تماس با کارشناس

مایکروسافت برنامه ای برای بازگشت زنان به کار را راه اندازی می کند

از مجموعه مطالب آموزشی

مایکروسافت برنامه ای برای بازگشت زنان به کار را راه اندازی می کند:دوستان و همراهان همیشگی نیو دانش ، امروز گروه نرم افزاری اخبار فناوری نیودانش برایتان اخباری درمورد اقدامات و تصمیمات جدید شرکت مایکروسافت به ارمغان آورده است.این پست ما را ازدست ندهید بخصوص بانوان عزیز کشورمان چرا که به حقوق زنان در دنیا مربوط است.

همانطورکه همگی شما آگاه هستید چندین سال است که چرخه اقتصاد و کارهای بزرگ به دست بانوان عزیزمان در گردش است . چندین دلیل برای این کار وجود دارد که مهم ترین آن عوامل و دلایل این است که :۱٫مدیریت زنان نسبت به مردان بهتر است و از آرامش بیشتری برخوردار هستند و با آرامش کامل کارها را پیش میبرند.۲٫زنان با دقت و حساسیت بیشتری بر روی کارها تمرکز می کنند که باعث پبش برد بهتر و سریع تر کارها می شود.۳٫زنان با حقوق کمتری نسب به مردان حاضر و قادر به انجام کارهایی هستند که شاید مردان در قبال انجام همین کارها با حقوقی چند برابر حاضر به همکاری و انجام آن کار باشند.در پی اعتراضات مردم ، در آمریکا بسیاری از زنان را از کارهایشان اخراج کرده و بجایشان از نیروی کار جوان و مذکر استفاده کردند و باعث بیکاری قشر زن از کار خود شدند.

 

 

تصمیم گیری شرکت مایکروسافت :

شرکت آمریکایی مایکروسافت که یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های نرم افزاری روز دنیا بشمار می رود و سیستم عامل های ویندوز امروزی که سالیان سال است با ما همراه است و ما از آن استفاده می کنیم همگی را مدیون همین شرکت بزرگ مایکروسافت هستیم که از زمان افتتاح آن تا به

امروز همچنان پایدار و پابرجاست و روز به روز بر پیشرفت های خود می افزاید. اینبار نیز شرکت مایکروسافت به فکر حقوق زنان کشورش بود و به احترام آن ها به پا خواست .

اقدام شرکت مایکروسافت برای استخدام زنان :

شرکت مایکروسافت در حال افزایش استخدام زنان برای پیوستن به نیروی کار است، چنین برنامه هایی برای بازگشت به کارگران که کارشان را متوقف کرده اند برای پرورش کودکان یا مراقبت از عزیزانشان، در شهر سیلیکون در حال به دست آوردن محبوبیت هستند، چرا که شرکت های فن آوری به دنبال انتقاد از تعصب خود در مورد کارکنان مرد جوان هستند. شبراساس آمار و ارقام تنوع شرکت در ماه سپتامبر ۲۰۱۷، ۲۶ درصد از کارکنان شرکت مایکروسافتدر سراسر جهان و ۱۹ درصد از رهبران آن هستند.

بنیان ولش، مدیر بخش منابع انسانی مایکروسافت در ۳۱ مارس در LinkedIn که برنامه را تبلیغ می کند، گفت:ما میخواهیم قدرت را به دست زنان کشورمان برگردانیم.این برنامه بخشی از ابتکار تنوع مایکروسافت LEAP است که هدف آن استخدام زنان و اقلیت ها از زمینه های غیر متعارف است،  مانند برنامه های خودآموز و فارغ التحصیلان اردوگاه های بومی سازی برنامه ریزی شده. این اردو ها معمولا شامل تقریبا ۴۰ کاندیدایی هستند که قراردادهای شش تا هشت ماهه را امضا می کنند و احتمال ارائه پیشنهادات تمام وقت پس از اتمام دارد. کارآموزان بازگشتی به دو تیم در ونکوور می روند، یکی مربوط به واقعیت افزوده و مجازی است، دیگری یک استودیوی بازی ویدیویی، با توجه به لیست های کاری ارسال شده توسط مایکروسافت.

این شرکت در ماه مارس اعلام کرد که با ۸۳ شکایت از آزار و اذیت و ۸۴ شکایت تبعیض جنسیتی در سال ۲۰۱۷ روبرو شده است. شکایت ها باعث کشته شدن حدود ۲۰ کارمند شدند.به گفته پروژه همیلتون، یک گروه تحقیقاتی اقتصادی در میان بزرگسالان آمریکایی بین ۲۵ تا ۵۴ ساله که در نیروی کار نیستند، ۳۶ درصد آنها مراقب زن هستند.

  

تامی فرمان، مدیر اجرایی Path Forward، یک سازمان نیویورک که بیش از ۴۰ شرکت را از سال ۲۰۱۶ به برنامه های بازاریابی کمک می کند، گفت: “این نیروی کار گمشده است.” این شامل شرکت های اپل، PayPal Holdings Inc و Intuit Inc. او گفت: “این یک تکه بزرگ از افرادی است که شرکت نمی کنند و بیشتر آنها می خواهند در برخی مواقع به کار بازگردند.” او تمامی این بیانات خویش را در یک مصاحبه تلفنی بیان کرد.

همانطور که از مطالب بالا دریافتید بلافاصله بعد از اعتراضات مردم به تصمیم گیری برای اخراج زنان از کارهای خویش ، شرکت مایکروسافت به فکر چاره ای برای ایجاد اشتغال برای زنان کشور خویش افتاد و تصمیم خود را اجرایی کرده و اقدامات لازم را برای انجام این کار انجام داد.دوستان عزیز امیدواریم از این مطلب ما نیز لذت کافی را برده باشید. گروه نرم افزاری اخبار فناوری اطلاعات نیو دانش

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد