تماس با کارشناس

دانلود فتوشاپ CS6 پرتابل – دانلود نسخه کم حجم

از مجموعه مطالب آموزشی

امروز ما برای شما عزیزان اقدام به آماده سازی لینک دانلود فتوشاپ cs6 پرتابل کرده ایم و شما عزیزان می توانید این نرم افزار بسیار کاربردی را با کم ترین حجم ممکن و بدون محدودیت دانلود و نصب نمایید. همانطور که می دانید این نرم افزار گرافیکی که بیشتر در عکاسی ها استفاده می شود کاربرد های بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند نکته اشاره می نماییم.

قطعا با دانلود نرم افزار فتوشاپ نسخه پرتابل نمی توانید از امکانات آن به عنوال مثال پلاگین ها و برخی از قابلیت های آن استفاده نمایید چراکه در این نسخه که بدون نیاز به نصب است بسیاری از امکاناتی که یک کاربر عادی به آن نیاز ندارد حذف شده است تا حجم آن بصورت ویژه ای کاهش یابد و در سریع ترین زمان دانلود و مورد استفاده قرار گیرد.

 
دانلود نسخه کم حجم فتوشاپ cs6

با دانلود نسخه کم حجم فتوشاپ cs6 می توانید در کامپیوتر های نسبتا قدیمی اقدام به کار با نرم افزار بدون نگرانی کنید چراکه این ورژن نیز نسخه کم حجم می باشد و درگیری بسیار کم تری نسبت به ورژن کامل خود دارد و به هیچ عنوان بر روی پردازشگر فشار نمی آورد. توجه داشته باشید که اگر نیاز به کارهای تخصصی مانند ویرایشات و روتوش عکس دارید بهتر است از نسخه کامل این برنامه استفاده نمایید.

پیشنهادی : دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس

دانلود فتوشاپ cs6 پرتابل

 

قطعا می دانید در سال های نه چندان دور که از اولین نسخه فتوشاپ رونمایی شد دسترسی ها برای امکانات محدود نرم افزار بسیار کم بود و نیاز های کاربران بسیار فراتر از نسخه ای بود که روانه بازار شد. ما امروز برای شما لینک دانلود نرم افزار فتوشاپ cs6 پرتابل را آماده کرده ایم و شما می توانید از سرور های قدرتمند نیو دانش اقدام به بارگیری این نرم افزار بسیار کاربردی کنید.

شاید برایتان جالب باشد که در حال حاضر فتوشاپ جزو بهترین برنامه ای است که در زمینه کارهای گرافیکی و … روانه بازار شده است. بعد از دانلود فتوشاپ cs6 پرتابل می توانید درصورت نیاز به آموزش با شماره های تماس ما که در کلیه صفحات موجود می باشد تماس بگیرید تا ما ویدئو هایی را بصورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم و با مشاهده آن زمینه یادگیری این برنامه کاربردی را فراهم کنید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ cs6 پرتابل

با دانلود نرم افزار فتوشاپ cs6 پرتابل باید نگران کند شدن سیستم و یا هنگ کردن سیستم نباشید! چراکه با سبک سازی این نرم افزار و حذف برخی از امکاناتی که برای کاربر نیاز نمی باشد سرعت آن بهینه شده است و پردازشگر های معمولی و نیز ضعیف هم می توانند از این نسخه استفاده نمایند.

پس از دانلود نرم افزار فتوشاپ cs6 پرتابل درصورت هرگونه مشکل اعم از مشکل دانلود و یا مشکل نصب و همچنین درخواست آموزش رایگان برای فراگیری این نرم افزار می توانید با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید و از کارشناس ما بخواهید در اسرع وقت این برنامه را به شما بدون دریافت هزینه آموزش دهد. نیو دانش تنها مرجع آموزشی تخصصی بصورت رایگان می باشد که به دنبال بالا بردن سطح هموطنان و رفع نیاز آنان و ورود آنان به بازار کار می باشد.

دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ cs6

اگر در رابطه با دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ cs6 چیزی نمی دانید باما همراه باشید.

اگر بخواهیم بصورت دقیق برای شما عزیزان در رابطه با این موضوع صحبت نماییم باید بگوییم معنای پرتابل به صورت کاملا آسان : برنامه بدون نیاز به نصب می باشد که حجم بسیار کم تری نسبت به نسخه کامل خود دارد چرا که همانطور که گفته شد در بالا این نسخه دارای امکانات کم تری می باشد و کلیه فیلتر ها و پلاگین های ناکارامد آن در این نسخه حذف شده است تا کاربر بتواند استفاده بهینه تر و سریع تری را داشته باشد. Adobe Photoshop cs6 هرساله اقدام به بروزرسانی امکانات خود می کند که واقعا این نرم افزار بسیار عالی می باشد و با فراگیری کامل این برنامه می توانید وارد بازار کار خوب آن شوید.

پیشنهادی : دانلود نرم افزار دانلود منیجر

ویژگی های نسخه کم حجم فتوشاپ cs6 چیست؟

  • داشتن سرعت بسیار بالا نسبت به نسخه کامل
  • استفاده کم از رم کامپیوتر و سرعت بالا
  • حذف پلاگین های ناکارامد برای کاربران عادی
  • حذف فیلتر های ناکارامد برای کاربران عادی
  • داشتن امکانات کامل ابزار های مهم
  • حجم بسیار کم نرم افزار
  • نسخه قابل حمل
  • و…

دانلود فتوشاپ cs6 نسخه پرتابل

درصورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به آموزش پس از دانلود فتوشاپ cs6 پرتابل می توانید با ما تماس بگیرید و یا نظرات خود را از پایین سایت برای ما ارسال نمایید.

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد