تماس با کارشناس

ساخت شماره مجازی آمریکا

از مجموعه مطالب آموزشی

اگه شما صاحب یک کسب وکار باشی هر روز با مخاطبینت در ارتباطی و حتی یک روز هم پیش نمیاد از اونا غافل باشی چرا که میدونی ارتباط مداوم با مخاطبین راز ورمز موفقییت هست. امروزه ارتباط با مخاطبان از طریق خطوط تلفن و تلفن همراه هست که به وسیله این خطوط با شما تماس میگیرند تا در شبکه های اجتماعی شما را پیدا کرده و پیغام خودشون  را برسونند. 

اما جالبه بدونید که بسیاری از کسب وکارهای بزرگ به جای خرید خطوط تلفن و تلفن همراه از شماره مجازی استفاده میکنند.این شماره ها هیچ محدودیتی ندارند و خوبیشم اینه نیازی به سیم کارت فیزیکی نخواهید داشت.

حالا شاید سوالتون این باشد شماره مجازی چیست؟ یا برای ساخت شماره مجازی کشورهای دیگه مثل ساخت شماره مجازی آمریکا چکار باید کرد؟ و اصلا چه مزیت هایی داره؟ برای جوب همین سوالات ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از رایانه کمک  به شما  شرح کامل بدیم که چطوری ساخت شماره مجازی امریکا رو انجام بدین. اگه مشتاق شدید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

✴️✴️راستی اگر در حین مطالعه مقاله درابطه با شماره مجازی آمریکا  براتون سوالی پیش اومد می تونید باهامون تماس بگیرید. برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

 

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی آمریکا

شماره امریکا

مراحل ساخت شماره مجازی

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با شماره مجازی آمریکا

سخن پایانی

 

شماره مجازی چیست؟

قبل از اینکه به ادامه مقاله  بریم اول یک توضیحاتی در رابطه با شماره مجازی بدیم اینکه شماره مجازی چیست؟ شماره مجازی یک شماره تلفنیه که بر پایه خط تلفن نیست. برای همین با این شماره شما نمی تونید تماس بگیرید اما میتونید تا دلتون بخواد در ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و سایت ها از این شماره استفاده کنید.پنل شماره مجازی نامبرلند این امکان را به شما می دهد که به صورت نامحدود از بیش از 160 کشورمختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی و آسیائی و...اقدام به دریافت شماره با هزینه بسیار کم کنید. شماره هایی که امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی جهت ساخت اکانت در هر سرویسی را دارا هستند. که شماره امریکایی خاطرخواه در میان مخاطبان زیادی داشته وبرای ساخت شماره مجازی آمریکا از ما سوال کارکردند.

 

 

شماره مجازی آمریکا 

ساخت شماره مجازی آمریکا یکی از سوالات بی شمار شما کاربران می باشد .امروزه شبکه های اجتمایی به طور گسترده ای در حال گسترش هستند به طوری که شاید هر روز شاهد یک شبکه اجتمایی جدید باشیم و هر کدام از افرادی که در دنیای واقعی می شناسیم به جرائت می توان گفت در شبکه های اجتمایی مختلف عضو هستند.و در بسیاری از موارد میخواهیم بیشتر از یک حساب کاربری در سایت ها داشته باشیم که ملزم داشتن شماره موبایل هست که ما فقط یک شماره داریم!

  • پس چه باید کرد؟
  • چگونه افرادی بدون داشتن شماره موبایل اضافی دارای اکانت های بی شماری هستند؟
  • چگونه می توانیم ؟

در پاسخ باید بگویم بسیار ساده است راه حل شما ساخت شماره مجازی  امریکا است. احتمالا دیده باشید افرادی با شماره های نا شناس که معلوم نیست از کجا هستند و اصلا چه شماره ای هست به شما پیام می دهند و این قسمتش جالب هست که شماره ای که با آن به شما پیام داده اند خیلی متفاوت تر از شمار های ایرانی هست. بله درسته این افراد از شماره های مجازی استفاده کرده اند،

 

شماره امریکا‬‎

شماره امریکا دارای پیش شماره تلفن با کد 1 هست این یعنی برای برقراری تماس با فردی در امریکا حتما باید اول شماره شخص مربوطه از پیش شماره امریکا که 001 یا 1+ هست استفاده بشه

قیمت شماره مجازی امریکا به دلار حساب میشه  که برخی سایت ها این امکانر ا در اختیار شما قرار می دهند تا خریداری کنید.برای ایجاد شماره های مجازی راه های بسیاری وجود دارد یکی از بهترین و راحت ترین راه ها استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی هست که پیشنهاد ما به  شما نرم افزار NEXT PLUS  می باشد.

این نرم افزار یک برنامه ساخت شماره مجازی امریکا می باشد که به راحتی با استفاده از این نرم افزار می توانید به ساخت شماره مجازی امریکا اقدام کنید.البته نا گفته نماند که این شماره ها در برخی از شبکه های اجتمایی متاسفانه کار نمی کنند.

 

 

مراحل ساخت شماره مجازی

اگر مشتاق شدید شماره تلفن مجازی آمریکا را داشته باشید لازم است به خرید و ساخت آن اقدام کنید.برای ساخت شماره مجازی امریکا مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپتدا نرم افزار اندرویدی NEXT PLUS را از گوگل پلی دانلود کنید.
  • در مرحله  بعدی وارد نرم افزار شوید و به قسمت ثبت نام بروید تا در نرم افزار ثبت نام کنید. 

 

 

 

  • سپس بر روی دکمه signup کلیک کنید
  • در سمت راست صفحه پنجره ای نمایان شود و در صفحه باز شده اطلاعاتتون را وارد کنید.
  • لازم است اول از همه نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  • در خط بعدی از شما یک نام کاربری میخواهد که به دلخواه می توانید وارد کنید .
  • در مرحله بعدی شماره تلفن همراه و تاریخ تولد خود را وارد کنید که میتوانید شماره تلفن همراه را خالی بگذارید.
  • و در نهایت لازم است یک کلمه عبور وارد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که کلمه عبور باید ترکیبی از اعداد و کارکتر ها و حروف انگلیسی باشد تا هم از امنیت خوبی برخوردار باشد و هم این که از دست هکر ها در امان باشید.

  • و در قسمت بعدی اساس نامه نرم افزار نوشته شده است که لازم است تایید کنید تا به ادامه مراحل بروید.

با تایید وارد یک صفحه جدید خواهید شد که دو راه در پیش رو دارید یک این که میتوانید آن مرحله را پرش کنید و دریافت شماره مجازی را برای اخر کار بگذارید و یا این که می توانید در آن مرحله اول شماره دریافت کنید و بعد به مرحله نهایی تایید اکانت بروید.

مختارید یکی از دو روش را انتخاب کنید. اما

پیشنهاد می کنیم در صفحه جدید باز شده به ساخت شماره مجازی امریکا اقدام نمایید

  • بر روی دکمه کد کلیک کرده و یک ایالت از ایالات امریکا انتخاب کنید و پنجره را ببندید و به گوگل ثابت کنید که ربات نیستید!
  • در مرحله بعدی تایید را بزنید تا شماره مجازی رندم برای شما ساخته شود.
  • و در آخر نیز وارد صفحه اصلی اکانت شما می شود.
  • تبریک میگویم شما توانسته اید شماره مجازی خود را باز کنید.
  • حال می توانید با شماره جدید خود در شبکه های اجتمایی ثبت نام کنید و از آن استفاده نمایید.
  • به یاد داشته باشید کد تایید شبکه های اجتمایی در نرم افزار یاد شده ارسال خواهد شد پس به هیچ عنوان نرم افزار را  تا زمانی که کدی دریافت نکرده اید پاک نکنید.
  • و به نکات امنیتی توجه داشته باشید زیرا ممکن است همان شماره را نرم افزار به یک شخص دیگر دهد.

 

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با شماره مجازی آمریکا 

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با ساخت شماره مجازی امریکا پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید. 

برای ساخت شماره مجازی آمریکا رایگان چه برنامه ای استفاده کنم؟

برنامه ساخت شماره مجازی NEXT PLUS یک مورد است که در این مقاله آن را معرفی کردیم همچنین برنامه ساخت شماره مجازی امریکا  Temp Number اپلیکیشنی است که در آن تعدادی از شماره‌های آمریکا و کشورهای اروپایی وجود دارد و شما می‌ توانید به‌صورت رایگان از این شماره‌ها برای ثبت‌ نام در سایت‌ ها و پیام‌ رسان‌های خارجی استفاده کنید. ساخت شماره مجازی در این برنامه بسیار آسان است.

برای خرید شماره مجازی چکار کنم؟

شما می توانید از طریق سایت ها و برنامه های اندروید  وios از این شماره ها استفاده کنید. برنامه ها انتخاب بهتری برای ساخت شماهر مجازی هستند و امنیت بالاتری دارند.

آیا امکان ساخت شماره مجازی بدون برنامه وجود دارد؟

- بله سایت هایی هستند که برای شما ساخت شماره مجازی را انجام می دهند. که از جمله این سایت ها می توان موارد زیر را نام  برد:

 receive-smss.com

freesmscenter.com

7sim.net

sms.sellaite.com

 

سخن پایانی

در کل برای انجام اموراضطراری داشتن شماره مجازی آمریکا یک انتخاب عالی است پس حتما به ساخت شماره مجازی آمریکا  اقدام کنید.البته به شرطی که باز تاکید می کنم به نکات امنیتی توجه ویژه داشته باشید حتما حتما تایید دو مرحله ای ایمیلی را در اکانت های خود در شبکه های اجتمایی مختلف فعال کنید امیدوارم از این آموزش رایانه کمک  لذت کافی رو برده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با این مقاله می توانید با کارشناسان ما در رایانه کمک در ارتباط باشید. برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 تماس حاصل فرمایید.

📌 رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

دیدگاه کاربران

" سلام برای واتساپ هم کار میکنه؟ "

" برخی شماره های مجازی بله "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد