام اینستاگرام ببینیم لازم است درمورد فعالسازی قابلیت Restrict  آموزش بیشتری دهیم. همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شخصی برای من دو پیام در دایرکت اینستا گرام ارسال کرده است، همان طور که میدانید اگر دایرکت را باز کنم علامت seen برای شخصی که پیام را ارسال کرده ظاهر می‌شود و آن فرد متوجه می‌ شود که من پیام او را دریافت کرده ام، پس دایرکت را به این صورت باز نمی‌کنیم.

 

 

  • برای اینکه پیام دایرکت اینستاگرام را بخوانیم، در ابتدا وارد قسمت سرچ اینستاگرام میشویم سپس آی دی فردی را که میخواهید پیامش را به صورت خصوصی بخوانید را وارد کنید.

 

 

  • اکنون وارد اکانت فرد مورد نظر شوید و در سه نقطه سمت راست بالا کلیک کنید تا پنجره ای جدیدی برایتان نمایش داده شود .
  • در پنجره جدید از میان گزینه های موجود بر روی گزینه Restrict رابزنید.

 

 

  • حال در پنجره ی بعدی که برایتان باز میشود گزینه Restrict Account را تپ کنید.

 

 

  • بعد از اینکه روی گزینه مد نظر زدید با پیام Account Restricted مواجه خواهید شد.

 

 

  • اکنون دوباره به قسمت دایرکت های خود وارد شوید حال مشاهده میکنید که پیام فرد مورد نظر در قسمت Request منتقل شده است  بر روی قسمت Request ها کلیک  کنید.

 

 

  • زمانی که وارد Message Requests بشوید قادر هستید که پیام شخص مورد نظر را ببینید.

 

 

  • در این قسمت وقتی روی اکانت مورد نظر تپ کنید میتوانید پیام را به صورت خصوصی بخوانید و شخص مورد نظر از این موضوع مطلع نخواهد شد.
  • این یک قابلیت بینظیر  برای  خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن است.

 

خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن های جانبی

استفاده از برنامه های جانبی برای راهکار اینکه چگونه پیام اینستاگرام سین نشود گزینه خوبی است. برای خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که رایانه کمک اپلیکیشن hide را به شما معرفی میکند، دانلود این اپلیکیشن بسیار آسان است و شما می‌ توانید آن را از play store دانلود کنید.

هنگامی که کاربری به شما در اینستاگرام پیام بدهد می‌توانید پیام را در اپلیکیشن hide چک کنید و پیام را به صورت مخفیانه و بدون سین خوردن بخوانید.

یکی از ویژگی های جذاب اپلیکیشن hide این است که به شما امکان می دهد که پیام ها یتان را در تلگرام و واتس اپ هم ببینید بدون اینکه پیام سین بخورد.

 

 

برای استفاده از اپلیکیشن hide مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد گوگل پلی شوید و برنامه hide را سرچ کنید از میان برنامه های که برایتان نمایش می دهد برنامه Hide-Blue Ticks or Last Seen را نصب کنید.

 

 

  1. بعد از نصب برنامه وارد آن شوید.

 

 

اکنون همان طور که مشاهده می‌کنید، به آسانی می توانید همه پیام ها را به صورت مخفیانه و بدون سین خوردن بخوانید.

 

 

آموزش فعال کردن حالت روح اینستاگرام  

یکی دیگر از ترفند های خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام استفاده از ترفند فعال کردن حالت روح اینستاگرام می‌ باشد. حالت روح اینستاگرام چگونه است؟ حالت روح دایرکت اینستاگرام حالتی است که انلاین بودن شما برای کاربران دیگر مشخص نیست. و زمانی که وارد حساب اینستاگرام خود می‌شوید، چراغ سبز دایرکت اینستاگرام بر روی اسم کاربری شما روشن نمی‌شود.

 برای خواندن مخفیانه دایرکت اینستاگرام به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

  • در مرحله اول وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید سپس قسمت دایرکت مسیج رابزنید.

 

 

  • حال اینترنت گوشی را قطع کنید.

 

 

  • اکنون شما میتوانید پیام دایرکت اینستاگرام را بخوانید بدون اینکه فرد مقابل متوجه شود که شما پیام او را خوانده اید.

 

 

  • بعد از خواندن پیام از اینستاگرام خارج شوید.
  • دوباره وارد حساب کاربری خود شوید سپس بر روی سه خط بالا در سمت راست بزنید.
  • در این مرحله وارد قسمت تنظیمات شویدو به پایین صفحه اسکرول کنید ودر اخر روی گزینه Log outتپ کنید.

 

 

  • اکنون تا زمانی که وارد اکانت خود نشوید پیام سین نمی خورد.
  • نکته: این روش نسبت به دو روش قبلی ذکر شده سخت تر است ،ما پیشنهاد میکنیم که از روش های اول و دوم استفاده کنید.

 

مشاهده پیام به وسیله نوتیفیکیشن ها

این روش برای بسیاری از کاربران به صورت پیش فرض فعال می باشد اما ممکن است که برای برخی دیگر از کاربران فعال نباشد. در بخش بعد مراحل فعال کردن notifications  را برایتان شرح می‌دهیم.

  1. وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید.
  2. سپس به قسمت Apps & notifications بروید و در انجا اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید.
  3. اکنون وارد بخش Notifications management شوید و تیک Allow notifications را بزنید.

 

 

از این به بعد زمانی که شخصی از مخاطبان اینستاگرام شما پیامی را در دایرکت برای شما می فرستد، قادر می باشید تا آن پیام آن را در بخش اعلان گوشی خود ببینید، در این صورت پیامی که دیده اید دیگر دیده نمی شود.

 

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با خواندن دایرکت بدون سین پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

چگونه دایرکت اینستاگرام دیگران را ببینیم؟

- اگر میخواهید به حریم خصوصی فرد دیگری در اینستاگرام نفوذ داشته باشید باید بگوییم این پلتفرم اجازه مشاهده دایرکت  فرد دیگر بدون اطلاع فرد مورد نظر را نمیدهد.

چگونه پیام های اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانیم؟

- برای خواندن دایرکت بدون سین چندین ترفند وجود دارد  که  ما در این مقاله اشاره کردیم:

  • با کمک تنظیمات اینستاگرام مانند قابلیت  Restrict
  • استفاده از برنامه های جانبی
  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

گزینه نادیده گرفتن پیام در اینستا یعنی چه؟

- هنگامی که شما  گزینه نادیده گرفتن پیام در اینستا، را فعال می کنید پیام های کاربر مورد نظر برای شما به صورت بی صدا ارسال می گردد.

چگونه سین استوری اینستا را ببندیم؟

- اگر میخواهید سین استوری اینستا را ببندید فقط میتوانید از طریق افزونه ها اقدام کنید که این افزونه تنها بر روی اینستاگرام نسخه وب کارکرد دارند.  در این روش فقط از طریق کامپیوتر باید وارد اینستا شوید. حال افزونه Hiddengram را بر روی مرورگر خود نصب کنید و فقط از طریق دسکتاپ وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. سپس استوری‌ها را بدون این که سین بخورد مشاهده کنید

برای فهمیدن سین شدن پیام در اینستاگرام چکار کنم؟

- وارد دایرکت مدنظر خود شوید در قسمت پایین پیام ارسال شده کلمه seen را مشاهده می کنید که نشان می دهد طرف مقابل پیام شما را خوانده است.

آیا امکان خواندن پیام بدون سین شدن در روبیکا وجود دارد؟

- بله. روبیکا در آپدیت 3.2.9  قابلیت سین کردن پیام بدون اینکه برای طرف مقابل نشان داده شود را اضافه کرد. برای استفاده از ان اول باید مطمئن باشید که جدیدترین آپدیت را نصب کرده اید. سپس برای انجام اینکار روی عکس پروفایل مخاطب مدنظر نگه دارید توجه کنید انگشت خود رابه صورت ثابت نگه دارید نباید آن را رها کنید؛ آن گاه پیام جدیدی که مخاطب ارسال کرده نشان داده می شود. پیام  رو بخونید و سین نشان داده نمی شود. 

 

سخن آخر

در این مقاله از آموزش های نیودانش ما  راهکارهایی را برای خواندن پیام بدون سین شدن در اینستا  مرور کردیم امیدواریم که این مقاله از سری مقالات رایانه کمک برای شما مفید واقع  شود.چنانچه به مشکلی برخوردید با کارشناسان مجرب رایانه کمک تماس برقرار کنید و به صورت تلفنی مشکلات رایانه ای و تلفنی خود را حل کنید.کارشناسان حاضر در این مجموعه با بهره گیری از بروزترین ترفند ها شما را در حل مشکلات رایانه ای به صورت غیر حضوری همراهی می‌کنند.برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران

" مرسیییییییی "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد