تماس با کارشناس

آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت اینستاگرام

از مجموعه مطالب آموزشی

آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت اینستاگرام مطلبی است که امروز میخواهیم به شما آموزش دهیم.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزار ها و شبکه های اجتماعی جهان است که کاربران بسیار زیادی دارد که نسخه ی اندروید آن را کاربران دنیا بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود کرده اند.ایران نیز مانند سایر قسمت های دنیا در محبوبیت این نرم افزار سهمی دارد.

بسیاری از کاربران ایرانی حداقل یک بار از اینستاگرام استفاده کرده اند.اما گاها پیش می آید که افراد دیگر تمایلی به استفاده از این شبکه ی اجتماعی ندارند و یا می خواهند اکانت خود را حذف کنند و با یک اکانت دیگر به فعالیت خود ادامه دهند.

برای حذف اکانت خود در اینستاگرام نمی توان از خود نرم افزار اقدام کرد . بلکه می بایست همانند تلگرام به وبسایت اینستاگرام مراجعه کرد و از این طریق نسبت به حذف اکانت خود اقدام کرد.

در نظر داشته باشید که با حذف دائمی اکانت خود در اینستاگرام،اطلاعات حساب شما از قبیل عکس و فیلم و لایک و… برای همیشه از سرور های اینستاگرام حذف خواهد شد.

با این جود اگر باز می خواهید برای همیشه اطلاعات خود را از روی سرور های اینستاگرام حذف کنید با نیو دانش همراه باشید چرا که ما در این قسمت آموزش تصویری چگونگی حذف اکانت اینستاگرام how delete instagram account را برای شما قرار داده ایم. همچنین با مطالعه مقاله دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل می توانید راههای حذف اکانت  اینستاگرام را از طریق گوشی و مرورگز گوشی بیشتر یاد بگیرید

امیدواریم که برای شما مفید واقع شود.

چگونگی حذف اکانت اینستاگرام

همانطور که گفتیم برای حذف اکانت اینستاگرام می بایست وارد سایت اینستاگرام شوید و از آنجا اقدام به حذف اکانت خود نمایید.برای این امر به آدرس زیر بروید

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

پس از اینکه وارد آدرس فوق شدید صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که از این طریق می باید اطلاعات حسابی را که می خواهید آنرا حذف کنید در تصویر زیر وارد نمایید.سپس روی گزینه ی Log in کلیک نمایید.البته اگر قبلا از طریق مرورگر خود وارد اکانت اینستاگرام شده باشید دیگر با تصویر زیر مواجه نمی شوید بلکه مستقیم به مرحله ی بعدی هدایت  می شوید.

 حذف کامل حساب اینستارگام یا غیرفعال سازی؟

این مرحله بیشتر برای اینستاگرام حالت پرسشنامه ای دارد. اینستاگرام در این مرحله از شما دلیل حذف اکانت تان را می پرسد (Why are you deleting your account)  شما  میتوانید از طریق گزینه های موجود و دلایل ذکر شده دلیل خود را انتخاب نمایید.اگر دلیل خاصی برای حذف اکانت ندارید و یا دلیل شما در میان گزینه های پیشنهادی اینستاگرام نیست میتوانید Something Else را انتخاب نمایید.به محض انتخاب یکی از گزینه ها کادر دومی باز می شود که در آن می بایست دوباره هویت خود را تایید کرده و رمز حسابی را که می خواهید حذف شود را وارد نمایید(To continue , please re-enter your password).

پس از انجام مراحل فوق روی گزینه ی Permanently delete my account که به رنگ قرمز است کلیک نمایید.

 

 با کلیک بر روی گزینه ی نام برده پنجره ای برای شما ظاهر می شود که از شما می پرسد “آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب خود را حذف نمایید؟”اگر تصمیم تان برای حذف حساب قطعی است بر روی OK کلیک نمایید.

 

 

با این کار شما درخواست حذف حساب همیشگی حساب خود را به اینستاگرام می دهید. اگر تمام مراحل فوق را به درستی انجام داد باشید پیغام Your account has been removed. We,re sorrt to see you go مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که حاکی از حذف موفقیت آمیز حساب شما در اینستاگرام دارد.

 

 

در نظر داشته باشید که با این کار حساب شما برای همیشه در اینستاگرام حذف خواهد شد و این شامل تصاویر فیلم ها و.. می باشد.

چگونگی حذف اکانت اینستاگرام بصورت موقت

البته گاها ممکن است کاربران نخواهند برای همیشه اطلاعات اکانت خود را از دست بدهند اما ممکن است بخواهند برای چند وقتی از اینستاگرام دور باشند. برای این کار کافی است تا چگونگی حذف اکانت اینستاگرام بصورت موقت را بدانید.این شیوه کار دی اکتیو یا غیرفعال کردن هم خوانده می شود عموما مدتی حساب شمارا غیر فعال می کند . اما بعد از مدتی شما می توانید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید بدون اینکه از داده هایشما چیزی کم شده باشد. مراحل انجام این کار مشابه حذف اکانت اینستاگرام  بصورت کامل می باشد اما تفاوت های کوچکی دارد که به وسیله ی تصویر به آنها می پردازیم.

برای این کار کافی است تا به آدرس زیر بروید و مطابق مرحله ی گذشته اطلاعات حساب خود را وارد نمایید، آموزش حذف اکانت اینستاگرام را در ادامه دنبال کنید

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

مانند مرحله ی زیر دلیل غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود را مانند مرحله ی قبلی تعیین کنید.پس از این امر گزینه ای برای شما باز می شود که در داخل آن می بایست رمز ورود به حساب اینستاگرام را وارد نمایید.(مانند مرحله ی قبل) و سپس گزینه ی پایین صفحه را که با کاد قرمز رنگ مشخص شده است انتخاب کنید.

 

با این کار اینستاگرام شروع به غیر فعال سازی حساب شما می کند.در نظر داشته باشید که اگر مراحل قبلی را به صورت دقیق انجام داده باشید با تصویری مشابه شکل زیر مواجه می شود که حاکی از موفقیت آمیز بودن کار دارد.

قوانین غیر فعال کردن و حذف حساب اینستاگرام

در نظر داشته باشید که فرایند غیر فعال سازی اکانت شما ممکن است چند ساعتی به طول بی انجامد.همچنین بعد غیر فعال سازی شما نمی توانید تا یک بازه  ی۲۴ الی ۴۸ ساعت دوباره وارد حساب خود شوید.

در صورتی که هرگونه سوال درباره نرم افزار اینستاگرام داشتید میتوانید با مرکز رایانه کمک تماس و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

مقالات مرتبط:

آموزش اینستاگرام | ساخت حساب اینستاگرام | مرجع آموزشی نیو دانش

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد