تماس با کارشناس

چگونه خطای “unfortunately app has stopped” را رفع کنیم؟

از مجموعه مطالب آموزشی

مشکل پیغام و رفع ارور Unfortunately app has stopped چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟

پیام خطای “unfortunately app has stopped” که گاهی وقتها در گوشی های اندروید رخ میدهد  یکی از سوالات متداول کابران این است که مشکل پیغام Unfortunately app has stopped چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟  میتوان گفت که تقریبا همه ما با ان رو به رو شده ایم ؛ چرا که یکی از ارور های متداول در اندروید می باشد که راه حل های گوناگونی دارد،پس با “رایانه کمک“ همراه باشید تا به رفع خطای unfortunately app has” “stopped بپردازیم.

✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزاری گوشی با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

آنچه در این مقاله می خوانیم:

پیغام unfortunately app has stopped چیست؟

دلایل رفع پیغام unfortunately app has stopped 

راه حل مشکل unfortunately app has stopped

خاموش و روشن کردن گوشی (restart)

پاک کردن حافظه کش(cache)برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد

حذف کردن و نصب مجدد اپلیکیشنی که خطای توقف را نشان میدهد

به روز رسانی(آپدیت) برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد

مشکل کارت مموری(SD card)

باز بودن برنامه های زیاد و کم شدن سرعت گوشی

ویروسی بودن اپلیکیشن

لغو کردن به روز رسانی برنامه گوگل

نصب مجدد رام گوشی (فلش کردن گوشی) برای رفع  پیام خطای “unfortunately app has stopped

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با چگونه خطای “unfortunately app has stopped” را رفع کنیم؟

سخن پایانی

 

پیغام unfortunately app has stopped چیست؟

پیغام unfortunately app has stopped با محتوای “متاسفانه اپلیکیشن متوقف شده است” معمولاً بیشتر برای نرم‌افزارهای مدیریت مخاطبان، گالری و لانچرها پیش می‌آید. این خطا زمانی رخ می دهد که شما در حال استفاده از یک برنامه اندرویدی هستید و دقیقا وقتی که بیشتر از هر زمانی به آن برنامه نیاز دارید، اپلیکیشن مربوطه را متوقف ساخته و آن را می بندد.

 

( پیغام unfortunately app has stopped چیست؟| رایانه کمک)

دلایل رفع پیغام unfortunately app has stopped 

دلایلی هست که نشان می دهد اگر این خطا را  رفع نکنیم با مشکلات بیشتری روبرو می شویم.

  • رخ دادن مشکل در کارت مموری SD CARD
  • کم شدن سرعت و کارکرد گوشی و باز بودن برنامه های بسیار زیاد
  • وجود باگ و خطا یا ویروس در اپلیکیشن
  • منقضی شدن نسخه قدیمی اپلیکیشن
  • وجود مشکل در برنامه نویسی خود اپلیکیشن
  • رخ دادن مشکل در اپلیکیشن های مدیریت گالری و مخاطبین
  • رخ دادن مشکل در سیستم عامل اندروید
  • نصب ناقص نرم افزار
  • مزاحمت توسط آپدیت Google

 

راه حل مشکل unfortunately app has stopped

برای حل این مشکل راه حل هایی وجود دارد که به رفع مشکل message has stopped کمک می کند. در ادامه  به  شرح آن ها می پردازیم.

خاموش و روشن کردن گوشی (restart)

یکی از ساده ترین راه حل های رفع مشکل unfortunately” app has stopped” ریستارت کردن گوشی های اندرویدی است.و در بسیاری از موارد، ریستارت گوشی باعث حل بسیاری از مشکلات گوشی همراه میشود.

 

 

به نظر شما چرا گوگل مپ کار نمی کند؟ ایا روشی برای رفع و دوز زدن تحریم ها وجود دارد؟!

پاک کردن حافظه کش(cache)برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد

برای این روش کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

وارد تنظیمات(setting) گوشی همراه خود شوید و گزینه (app ) یا (application manager)را لمس کنید. حال برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد را انتخاب کنید و گزینه storage  را لمس کنید.حال دو گزینه در جلوی شما نمایان میشود (clear cache)  و (clear data).حال clearcache را لمس کنید. پس از انجام این کار فضای حافظه کش شما ازاد میشود.

 

 

🔹نکته: بهتر است فقط درموارد ضروری گزینه clear data}} را لمس کنید؛چون در اینصورت مجبور میشوید تنظیمات برنامه را مجددا انجام دهید.

 

 

حذف کردن و نصب مجدد اپلیکیشنی که خطای توقف را نشان میدهد

یکی از راه حل های این مشکل در صورتی که ارور مربوط به نرم افزار های جانبی باشد حدف و نصب برنامه موردنظر از منابع رسمی می باشد که کمک می کند تا ارور های برنامه رفع شود.

 

 

به روز رسانی(آپدیت) برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد

گاهی اوقات برنامه هایی که قدیمی میشوند به درستی کار نمیکنند؛ برای حل این مشکل ابتدا وارد play store) )شوید و گزینه (my apps and games) را لمس کنید .سپس برنامه ای که خطای توقف را نشان میدهد را به روزسانی کنید.

(البته برنامه مورد نظر را میتوان از بازار و یا منابع معتبر دیگر نیز دانلود کرد)

 

مشکل کارت مموری(SD card)

گاهی به علت خرابی مموری خطای “unfortunately app has stopped” روی میدهد.اگر حافظه کارت SD شما معیوب باشد و یا درصورتیکه کارت  SDویروسی باشد و اطلاعات برنامه های شما در این کارت حافظه ذخیره باشد برای شما خطای “unfortunately app has stopped” روی میدهد.برای اینکه بدانید مشکل از مموری است یا خیر؟ ابتدا مموری را از روز گوشی برداشته و دوباره برنامه را اجرا کنید اگر مشکل رفع شد که نشان دهنده خرابی مموری است؛ در غیر اینصورت مموری شما سالم است.

روش ساخت ایمیل فیک با پسوند gmailبلدی؟ 

 

باز بودن برنامه های زیاد و کم شدن سرعت گوشی

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این مشکل نصب برنامه های زیاد و سنگین می باشد که با پاک کردن برنامه های اضافی و یا بستن برنامه های در حال اجرا میتوانید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

همچنین استفاده از برنامه هایی که به بهینه سازی حافظه گوشی کمک می کنند در این شرایط توصیه می شود.

 

 

ویروسی بودن اپلیکیشن

برخی نرم افزار هایی که از منابع ناشناخته نصب میشوند می توانند باعث بروز مشکلات امنیتی و ویروسی شدن گوشی شما شوند و نهایتا با ارور  unfortunately app has stopped مواجه شوید. در این مواقع اصولا بهتر است برنامه ای که باعث بروز مشکل شده است را پاک کرده و سپس با یک آنتی ویروس گوشی خود را اسکن کنید.

  • وجود مشکل در سیستم عامل اندروید

حذف و نصب برنامه های متعدد و یا برخی بروزرسانی ها ممکن است درکارکرد سیستم عامل گوشی شما تاثیر منفی گذاشته و درنتیجه باعث بروز ارور های متعدد در گوشی شوند در چنین شرایطی تنها راه حل ریست فکتوری گوشی می باشد .

  • نصب ناقص نرم افزار

در برخی موارد شما نرم افزار را از منابع معتبری تهیه میکنید اما به دلایل مختلف نصب نرم افزار ناقص صورت میگیرد. که در این شرایط می بایست برنامه را پاک کرده و مجدد نصب کنید .

لغو کردن به روز رسانی برنامه گوگل

در مواردی شاید این خطا به علت به روزرسانی و اجرای ناموفق  اپ های دانلود شده از گوگل پلی باشد. پس ابتدا google play را باز کنید و سپس گزینه my apps  را از منوی بالا باز کنید.و تیک به روزرسانی برنامه گوگل را بردارید و حافظه کش (مطابق ان چیزی که در بالا شرح دادیم)  برنامه ای که ارور می دهد را پاک کنید.

در صورتی که باز هم با ارور مواجه شدید ممکن است نیاز باشد تا نسخه دیگری از برنامه را از منابع دیگر دانلود و نصب کنید.

  • نصب نسخه قدیمی تر:

گاهی اوقات پس از آپدیت برنامه مورد نظر در برنامه نویسی خود برنامه مشکلی به وجود می آید، در این حالت نسخه قبلی برنامه را از سایت های مطمئن دانلود و نصب کنید.

نکته: در صورتی که نسخه اندروید گوشی شما قدیمی باشد ممکن است نسخه های قدیمی برنامه نیز روی گوشی شما نصب نشوند و در این شرایط می بایست نسخه اندروید گوشی خود را بروز رسانی کنید.

 

 

نصب مجدد رام گوشی (فلش کردن گوشی) برای رفع  پیام خطای “unfortunately app has stopped”

در صورتی که هیچ یک از راه حل های بالا پاسخ گو نبود و شما همچنان با ارور unfortunately app has stopped  مواجه شدید تنها راه حل حذف و نصب مجدد سیستم عامل گوشی می باشد. به کمک این راه حل که به اصطلاح فلش کردن گوشی نیز به آن می گویند به طور کلی سیستم عامل و نرم افزار های پیشفرض گوشی پاک شده و مجدد نصب می شوند.

برای انجام این کار بهتر است تا با یک مشاور و متخصص موبایل مشورت کنید زیرا مراحل آن تخصصی بوده و نیاز به دانش کافی دارد.

ترفند فهمیدن بلاک شدن در واتساپ

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با چگونه خطای “unfortunately app has stopped” را رفع کنیم؟

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با رفع مشکل unfortunately app has stopped پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

پیغام unfortunately در گوشی اندرویدی و آیفون به چه معنا است؟

به طور خیلی خلاصه و ارور has stopped در اندروید و آیفون زمانی رخ میدهد که دستگاه شما در حال انجام یک فعالیت است اما با مشکل روبرو میشود. مثلا زمان باز کردن یک اپلیکیشن با این خطا روبرو میشوید. برای رفع آن هم لازم است ترفند های گفته شده در بخش بالا را انجام دهید.

 

آیا نمایش ارور unfortunately has stopped میتواند دلیل ویروسی شدن دستگاه باشد؟

در برخی موارد بله، گاهی امکان دارد ویروس باعث جلوگیری از اجرا شدن یک دستور یا برنامه روی گوشی شما میشود در این حالت قطعا با مشکل has stopped در اندروید روبرو میشوید.

 

آیا خطا 404در گوش هم ربطی به مشکل برنامه کروم دارد؟

خیر. خطای 404 یک نوع خطا اینترنتی محصوب میشود بنابراین اگر با خطا 404 در مرورگر خود روبرو میشوید به این معنی نیست که مشکلی برای دیوایس شما رخ داده است. به زبان خیلی ساده این خطا نشان میدهد که صفحه ای که به دنبال آن هستید وجود ندارد.

 

آیا ممکن است خطای  unfortunately app has stopped  به دلیل خرابی مموری کارت  باشد؟

- بله. ممکن است در برخی مواقع این ارور به دلیل خرابی مموری SD card اتفاق می افتد. اگر حافظه SD card شما معیوب باشد و یا به هر دلیلی امکان استفاده از آن نباشد، اپلیکیشن هایی که دیتای خود را در این حافظه ذخیره می کنند با مشکل مواجه شده و پیغام ارور را نشان می دهند.

 

چگونه گوشی را به تنظیمات اولیه کارخانه برگردانم؟

- این امکان از طریق منوی تنظیمات ممکن است و کافیست مراحل اآن را با دقت انجام دهید. برای انجام  پروسه  بازگردانی به تنظیمات کارخانه می توانید از کارشناسان رایانه کمک بهره مند شوید تا مرحله  به مرحله ان را  به  شما اموزش دهند و انجام دهید.

 

 

سخن پایانی

موضوع امروز ما پیام خطای “unfortunately app has stopped”  در گوشی های اندروید بود . از شما عزیزان ممنونیم که با رایانه کمک “همراه بودید.درصورت هرگونه سوال کامپیوتری با “پشتیبان رایانه کمک” تماس گرفته و از “متخصصان رایانه کمک” یاری بخواهید.

علاوه براین خدمات درصورت بروز مشکل “سخت افزاری در کامپیوتر یا لپتاپ” خود میتوانید کامپیوتر یا لپ تاپ و تلفن همراه خود را برای تعمیرات به دفتر “رایانه کمک تهران” منتقل کنید. در پایان پیشنهاد میکنم که برای دیدن ویدیو های اموزشی به پیج اینستاگرام رایانه کمک سر بزنید.

✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزاری گوشی با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" Unfortunately has stopped توقف میکنه برنامه ها "

" سلام توی چه برنامه ای؟ "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد