تماس با کارشناس

رایگان شدن ابزار طراحی وبسایت و نرم ا فزار ادوبی XD

از مجموعه مطالب آموزشی

گروه اخبار فناوری اطلاعات نیو دانش قرار است برای شما همراهان عزیز روزانه اخبار جدید دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات را در اختیارتان قرار دهد.امروز گروه اخبار فناوری اطلاعات نیو دانش قرار است شما را از رایگان شدن نرم افزار طراحی وبسایت ادوبی آگاه کند که برای شروع این کار ابتدا توضیحاتی در خصوص ابزارهای طراحی در اختیارتان قرار می دهیم و سپس به سراغ اخبارمان می رویم.

اخبار جالبی را قرار است که دنبال کنیم پس با ما همراه باشید:

در گذشته مردم برای انجام تمامی کارهای خود به صورت دستی و با کمک نیروی انسانی به پیش می رفتند و تمامی کارهای خود را تقریبا دستی انجام می دادند.حتی برای باخبر شدن از اخبار روز متکی به بقیه بودند تا خبری برای آنها بیاورند.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، ابتدا رادیو ها و سپس تلویزیون ها کار مردم را راحت تر کرده و آنها را از اخبار روز با خبر می کردند.

امروزه کار مردم خیلی راحت تر شده است ، چراکه با آمدن ایننترنت دیگر حتی نیازی به گوش کردن رادیو و یا تماشای تلویزیون نیز نیست کافیست در اینترنت خبر مورد نظر خود را جستجو کنید تا از آخرین اخبار آن باخبر شوید.گروه اخبار فناوری نیو دانش نیز چنین هدفی دارد تا شما عزیزان تنها با مراجعه به این سایت از اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات آگاه شوید.

 

 

طراحی سایت ها با استفاده از ابزار XD :

با پیشرفت علم کامپیوتری بشر در سال های اخیر ، مردم برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر به سراغ طراحی وب سایت ها رفتند تا در آنجا تبلیغات بیشتری کنند و از آن طریق به درآمدهای بیشتری دست یابند. طراحی وب سایت ها نیازمند متخصصان خاص خود است که مهارت ظراحی و کدنویسی را دارند. امروزه طراحی وب سایت ها به یک شغل ایده آل و پردرآمد تبدیل شده است.

برای هر کاری ابزار خاص بخود نیاز است و طراحان طی سال های متدوال و بسیار برای طراحی سایت ها از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کردند که هرچند این نرم افزار بسیار کارآمد و پرکاربرد است ولی برای کار طراحی وب سایت ها چندان به درد نمیخورد اما طراحان مجبور بودند که از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی های خود استفاده کنند.

شرکت ادوبی یکی از شرکت های معتبر در عرصه طراحی و تولید انواع نرم افزارهای کامپیوتری است و روز به روز نرم افزارهای کاربردی بیشتری را نسبت به نیاز کاربران طراحی می کند تا کارها به راحتی و به سرعت انجام گیرند. به همین دلیل در سال ۲۰۱۶ شرکت ادوبی به فکر طراحی نرم افزاری برای طراحان سایت ها افتاد و تصمیم گرفت که نرم افزاری مختص آن ها طراحی کند.

تولید ابزار XD:

ابزار XD اسمی بودکه این شرکت برای نرم افزار خود انتخاب کرد. ابزار XD به طور اختصاصی برای طراحان گرافیک وبسایت و اپلیكیشن عرضه شد تا تجربه ی كامل كاربر از كلیک و لمس كردن منوها را به آنها ارائه دهد.شرکت ادوبی پیش از این نیز ابزاری همچون آکروبات ادوبی را طراحی کرد که انواع متن ها و فایل ها را با فرمت های مختلف به یک فرمت پی دی اف تبدیل کرده و قابل استفاده برای کاربران قرار می دهد.

اسكات بلكسی مدیر بخش محصولات ابزار شركتش را متمرکز دنیای طراحی می داند و معتقد است آنها این محصول را دقیقا در زمان مناسب و با شناخت كامل نیازهای بازار عرضه كرده اند. هفته پیش خبر رایگان شدن این نرم افزار پیچید كه این خبرنشان دهنده ی این است كه این شركت می خواهد در این بخش پیشرفت كند.

 

 

علم فناوری اطلاعات علمی است که پایان ندارد و روز به روز پیشرفت کرده و باعث رفاه و آسایش مردم می شود.این علم روز به روز باعث اشتغال زایی شده و جوانان بسیاری را مجذوب خود کرده و باعث ایجاد درآمد برای آنها می شود.

گروه نرم افزاری نیو دانش قصد دارد شما عزیزان و علاقمندان به اخبار فناوری اطلاعات و تازه های تکنولوژی ، برای راحتی و افزایش سطح اطلاعات شما روز به روز بر مطالب و اخبار خود در این زمینه فعالیت کرده و رضایت شما همراهان و عزیزان را به خود جلب کند.

از شما عزیزان نیز خواستاریم که هر روز مطالب مارا دنبال کرده و هر انتقاد یا پیشنهاد و یا حتی سوالی داشتید طرح کنید تا روز به روز بر کیفیت محتوای مطالب و تعداد اخبار ارائه شده برایتان بیفزاییم و رضایت شما را جلب کنیم.

گروه نرم افزاری اخبارفناوری اطلاعات نیو دانش

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد