تماس با کارشناس

گلکسی اس ۱۰ آماده ی رقابت با رقبای خود

از مجموعه مطالب آموزشی

با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی ، تمام افراد به فکر سرمایه گذاری های بزرگ وتوسعه دادن به کسب و کار خویش هستند.چند سالی است که بازار رقابت موبایل بین برندهای معروف آن بالا گرفته است و روز به روزاین بازار داغ تر می شود.

 

 

شرکت سامسونگ و اپل بیش از بقیه برندها بر سر فناوری های خود رقابت دارند و روز به روز به فکر توسعه فناوری های خود و پیاده سازی ایده های جدید برروی گوشی های تلفن همراه هستند تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کرده و به محبوبیت برسند. شرکت سامسونگ پس از رونمایی از قابلیت حسگر انگشت که بین کاربران گوشی تلفن همراه از محبوبیت بیشتری برخوردار است ، اینبار به سراغ دغدغه دیگر مردم رفته است که مطمئنا طرفداران زیادی را به سمت خودخواهد کشید و  آن استفاده از دوربین سه گانه می باشد .

امروزه مردم از گوشی های خود برای گرفتن عکس های مختلف با کاربردها و موضوعات مختلف استفاده می کنند که همین عامل باعث شده است که یکی از اولویت آنها در انتخاب گوشی تلفن همراه ، کیفیت دوربین تلفن همراهشان باشد.

دوربین های سه گانه عکس هایی باکیفیت تر و با وضوحی بیشتر نسبت به دوربین های تکی و یا دوگانه می گیرند که شرکت سامسونگ قرار است برای اولین بار از این نوع دوربین ها در گوشی تلفن همراه رونمایی کند. به گفته تحلیل گران به نظر می رسد در دهم خرداد قرار بر این بوده است که از گلکسی اس ۱۰ شرکت سامسونگ رونمایی شده ووارد بازار شود و در اختیار کاربران قرار گیرد.با ورود نسل جدید گوشی های سامسونگ رقابتی بیشتر و جذاب تر در انتظار برندهای گوشی تلفن همراه بخصوص شرکت اپل می باشد.

 

شرکت سامسونگ دو سال است که برای تولید  گوشی تلفن همراه  مجهز به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر تلاش می‌کند؛ اما تابحال نتوانسته موفق شود تا فناوری یاد شده را برای تولید زیاد، آماده کند؛ البته شایعات مبنی بر تولید گلکسی نوت ۹ با حسگر اثرانگشت یک واحد  با نمایشگر هستند؛اگرچه بعضی از تحلیل کنندگان ، احتمال معرفی جانشین گلکسی نوت ۸ را با امکانات سنسورحسگر اثر انگشت ضعیف می‌دانند و ادعا دارند که سامسونگ هنوز از عملکرد این تکنولوژی  راضی نیست.

به نظر شما شرکت سامسونگ محبوبیت و رضایت کاربران بیشتری رابه خود جذب خواهد کرد یا شرکت اپل؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد