تماس با کارشناس

بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب کامپیوتر و گوشی (جدید!)

از مجموعه مطالب آموزشی

همانطور که  می دانیم یوتیوب دارای ویدیوهای زیادی است که آموزش ها و مطالب سرگرمی با کیفیت بالایی را در اختیار کاربران  قرار می دهد. شما می توانید با اشتراک ویزه در یوتیوب  از امکانات  بیشتر این پلتفرم برخوردار باشید  با مطالعه مقاله یوتیوب پریمیوم چیست؟ چگونگی اشتراک و جزییات آن را  خواهید آموخت. از طرفی ممکن است نیاز داشته باشید فیلم های یوتیوب را  ذخیره کنید و به دنبال یک نرم افزار هستید.  نرم افزار دانلود از یوتیوب که اسم آن itube studio می باشد در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزار های موجود دانلود از یوتیوب می باشد و ما در این مطلب اقدام به معرفی و توضحات کاملی از این دانلودر محبوب کرده ایم و لینک دانلود آن برای شما عزیزان قرار داده ایم.

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

آنچه در این مقاله می خوانیم

نرم افزار دانلود از یوتیوب

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

ویژگی نرم افزار itube studio دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر چیست ؟

لیست کامل بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

✅لیست کامل بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب در اندروید

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود از یوتیوب برای آیفون

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب کامپیوتر و گوشی (جدید!)

جمع بندی

 

 

 

نرم افزار دانلود از یوتیوب

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر که به اسم itube studio می باشد یک نرم افزار بسیار محبوب برای دانلود فیلم های سایت یوتوب و مشاهده فیلم مدنظر است. این برنامه همچنین این امکان را  به کاربران داده است که به صورت آفلاین فیلم های مدنظر را مشاهده کنند. محبوبیت این نرم افزار برای کاربران به دلیل سادگی و رابط کاربری بسیار عالی می باشد که کلیه کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

کاربران  روزانه  از یوتیوب فیلم های زیادی را مشاهده می کنند که در برخی مواقعی نیاز می شود آن را فیلم را داشته  باشند. در نتیجه با دانلود از یوتیوب می توانند نیاز خود را جهت دریافت فایل ها برطرف کنند. توجه داشته باشید که این نرم افزار برای کامپیوتر می باشد و برای دانلود از یوتیوب با گوشی های اندرویدی و آیفون از ابزار های دیگری استفاده می شود.

پس از دانلود و نصب نرم افزار دانلود از یوتیوب می توانید آموزشی که در خود این برنامه برای شما قرار داده شده است را مشاهده کنید و به راحتی بتوانید کار هایی که برای دانلود باید انجام دهید را بدون مشکل انجام دهید.

باید بدانید که این نرم افزار بسیار محبوب از فرمت های ویدئویی مانند FLV, WAV, AAC, HD MP4, MP3, AVI پشتیبانی کاملی را دارد و هرگونه فرمت را می تواند برای شما عزیزان دانلود کند. همچنین برای استفاده از برخی قابلیت های برنامه itube studio لازم است لاینسس خریداری کنید. اما همچنان دانلود ویدیوها از یوتیوب به صورت  رایگان انجام میگیرد.

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

اگر تا این  قسمت از مقاله  مجذوب این برنامه  شده اید می توانید از آخر این مطلب اقدام به دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر خود کنید و هرگونه مشکلی را در این زمینه با تماس با پشتیبانی رایانه کمک مطرح و حل کنید.  در ادامه اقدام به بررسی این نرم افزار بسیار کاربردی می کنیم تا بتوانید نکات مثبت آن را با برنامه های دیگر مقایسه کنید.

 

دوست داری خیلی سریع و بدون نرم افزار از یوتیوب دریافت کنی؟ معرفی بهترین سایت های دانلود از یوتیوب

 

ویژگی نرم افزار itube studio دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر چیست ؟

  • داشتن حجم بسیار کم و کاملا سبک
  • دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند
  • داشتن آموزش اولیه برای آموزش شما عزیزان جهت نحوه دانلود از یوتیوب
  • مشاهده فیلم ها قبل از دانلود کردن آن ها
  • پشتیبانی از بیشتر فرمت های ویدئویی
  • ساپورت بیشتر پارامتر های ویدئویی
  • و…

دانلود نرم افزار itube studio  با حجم 81 مگا بایت

پسورد فایل :  9099071540

 

لیست کامل بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

برای دانلود فیلم های یوتیوب  از روی کامپیوتر  و سیستم عامل ویندوز، همانطور که در بالا به آن اشاره شد برنامه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم پس با ما همراه باشید.

  • KeepVid.
  • y2mate.
  • Videoder.
  • Snaptube.
  • Airy.
  • TubeMate.
  • 4K Video Downloader.
  • YT Cutter.

 

 میدونی چطور میشه خیلی حرفه ای با برنامه یوتیوب کار کنی؟ دوست داری با کلیدهای میانبر یوتیوب YouTube آشنا بشی!

 

 

لیست کامل بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب در اندروید

علاوه بر برنامه های مختص دانلود فیلم  از یوتیوب برای کامپیوتر در گوشی های اندرویدی نیز این قابلیت با کمک  برنامه ها فراهم می باشد.  اپلیکیشن های مختلفی برای دانلود از یوتیوب روی گوشی وجود دارد که به برخی از بهترین برنامه های میپردازیم پس با ما همراه باشید.
  • YouTube Go.
  • Videoder.
  • NewPipe.
  • arkTube.
  • Dentex YouTube Downloader.
  • Snaptube.
  • InsTube.
  • VidMate App.

 

📌بیشتر بخوانید: برای فعال کردن کامنت های یوتیوب بر روی لینک کلیک و مقاله آن را بخوانید.

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود از یوتیوب برای آیفون

پس از معرفی برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندرویدی نوبت به لیست محبوب ترین دانلودرهای یوتیوب بر روی گوشی آیفون و آپید است که در لیست زیر به آنها میپردازیم

  • Snaptube
  • Documents.
  • Total files.
  • Video Downloader.
  • Video Saver PRO.
  • iDownloader.
  • Cloud Video Player Pro.
  • Easy Downloader.

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب کامپیوتر و گوشی (جدید!)

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب کامپیوتر و گوشی (جدید!) پاسخ خواهیم داد.  کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید

نرم افزار itube studio  از چه فرمت هایی پشتیبانی می کند؟

- این نرم افزار محبوب از فرمت های ویدیویی مانند FLV, WAV, AAC, HD MP4, MP3, AVI پشتیبانی کاملی را دارد.

آیا استفاده  از برنامه  itube studio رایگان است؟

- برای استفاده از برخی قابلیت های برنامه itube studio لازم است لاینسس خریداری کنید. اما همچنان دانلود ویدیوها از یوتیوب به صورت  رایگان انجام میگیرد.

چطوری میتونم  فیلم های یوتیوب را دانلود کنم؟

- با استفاده از برنامه های جانبی که مختص این کار ارائه شده است میتوانید به راحتی فیلم های مدنظر خود را از سایت یوتیوب دانلود کنید. بهترین برنامه برای دانلود از یوتیوب itube-studio می باشد که پیشنهاد می شود. در این مقاله رایانه کمک  سایر برنامه های کاربردی نیز معرفی شده اند.

 

✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

جمع بندی 

به طور کلی با استفاده از برنامه های یوتیوب دانلودر برای گوشی و کامپیوتر به راحتی میتوانید از نرم افزار های گفته شده استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و همچنین اندروید و آیفون پرداختیم. 

درصورت داشتن سوال درباره این نرم افزار می توانید به صورت شبانه روزی با شماره های پشتیبانی رایانه کمک تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه برای پشتیبانی نرم افزار های خود بهرمند شوید. برای این کار با شماره 9099071540 و 0217129 در ارتباط باشید.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" سلام خیلی مطلب کاربردی هست؛ البته سایت‌هایی که برای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر معرفی کردید، در اینترنت جستجو کردم چندین سایت مختلف آمد که نمی‌دانستم کدام سایت اصلیه. میشه آدرس کامل سایت را بفرمایید. خیلی ممنون "

" سلام اسم سایت ها رو به انگلیسی سرچ بکنید اولین گزینه میاره "

" مرسی عالی بود ولی من همچنان برای دانلود از یوتیوب ترجیح میدم روش SS رو انجام بدم. البته اون محدودیت کیفیت داره و الان نمی‌دونم این نرم‌افزارها کیفیت خروجی بهتری میدن یا SS؟ "

" با این نرم افزار میتونید کیفیت های مختلف رو انتخاب کنید "

" ممنونم ازتون خیلی برنامه تست کردم همه اذیت میکردن برنامه itube studio عالیییییی بود "

" مرسی از توضیحات مفیدتون "

" با سلام اسم سايت اصلي رو محبت ميكنيد من نميدونم كدوم هست ممنونم🙏🏻 "

" لینک دانلود نرم افزار اگر منظورتون هست توی مطلب درج شده "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد