تماس با کارشناس

هشتگ گذاری در لینکدین

از مجموعه مطالب آموزشی

لینکدین یک شبکه ی اجتماعی برای شما است که حرفه ای هستید 🤩 بسیاری از افرادی که هر روز با شبکه های  اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و یا اینستاگرام سر و کار دارند با هشتگ ها نیز کار کرده اند، قبل از این در مقاله ای دیگر در رابطه با اصول هشتگ گذاری در اینستاگرام با هم صحبت کرده ایم، امروز به سراغ شبکه محبوب LinkedIn میرویم، از سال 2018 هشتگ گذاری در لینکدین نیز معرفی شد و بسیاری از افراد شروع به استفاده از آن کرده اند اما اینکه "چطور برای داشتن بهترین نتیجه از هشتگ در لینکدین استفاده کنیم" نیازمند یادگیری است، در این مقاله که از طرف کارشناسان پشتیبان لینکدین رایانه کمک برای شما عزیزان نوشته شده است قصد داریم شما را با نحوه استفاده از هشتگ ها در LinkedIn آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

🌟 🌟 خدمات رایانه کمک : ما در رایانه کمک همیشه همراه شما هستیم، در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره در رابطه با شبکه اجتماعی لینکدین هم داشته باشید، میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره ☎️ 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 📱 0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

 

در این مقاله چه خواهیم خواند؟

دلیل استفاده از هشتگ در لینکدین چیست؟

هشتگ های لینکدین کجا استفاده میشود؟

اضافه کردن هشتگ به آپدیت های لینکدین

هشتگ گذار در مقالات و یا article های لینکدین

اضافه کردن هشتگ در مقاله لینکدین

نکات مهمی که لازم است درباره هشتگ های LinkedIn بدانید

سخن آخر

 

 

دلیل استفاده از هشتگ در لینکدین چیست؟

با استفاده درست از هشتگ در لینکدین میتوانیم محتوای تولید شده ی خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهیم و این امر باعث میشود بتوانیم با طیف وسیع تری از افراد ارتباط برقرار کنیم، خیلی از افراد ما را میشناسند اما بسیاری  از افراد از طریق هشتگ هایی که در لینکدین استفاده میشود میتوانند به محتوای تولید شده ما در این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

درست مانند اینستاگرام و توییتر هشتگ در لینکدین هم از یک سری حروف و اعداد و یا ایموجی در کنار یک علامت # تشکیل شده است که با توجه به اینکه شما چطور از آن استفاده میکنید میتواند نتایج منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بیآورد.

✍️اما این نکته را هرگز فراموش نکنید! LinkedIn با دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت است، اینجا در حال کار با یک پلتفرم کاملا حرفه ای هستیم و لازم است که خودمان هم حرفه ای عمل کنیم 👌🏻بسیار دیده ام، افراد در دیگر رسانه ها مانند اینستاگرام از هشتگ های بی ربط اما ترند شده برای دیده شدن پست های خود استفاده میکنند که هر چند که اینکار در اینستاگرام هم کاملا اشتباه است و باعث میشود تفاوت بسیاری بین دیده شدن پست و مشاهده آن ایجاد شود که در نتیجه تعامل شما را کاهش میدهد و این امتیاز منفی محسوب میشود!!! اما انجام  این کار در لینکدین دیگر در مخلیه ام نمیگنجد !!!

❗️ اینجا نه تنها اشتباه بلکه کاملا غیر حرفه ای که از هشتگ های ترند و بی ربط استفاده کنید، لازمه هشتگ استفاده شده در لینکدین کاملا با استراتژی تولید محتوای شما همخوانی داشته باشه که در ادامه با اصول هشتگ گذاری در LinkedIn شما را آشنا خواهم کرد.

 

 

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

هشتگ های لینکدین کجا استفاده میشود؟

قبل از این که به سراغ یادگیری نحوه استفاده از هشتگ ها در لینکدین برویم لازم است بدانیم چه بخش هایی در این شبکه اجتماعی وجود دارد که ما میتوانیم از هشتگ های مرتبط به آن بخش استفاده کنیم تا محتوا و صفحه ما بهتر دیده شود؟

ما میتوانیم هم به پست ها و هم به مقالات خود در این شبکه اجتماعی هشتگ اضافه کنیم که این باعث میشود افرادی که این هشتگ را سرچ میکنند پست ها و مقالات ما را مشاهده کنند در نتیجه امکان مشاهده شدن مقاله ها و پیج افزایش پیدا میکند.

 

اضافه کردن هشتگ به آپدیت های لینکدین

همانطور که بالاتر گفتیم می توانیم به آپدیت ها و یا پست هایی که در لینکدین منتشر میکنیم هشتگ اضافه کنیم، برای اینکار مسیر زیر را طی میکنیم:

ابتدا وارد لینکدین میشویم و بر روی گزینه ی اشتراک گذاری مقاله، ویدئو و یا تصویر کلیک میکنیم

حالا محتوای مورد نظر خود را وارد کنید، ممکن است بخواهید مطلبی بنویسید و یا عکس یا فیلمی آپلود کنید

حالا در انتهای این پست به کمک استفاده از علامت مربع # میتوانید هشتگ های مرتبط با این آپدیت را وارد کنید، کار از آن چیزی که فکر میکردین هم ساده تر بود! نبود؟

 

اضافه کردن هشتگ در صفحه لینکدین

حتما مشاهده کردین که اینستاگرام این اجازه را میدهد که کاربران در بیو خود هشتگ هایی را قرار دهند، هرچند که از نظر تکنیکال ایراد هایی به انجام اینکار وارد شده است، اما لیندکین بخشی مجزا با عنوان  هشتگ دارد که اگر هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را در این قسمت قرار دهید، صفحه شما به افرادی که به دنبال چنین هشتگی هستند نمایش داده میشود، این هم یکی از ویژگی های جالبی است که لینکدین برای کاربران خود در نظر گرفته است، برای انجام اینکار مراحل زیر را دنبال میکنیم

ابتدا وارد صفحه لینکدین خود شوید، در میانه صفحه مشاهده میکنید که گزینه ای تحت عنوان hashtag قرار گرفته است.

 

 

 

 

حالا با انتخاب گزینه edit hashtag میتوانید هشتگ های پیج خود را تغییر دهید و یا هشتگهای جدید به صفحه لینکدین خود اضافه کنید

 

 

 

 

زمانی که این موارد را اضافه میکنیم، میتوانیم سمت چپ صفحه لیست هتشگ های وارد شده را مشاهده کنیم.

 

 

 

 

✍️نکته : فراموش نکنید که لازم است بین کلمات استفاده شده یک آندرلاین قرار دهید تا از بهم چسبیدن کلماتی که انتخاب میکنید جلوگیری کنیم و عبارت هایی که انتخاب میکنید به درستی نمایش داده شود.

 

هشتگ گذار در مقالات و یا article های لینکدین

یکی دیگر از جاهایی که در این فضای محبوب اجتماعی میتوانیم از هشتگ گذاری برای دیده شدن بیشتر محتوای قرار داده شده بر روی صفحه استفاده کنیم، مقالات و یا article هایی است که بر روی صفحه لینکدین خود قرار میدهیم برای انجام اینکار نیز مسیر زیر را طی میکنیم:

ابتدا وارد صفحه لینکدین خود میشویم و سپس گزینه Write an article   را برای نوشتن یک مقاله انتخاب کنید و پس از اینکه مقاله ی خود را آماده کردیم و دکمه انتشار و یا Publish را میزنیم

به محض فشردن دکمه انتشار مطابق با تصویر زیر عبارت Tell your network what your article is about را در بالای صفحه مشاهده میکنید که در این بخش میتوانید هشتگ های مرتبط با مقاله لینکدین خود را وارد کنید.

 

 

اضافه کردن هشتگ در مقاله لینکدین

این امر به بهبود وضعیت صفحه لینکدین ما کمک شایانی میکند تامقاله ما بهتر دیده شود.

✍️ نکته بسیار مهم این است که پس  از انتشار امکان ویرایش هشتگ ها وجود ندارد بنابراین در انتخاب هشتگ مناسب بسیار دقت کنید.

 

نکات مهمی که لازم است درباره هشتگ های LinkedIn بدانید

📌عدم استفاده از هرگونه نشانه در هشتگ گذاری

یکی از نکات مهمی که در نوشتن هشتگ های لینکدین لازم است بدانید این است که نباید بین کلمات عبارتی که در هشتگ استفاده میکنید از فاصله استفاده کنید، جای فاصله میتوانید از آندرلاین استفاده کنید تا عبارت از نظر لینکدین به صورت کامل خوانده شود، همچنین قرادادن هر گونه نماد در داخل تگ های لینکدین غیر مجاز است یعنی نمیتوانیم از کاملا، آپاستورف ، دش ، علامت تعجب و ... استفاده کنیم!

📌صفحه لینکدین خود را در حالت عمومی قرار دهید

زمانی معمولا از هشتگ ها استفاده میکنیم که قرار است در سرچ هشتگ ها در لینکدین افرادی که حتی صفحه ما را فالو ندارند، ما را ببینند پس داشتن یک صفحه خصوصی و استفاده از هشتگ ها بسیار بی معنی است، ابتدا برای کسب و کار خود یک صفحه عمومی راه اندازی کنید و سپس از هشتگ های پر سرچ استفاده کنید تا مطمئن شوید شما هم در سرچ های 562 میلیونی لینکدین قرار گرفته اید، برای تبدیل صفحه خود به صفحه عمومی در این شبکه اجتماعی مراحل زیر را دنبال کنید :

📌ایجاد پروفایل عمومی در لینکدین :

ابتدا وارد صفحه خود شوید

حالا در بخش پروفایل به قسمت تنظیمات خود بروید

سپس گزینه Make my public profile visible to everyone را انتخاب کنید تا تمامی افراد امکان مشاهده اکانت شما را داشته باشند.

 

📌استفاده بیش از حد از هشتگ ها ممنوع!

هر چند که برای استفاده کردن از هشتگ ها در پست های لینکدین هیچ محدودیتی وجود ندارد اما، سعی کنید بیش از پنج هشتگ استفاده نکنید، استفاده بیش از حد از هشتگ ها باعث ایجاد ظاهر بد در پست های ما میشود و همچنین امکان اسپم شدن پست ها وجود  دارد.

برای مشاوره با کارشناسان مجرب رایانه کمک و دریافت مشاوره تلفنی کامپیوتری کافیه از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با ما  در ارتباط باشید.

📌هشتگ بدون متن جذاب بی معنیست!

ممکن است شما بخواهید فیلم یا عکسی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، ولی پیشنهاد ما این است که همیشه از یک متن جذاب در پست های خود استفاده کنید، حتی شده یک خط کوتاه در رابطه با عکس یا فیلمی که  انتشار داده اید در لینکدین بنویسید و در کنار این توضیح از هشتگ های مناسب استفاده کنید، زمانی که محتوای شما فقط یک رسانه است و از هشتگ استفاده میکنید از جذابیت پست شما کم میشود.

در این متن ها شما میتوانید از کلید واژه های مناسب برای سرچ بهتر استفاده کنید و یا از call to action استفاده کنید.

 

📌نکات چسباندن کلمات در هشتگذاری

یکی از نکاتی که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم این است که نباید از علامت ها در بین کلمات هشتگ های خود استفاده کنید حتی زمانی که از هشتگ های انگلیسی استفاده میکنید کافیه حرف اول هر کلمه را بزرگ تایپ کنید ، لینکدین میتواند معنی این هشتگ را تشخیص دهد مانند عبارت : #JustDoIt

اما زمانی که  از عبارت های فارسی استفاده میکنید بهتر است از یک علامت آندرلاین بین کلمات خود استفاده کنید تا خوانایی بالاتری داشته باشد، همچنین به املای هشتگ های خود دقت کنید لازم است از املای درست استفاده کنید وگرنه امکان سرچ شدن هشتگ مورد نظر بسیار کاهش پیدا میکند ، همچنین جنبه خوبی نیز ندارد.

خدمات رایانه کمک : شرکت رایانه کمک یک شرکت حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی است، اگر در رابطه با تمامی شبکه های اجتماعی نیاز به مشاوره با یک فرد متخصص و مجرب را دارید کافیه از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با ما در ارتباط باشید.

 

 

📌هشتگ های بازار کاری خود را بیابید

بهتر است سری به ایسنتاگرام و هشتگ های خود لینکدین بزنید و هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را سرچ کنید، با اینکار متوجه میشوید که توجه در بازار کار شما به کدام سمت بیشتر است و کنج دنج بازار کار شما کجاست، بنابراین در هشتگ های مرتبط میتوانید بیشتر مانور دهید به اصطلاح میگویند نیچ بازار خود را بشناسید تا رشد بهتری داشته باشید

📌استفاده از هشتگ های محبوب

یکی از نکاتی که میتواند باعث افزایش دیده شدن پست ها و مقاله های شما در لینکدین شود  این است که از هشتگ های محبوب استفاده کنید اما خطر کار اینجاست که افراد از هشتگ های محبوب اما نامرتبط استفاده میکنند!!! فراموش نکنید که هشتگ های ترند شده نامربوط به کار شما نمیآید لازم است از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا افرادی که به دنبال کسب و کار شما هستند مقالات و پست های شما در معرض دید آنها قرار بگیرد، هر چقدر پست های شما از طریق هشتگی که دیده میشود، خوانده شود امتیاز صفحه مورد نظر افزایش پیدا میکند

📌استفاده از هشتگ های موقعیت مکانی

یکی از هشتگ های کاربردی که میتوانیم از آن استفاده کنیم، هشتگ های موقعیت مکانی است، فرض کنید در استان تهران به دنبال جذب نیرویی کارشناس کامپیوتر و یا کارشناس شبکه هستید، یکی از هشتگ های شما قطعا #استخدام است، در کنار این هشتگ میتوانید از هشتگ موقعیت مکانی #تهران نیز استفاده کنید به این مفهوم که به دنبال استخدام نیرو در تهران هستید، حالا پست شما هم در سرچ هشتگ های تهران و هم در سرچ هشتگ استخدام در معرض نمایش دیگران قرار داده میشود، با یک تیر دو نشان زده اید و هدف خود را به خوبی مشخص کرده اید.

📌 استفاده از هشتگ های پیشنهادی لینکدین

زمانی که شروع به هشتگ گذاری میکنید به محض نوشتن اولین کلمه و همچنین نوشتن یک عبارت خود شبکه لینکدین به شما پیشنهاداتی را ارائه میدهد به این معنی است که این هشتگ ها قبلا استفاده شده و سرچ میشوند، بهتر است این پیشنهادات را نادیده نگیرید چرا که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

📌هشتگ ها را در بهترین پست های خود قرار دهید

ابزار آنالیتیکس لینکدین به شما کمک میکند که بهترین پست های خود را بیابید، زمانی که از این ابزار استفاده میکنید میتوانید عملکرد پست های خود را بسنجید و متوجه شوید چه تعاملی با کاربران برقرار کرده است، استفاده از هشتگ های مناسب در زیر پست های که تعاملی خوبی با کاربران برقرار کرده است بسیار مفید است، چرا که اگر یک پست توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و کاربران با آن تعامل خوبی برقرار کرده اند ارزش دیده شدن بیشتر را دارد تا صفحه شما به دیگران نیز نمایش داده شود.

 📌استفاده از هشتگ های رویداد ها

 

فرض کنید نزدیک رویداد معرفی محصولی از اپل هستیم، افرادی که به دنبال اخبار این رویداد هستند معمولا هشتگ #رویداد_اپل را سرچ میکنند، البته هم به فارسی هم به انگلیسی! از این هشتگ ها هم میتوانید استفاده کنید تا اگر در رابطه با کسب و کار شما رویداد جدیدی قرار است اتفاق بیوفتد این هشتگ رویداد به شما کمک کند تا بهتر دیده شوید.

📌قبل از استفاده از هشتگ ها نتایج را بررسی کنید

برخی مواقع ممکن است شما از هشتگی استفاده کنید و فرض را بر این بگذارید که این هشتگ مناسب محتوای شماست اما هشتگ مورد نظر از نظر معنایی در این شبکه کاملا با خواست شما متفاوت باشد، برای جلوگیری از چنین اتفاقی لازم است قبل از استفاده از هشتگ ها آنها را سرچ کنید و نتایج نمایش داده شده در شبکه های  اجتماعی متفاوت را بررسی کنید تا از صحت استفاده از آن مطمئن شوید.  

📌هشتگ اختصاصی خود را ایجاد کنید

بهتر است برای کسب و کار خود یک هشتگ اختصاصی ایجاد کنید ، این هشتگ لازم است اصیل باشد و دیگر رقبای شما  از آن استفاده نکرده باشند، همچنین باید تا جای امکان کوتاه و با معنی باشد، و حتما قبل از استفاده این هشتگ را بررسی کنید تا مشاهده کنید چه نتایجی را به شما نمایش میدهد.

 

 

سخن آخر

در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با هشتگ گذاری در لینکدین آشنا کنیم ، همانطور که میدانید این شبکه یکی از حرفه ای ترین شبکه های اجتماعی به شمار میرود که افراد معمولا برای معرفی مهارتها و کسب و کار خود از آن استفاده میکنند، یادگیری اصول استفاده از چنین شبکه اجتماعی بسیار مهم است چرا که افرادی که در لینکدین هستند افراد با سواد و حرفه ای هستند، شما هم برای ماندن و استفاده از این شبکه اجتماعی لازم است اصول کار با آن را یاد بگیرید، در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی داشته باشید کافیه در بخش دیدگاه ها سوال خود را مطرح کنید ، در کوتاه ترین زمان ممکن ما پاسخ شما را ارسال خواهیم کرد، همچنین اگر نیاز به مشاوره  کامپیوتری ، موبایلی و در رابطه با شبکه های اجتماعی دارید کافیه تلفن را بردارید و از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره 9099071540 با کارشناسان مجرب رایانه کمک تماس بگیرید، همچنین اگر قصد تماس با ما را از طریق موبایل دارید میتوانید از شماره 0217129 استفاده کنید.

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد