تماس با کارشناس

قابلیت افزودن چند عکس یا فیلم در استوری اینستاگرام

از مجموعه مطالب آموزشی

گروه نرم افزاری اخبار فناوری اطلاعات نیودانش امروز قصد دارد شمارا با قابلیت های جدید یک نرم افزار معروف و محبوب آگاه کند. نرم افزاری که قرار است مورد بحث و یادگیری قرار بگیرد ، نرم افزار اینستاگرام می باشد.در مطالب قبلی در مورد نسل جدید گوشی های تلفن همراه برایتان اطلاعاتی قرار داده و درمورد آن ها بحث کردیم و در این مقاله  آموزش افزودن چند عکس یا فیلم در استوری اینستاگرام را بررسی می کنیم.قبل از توسعه اپلیکیشن اینستاگرام به دنیای تکنولوژی و زندگی روزمره بشر ، افراد برای گفتگو با یکدیگر از سرتاسر کشور و یا حتی سرتاسر دنیا و تبادل نظر و اطلاعات با یکدیگر از شبکه های مجازی چون فیس بوک استفاده می کردند و برای احساس همدردی یا بیان نظرات و اعتقادات خود ، پست هایی را قرار داده و افراد با دنبال کردن  صفحه ی شخصی وی می توانند  پست او را لایک کنند.با ورود نسل جدید تلفن های همراه به بازار کشور، شبکه های اجتماعی جدیدی در قالب یک نرم افزار برروی گوشی های تلفن همراه نصب شده و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

ما در سری مقاله های اموزشی اینستاگرام آموزش های کاربردی برای شما ارائه دادیم همچنین با مطالعه مقاله دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی می توانیم چگونگی غیر فعال کردن موقت اینستاگرام را  یاد بگیرید.اگر سوالی در خصوص اپلیکیشن اینستاگرام داشتید می توانید با کمک کارشناسان رایانه کمک در حداقل زمان به پاسخ برسید.

✴️✴️ تماس با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

فهرست

محبوبیت شبکه مجازی اینستاگرام در میان کاربران

استوری اینستاگرام چیست؟

تفاوت استوری با پست های اینستاگرام چیست؟

نحوه گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

سخن آخر

محبوبیت شبکه مجازی اینستاگرام در میان کاربران

شبکه های اجتماعی به محض ورودشان به دنیای مجازی ، نظر مردم را به خود جذب کردند. این شبکه های اجتماعی همواره در حال رقابت با یکدیگر هستند تا از یکدیگر پیشی گرفته و رتبه بهتری در میان کاربران داشته باشند. .از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می توان به تلگرام و اینستاگرام اشاره کرد .تلگرام قابلیت چت کردن و به اشتراک گذاشتن مطالب و پست ها در کانال یا گروه ها را دارد ولی اینستاگرام یک شبکه مجازی ای است که همانند فیس بوک می توان در صفحه شخصی پست ها و عکس هایی را به اشتراک گذاشت و دوستان ما که از قبل ما را دنبال کرده ( follower) می توانند در آن قسمت از پست ها و تصاویر و حتی ویدئو هایی که به اشتراک گذاشته می شود مشاهده کنند و در صورت دوست داشتن آن پست آن را لایک کنند.

شبکه مجازی اینستاگرام امروزه حتی جنبه تبلیغاتی نیز پیدا کرده و باعث رونق کسب و کار بسیاری از افراد در جامعه شده است بطوری که افراد در شبکه مجازی اینستاگرام صفحه ای شخصی برای خودشان باز می کنند و در آنجا از کار و محصولات خود تصاویر و اطلاعاتی را به عنوان پست قرار می دهند و مردم کالای مورد نظر خود ر ا در اینستاگرام جستجو کرده و در صورت اینکه از آن کالا خوششان آمد به آدرس  سایت و یا محل کسب و کارشان رفته و محصول مورد نظر خود را سفارش می دهند.

 

استوری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام همواره در حال توسعه قابلیت ها و فناوری های خود است و هر چند وقت یک بار از قابلیت جدیدی رونمایی می کند. یکی از  قابلیت های استوری اینستاگرام  می توان به این مورد اشاره کرد که  می توانید در هر کجایی که هستید از موقعیت خود ویدئوی زنده ای تهیه کرده و با دوستان تان به اشتراک بگذارید و دنبال کنندگان شما بطور آنلاین و همزمان از موقعیت شما با خبرباشند. علاوه بر امکان تهیه عکس و ویدئو به صورت  لایو و زنده  می توانید از تصاویر گالری نیز به منظور گذاشتن استوری اینستاگرام استفاده کنید. همچنین با استفاده از استوری اینستاگرام می توانید بطور همزمان چندین عکس و یا فیلم را به اشتراک بگذارید. به طور کلی گذاشتن استوری در اینستاگرام ، بسیار ساده است اما گاهی اوقات ممکن است در حین کار با مشکلاتی مواجه شوید که این کار ساده را برایتان دشوار خواهد شد  برای حل مشکلات استوری در اینستاگرام ، همراه رایانه کمک باشید.

 

 

تفاوت استوری با پست های اینستاگرام چیست؟

تفاوتی که استوری با پست های معمولی دارد در این است که هر فیلم یا عکس و یا حتی متن و صدایی که در استوری خود قرار می دهید تنها ۲۴ ساعت پایدار است و پس از ۲۴ ساعت از استوری شما به طور خودکار حذف می شوند و شما می توانید تصاویر و فیلم های جدیدی را در استوری خود قرار دهید .علاوه بر این زمانی که یک کاربراستوری برای انتشار قرار میدهد دور عکس پروفایل  آن یک دایره قرمز رنگ مشاهده می کنید.

پیشنهاد مطلب: برای کم کردن حجم عکس هات بدون اینکه کیفیتشون پایین بیاد راهکارهای مختلفی وجود داره که ما  در مقاله کم کردن حجم عکس بهت آموزش دادیم. حتما بخونش

 

قابلیت افزودن چند عکس یا فیلم در استوری اینستاگرام در چه مواردی کارآمد می باشد؟

گاهی لازم است به صورت پیوسته تصاویر یا محتوای متنی را به اشتراک بگذارید در این شرایط  می توانید از قابلیت استوری کردن چند تصویربه صورت همزمان استفاده نمایید علت دیگر مفید بودن قابلیت اشتراک گذارای چند تصویر به صورت هم زمان برای شرایطی است که قصد دارید  ویدئو به اشتراک بگذارید و با توجه به  محدودیت  زمان  15 ثانیه ای برای هر ویدئو در استوری ، می توانید یک ویدئو طولانی را به صورت ویدئو های کوتاه 15 ثانیه ای منتشر کنید. به طور خلاصه قابلیت افزودن چند عکس یا فیلم در استوری اینستاگرام باعث می شود پیوستگی در استوری ها به وجود بیاورید.

 

نحوه گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

ابتدا پیشنهاد می شود اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز رسانی نمایید تا از قابلیت های جدید ارائه شده استفاده کنید.

  به منظور گذاشتن چند تصویر دراستوری  اینستاگرام روی عکس پروفایل خودتان و علامت + ضربه بزنید. همچین می توانید با سوایپ به سمت راست به قسمت مربوط به گذاشتن استوری وارد شوید. 

وارد قسمت گالری شوید و با استفاده از آیکون دو مربع ( مطابق تصویر زیر) به ترتیبی که تمایل دارید تصاویر نمایش داده شود عکس ها را انتخاب کنید و در  آخر برای انتشار بر روی Your Story ضربه بزنید.

با این قابلیتی دیگر نیازی نیست به صورت یک به یک عکس ها و ویدئو ها را آپلود کنید و کار با سهولت بیشتری انجام میشود.

.گروه نرم افراری اخبار فناوری اطلاعات نیو دانش امید وار است که با خواندن این پست بتوانید از این قابلیت اینیستا استفاده کرده و لحظات خوشتان را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

در ادامه به برخی سوالات رایج پاسخ  می دهیم:

ابعاد صحیح استوری اینستاگرام به چه صورت می باشد؟

ابندا در نظر بگیرید که استوری اینستاگرام با تصاویر عمودی سازگاری دارد و بهتر است از عکس های افقی استفاده نکنید. اندازه‌ی درست استوری اینستا ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۹۲۰ پیکسل می باشد.

کاربران به چه میزان از استورهای اینستاگرام استفاده می کنند؟

در حال حاضر روزانه بیش از 250 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام استوری می گذارند در نتیجه یک قابلیت پرکاربرد محسوب می گردد.

چگونه استوری‌های اینستاگرام خود را جذاب‌تر کنیم؟

میتوانید با استفاده از امکانات معمول و   فیلترینگ های اینستاگرام استوری های جذاب تری منتشر نمایید.

سخن آخر

قدردان همراهی و توجه شما تا هستیم در این مقاله قابلیت افزودن چند عکس یا فیلم در استوری اینستاگرام را بررسی نمودیم اگر در  سوالی در خصوص اپلیکسشن اینستاگرام و یا  دنبال حل مشکلات کامپیوتری اینترنتی و موبایل در کوتاه ترین زمان هستید، می توانید با مجموعه رایانه کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلات شما توسط کارشناسان رایانه کمک برطرف شوند. راه ارتباط با ما شماره هوشمند 9099071540 از طریق تلفن های ثابت و همچنین شماره اعتباری0217129 از طریق موبایل یا تلفن ثابت می باشد.

 

قابل توجه شما کاربر گرامی: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.  

دیدگاه کاربران

" برای این مطلب دیدگاهی نوشته نشده است " هرگونه سوال ، ابهام یا نظری دارید برای ما بنویسید ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد