تماس با کارشناس

بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر – معرفی نود 32

از مجموعه مطالب آموزشی

 در مطلب امروز سایت نیو دانش  کارشناسان آموزش نرم افزار  در رابطه با موضوع بهترین ویروس کش قوی برای شما اطلاعاتی را جمع آوری و ارائه کرده اند. .امنیت اطلاعات برای تمامی کاربران حائز اهمیت است و بالا بردن امنیت در این زمینه موضوع مهمی محسوب می شود.در ادامه در خصوص ضد ویروس ها صحبت می کنیم و به معرفی یکی از بهترین آنتی ویروس می پردازیم. 

 

 فهرست

بهترین آنتی ویروس ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟

 بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر - معرفی آنتی ویروس نود 32

بررسی آنتی ویروس ESET NOD32

اهمیت آپدیت آنتی ویروس نود 32

مزایای استفاده از ویروس کش قوی نود ۳۲

سخن آخر

 

بهترین آنتی ویروس ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟

ما در این مطلب چند مورد را برای بررسی قرار داده ایم تا بتوانیم بهترین آنتی ویروس برای کامپبوتر و لپ تاپ را به شما معرفی نماییم. 

ویژگی های اصلی بهترین آنتی ویروس ها شامل موارد  امنیت – سرعت اسکن – قدرت شناسنایی ویروس – قدرت حذف تمامی ویروس ها در سطح های ساده – پیشرفته و فوق پیشرفته – و محیط کاربری آن  است. 

 بهترین و قوی ترین آنتی ویروس کامپیوتر چیست؟ 

در این ویدیو به صورت کامل بهترین آنتی ویورس های کامپیوتر رو به شما معرفی میکنیم که کدام antivirus برای شما مناسب است پس با من همراه باشید.

 

بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر - معرفی آنتی ویروس نود 32

طبق بررسی های انجام شده یکی از نظر بهترین آنتی ویروس ها آنتی ویروس های نود ۳۲ است.ممکن است نام این برنامه را در کنار نام کسپراسکای شنیده باشید، به طور کلی در مقام مقایسه با کسپراسکای ویروس کش نود ۳۲ عملکردی خوبی داشته و البته در برخی موارد آنتی ویروس کاسپرسکی از نود۳۲ پیشی گرفته است ولی به طور کلی هر دو  در زمینه شناسایی و حذف ویروس در یک سطح بوده اند.

 

بیشتر بدانید : دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۱۳

بررسی آنتی ویروس ESET NOD32

یکی از بهترین آنتی ویروس در ایران  نیز می توان نود 32 را نام برد در در برسی های نود 32 برای کاربران ایرانی  نسخه های اصلی را بررسی کردیم و همانطور که می دانید می توان با استفاده از روش هایی بدون پرداخت هزینه آنتی ویروس را فعال و آپدیت نگهداریم. به طور مثال می توان از key های تریال بصوزت ماهانه استفاده نماییم و یا از سایت های داخلی نیز اقدام به خرید اشتراک نماییم که بسیار ارزان می باشد و تفاوت آن این است که این سرور ها آپدیت را ابتدا دریافت و بر روی سرور های خود برایمان قرار می دهند.

 

اهمیت آپدیت آنتی ویروس نود 32

لازم است بدانید گاهی از اوقات آنتی ویروس ها دچار ضعف عملکرد می شوند که نیاز است آن ها را آپدیت نمایید.چرا که  با استفاده از اینترنت و دانلود و یا بارگیری از فضای مجازی به راحتی سیستم می تواند آلوده به ویروس و یا تروجان شود و در بهترین حالت ویندوز شما نیاز به تعویض پیدا کند. اما با نصب یک ضد ویروس خوب مانند نود ۳۲ می توانید درصورت آپدیت بودن از شر ویروس ها خلاص شوید چراکه آن به خوبی سیستم شما را رصد می کند و با فایروالی که دارد از آمدن هرگونه ویروس جلوگیری می کنند.

 

مزایای استفاده از ویروس کش قوی نود ۳۲

  • حجم کم ضد ویروس نسبت به برخی از برنامه های هم رده
  • سرعت بسیار بالا در اسکن درایو ها
  • سرعت شناسایی ویروس بسیار مطلوب
  • رابط کاربری بسیار راحت و کاربر پسند
  • داشتن فایروال بسیار قوی
  • قابلیت بروز رسانی خودکار
  • فعال سازی ویروس کش با کد های موجود در اینترنت
  • و…آنتی وی

سخن آخر

آنتی ویروس نود32 بیش از یکصد میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و در حوزه امنیت تکنولوژی بسیار محبوب و معروف می باشد دراین مقاله به معرفی ESET NOD32 به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها پرداختیم.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد