تماس با کارشناس

معرفی بازی پابجی PUBG

از مجموعه مطالب آموزشی

🔹بررسی بازی موبایل PUBG Mobile

بازی پابجی PUBG ،بازی در سبک اکشن است که محصول شرکت بازی سازی Tensent Games میباشد. در ابتدا نسخه کنسول بازی PUBG ساخته و محبوبیت خاصی به دست آورد .

به دنبال موفقیت  این بازی ، شرکت سازنده بازی پابجی آن را تحت عنوان بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل اندروید و iOS بازسازی کرد. تا علاقه مندان این بازی فوق العاده و بینظیر بتوانند آن را برروی  تلفن همراه خود تجربه کنند .

این بازی سبک متفاوتی دارد وبازیکن را ایجاب میکند تا برای بقا با حریف خود مبارزه کند.ما در این مقاله قصد داریم بازی پابجی PUBG رابه شما معرفی کنیم  همچنین در مطالب قبلی که برایتان قرار دادیم چرا کالاف دیوتی وارزون بالا نمیاد پس با رایانه کمک همراه باشید.

✴️✴️ رفع مشکلات نرم افزارهای کامپوتری با کارشناسان فنی رایانه کمک  : ☎️از طریق تلفن ثابت 9099071540 و 📱 از طریق موبایل 0217129

 

آنچه در این مقاله می خوانیم:

معرفی بازی پابجی

خصوصیات بازی  PUBG Mobile

✅مهم ترین ویژگی‌ بازی PUBG

مضرات بازی پابجی

✅راهنمای بازی PUBG

✅محیط و زمین بازی

✅خودکار شدن بخش هایی از بازی

✅نسخه جدید بازی PUBG

✅نسخه PUBG Mobile 1.0.0

تنظیمات Cheer park

✅کلام آخر

 

معرفی بازی پابجی

بازی پابجی اولین بار در مارس سال 2017 از طریق بخش Early Access استیم برای کامپیوتر عرضه شده و نسخه کامل آن هم دسامبر همان سال عرضه شد. این بازی بعدا در سپتامبر 2018 به صورت رسمی برای ایکس باکس وان هم عرضه شد. پورت پلی استیشن 4 بازی و یک نسخه رایگان از آن هم مخصوص موبایل‌ها در سال 2018 عرضه شد. پابجی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود که تا تیر 1397، بیش از پنجاه میلیون نسخه از آن به فروش رفته و با در نظر گرفتن نسخه موبایل، بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.

انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌ هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile  هم وارد بازار شدند.

 

🟠حتما بخون شاید لازمت بشه: نصب directx 12 روی ویندوز

 

 

 

بازی در سبک بتل رویال بدین شکل است که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم‌ های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده ماند، برنده مسابقه خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا شما در هواپیما حضور دارید که باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. در ابتدا هیچ سلاحی ندارید؛ پس باید به سرعت جعبه‌ ها و خانه‌ ها را جستجو کرده و دنبال اسلحه، مهمات، کوله پشتی و جلیقه بگردید. هنگام فرود آمدن در مکان‌ های شلوغ، اولین کسی که اسلحه پیدا کند شانس بیشتری برای نجات پیدا کردن از آن مخمصه دارد.

همانطور که اشاره کردیم نقشه بازی بسیار وسیع است؛ اما چطور این قضیه کنترل می‌شود؟ در بازی منطقه ای داریم به اسم Safe Zone که هر چند دقیقه یک بار به شکل دایره روی نقشه ظاهر می‌شود. این دایره محلی‌ ست که بازیکنان باید در آن جمع شوند و اگر از آن عقب بمانند، به مرور میزان سلامتی آنان کاهش می‌یابد. پس بزرگ بودن نقشه همیشگی نیست و با گذر زمان کوچک و کوچک‌ تر می‌شود تا بازیکنان زودتر همدیگر را پیدا کرده و مبارزه کنند.

شما هم گوشی اندروید قدیمی داری؟ دوست داری چند تا بازی قدیمی اما با گرافیک خوب بهت معرفی کنم که گوشیت اجرا کنه؟ بهت پیشنهاد میکنم مطلب بهترین بازی های اندروید برای موبایل های ضعیف را بخون. 

 

همانطور که میدانید بازی جنرال دارای نقاط مثبتی می باشد اما یکی از نقاط ضعف آن داستان های کوتاه بازی هستند که در مطلب مود بازی جنرال به طور کامل به آن پرداخته ایم.

 

خصوصیات بازی  PUBG Mobile

اگر چه این بازی بسیار هیجان انگیز است اما ممکن است مضرات خود را داشته باشد با دانستن مضرات بازی پابجی می توانیم انتخاب کنیم آیا ادامه به این بازی بیشتر ارزش دارد یا بازی نکردن ان در ادامه  به خصوصیات بازی می پردازیم. 

مهم ترین ویژگی‌ بازی PUBG

  • گرافیک با سطح بالا و خوب.
  • استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine
  • توجه به نکات ریز بازی و مبارزه ، تعداد ۱۰۰ بازیکن در نقشه ایی به مساحت ۸*۸ کیلومتر
  • دارای مجموعه ایی از سلاح های پیشرفته و امکان استفاده از سلاح های غول پیکر و موشک های مختلف
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه گوناگون
  • دارای افکت سه بعدی صوتی
  • قابلیت ایجاد گروه و تیم های دوستانه برای انجام مبارزه
  • ایجاد محیط مناسب و جذاب برای مبارزه game play
  • مناسب با نسخه های اندروید ۵٫۱٫۱ به بالا

برای انواع تنظیمات گیم لوپ حتما این مطلب را مطالعه کنید

مضرات بازی پابجی

بازی مداوم PUBG به مدت 30 دقیقه می تواند باعث اثرات بدی بر سلامتی مانند نشستن یا خوابیدن ما بگذارد. قرار گرفتن در یک موقعیت به مدت طولانی مدت باعث استرس و درد عضلات بدن می شود که می تواند باعث درد و ضعف بیشتر پس از انجام بازی شود و بنابراین خلق و خوی تحت تاثیر قرار می گیرد.

⚠️انفجار تلفن همراه به دلیل گرمایش: خالی شدن باتری برای ترک بازی کافی نیست و بسیاری از ما در حین شارژ کردن موبایل بازی می کنیم و این باعث گرم شدن بیشتر موبایل می شود. گرمایش می تواند باعث ترکیدن باتری شود و به ما آسیب برساند.

⚠️نوسانات خلقی در حین انجام بازی: سرگرم  شدن بیش از حد به  بازی ها موجب تنش های عصبی می شود.

⚠️فراموش کردن رژیم غذایی و ورزش منجر : بازی های مداوم باعث می شود که ما از غذاهای مناسب و ورزش دور بمانیم.

⚠️بینایی را ضعیف می کند :بازی PUBG برای مدت طولانی‌تر می‌تواند اثرات مضری بر سلامتی ما بگذارد. خیره شدن طولانی مدت به صفحه موبایل می تواند بسیار خطرناک باشد،

⚠️اثرات روانی : PUBG اثرات جدی روی مغز می گذارد. افرادی که به طور مداوم بازی می کنند، تمایل بیشتری به انجام بازی های بیشتری پیدا می کنند.

اعتیاد روانی خطرناک : انجام بازی ها همیشه در طول کار، دانشگاه ما را هیجان زده می کند. و بازی کردن به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل می شودد. دیگر وقتی برای کارهای دیگر برای ما نمی گذارد.

⚠️بی خوابی : یکی از مضرات بازی پابجی بی خوابی می شود.

 

🔹توجه: به‌ روزرسانی‌ های منظم  بازی توسط توسعه‌ دهندگان، بسیاری از مشکلات مربوط به عمر باتری و مشکل گرمایش را برطرف می‌ کنند.

 

راهنمای بازی PUBG

این بازی دارای ۱۰۰ بازیکن است که به صورت همزمان درقسمت چند نفره وارد زمین بازی می شوند؛ و فردی که تا انتهای بازی باقی بماند ، عنوان برنده را بدست خواهد آورد.

 

 

در این بازی شما باید وسایل مورد نیازتان را به دست آورید ،بازی انواع وسایل نقلیه ، سلاح و حتی موتور سیکلت را در اختیار شما قرار می دهد.صدای این بازی کیفیت ۷٫۱ کاناله دارد و همین امر جذابیت بازی را چند برابر کرده است. شما میتوانید در این بازی تیم تشکیل داده و به صورت گروهی با دشمنان مبارزه کنید.

به دلیل بالا بودن سطح گرافیک این بازی هیجان انگیز افرادی که وسیله ی ضعیفی دارند میتوانند نسخه ی PUBG Mobile LITE را دانلود کرده و با دوستان خود این بازی را انجام دهند.

 

 

محیط و زمین بازی

در این بازی تمامی بازیکنان حسی واقعی را تجربه خواهند کرد؛ بازیکنان این بازی با چتر در جزیره فرود می آیند و باید تمام تلاش خود را برای پیدا کردن منابع مورد نظرشان از ساختمان های  متروکه انجام دهند .تنها راه حل زنده ماندن و بودن در ادامه بازی غارت تمامی منابع و کشتن  فوری همه ی دشمنان است؛ برنده ی این بازی کسی است که با استراتژی  و تاکتیک  بازی را انجام دهد و بر سایرین غلبه کند.

توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل برای راحتی بازیکنان تمامی تلاش خود را انجام داده اند تا بتوانند یک بازی کنسولی ،که کنترلش بر روی موبایل دشوار است را ، برای موبایل طراحی کنند.

شرکت سازنده بازی PUBG Mobile برای بیشتر کردن علاقه بازیکنان تبلیغات درون برنامه ایی را کاهش داده و به جای آن از راه حل هایی مانند جوایز روزانه و تورنمنت های فصلی استفاده کرده است.

بازیکنان میتوانند بر اساس سلیقه ی خود بازیکن اختصاصی خلق کنند و از بازی لذت ببرند؛ همچنین این بازی بعد از هر آپدیت نقشه های جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

بازیکنان میتوانند همانند نسخه ی کنسولی این بازی برروی حساب خود آیتم های سفارشی متفاوتی داشته باشند.

بعد از چندین بار تکرار کردن این بازی شما به سطح فوق العاده ایی از تجربه در این بازی خواهید رسید.

بازیکنان میتوانند با استفاده از جوی استیک درون بازی شخصیت مورد نظر خود را به  کنترل  بگیرند و با استفاده از سیستم نشانه گیری شلیک دقیقی داشته باشند.

در زمان مواجه شدن با دشمن وقت زیادی برای کشتنشان را ندارید و اگر بدون تاکتیک پیش بروید و نشانه گیری دقیقی نداشته باشید مرگ شما حتمی است.

خودکار شدن بخش هایی از بازی

برای کنترل راحت و آسان بازی بخش هایی از بازی نسبت به نسخه کنسولی خودکار شدند؛ مانند باز و بسته شدن درب ها و تجهیز شدن اسلحه .

استفاده از یک هدفون مناسب و با کیفیت به شما برای شنیدن صدای دشمنانتان کمک میکند. اگر شما هدفون مناسب ندارید میتوانید با فعال کردن نشانگر خود بازی به محل دقیق شلیک دشمن پی ببرید

این بازی در Google Play امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ را بدست آورده و تعداد دانلود آن  برای تلفن های همراه به بیش از ۲۰۰ میلیون رسیده است.

این بازی یک بازی ساده نیست بلکه یک رقابت و نبرد بین شما و رقیبان شما در سرار جهان است.

برای اجرای راحت این بازی به دستگاهی با حداقل ۲گیگابایت رم احتیاج است.

 

 

نسخه جدید بازی PUBG

در نسخه ۰٫۱۸ نقشه ی میرامیر به عنوان دومین نقشه ی اصلی این بازی به حساب می آید؛ اولین تغییر ایجاده شده بر روی این نقشه گرافیک بسیار بالا می باشد همچنین اضافه شدن دسته ایی از مناطق. به عنوان مثال عنصر طوفان ماسه یکی از تغییرات ایجاد شده میباشد.

Arena

در حالت Arena سلاح جدیدی به نام P90 اضافه شده است این سلاح برای مبارزه ی دور برد بسیار مفید است اما در مبارزه های نزدیک مشکل ایجاد میکند.

یکی دیگر ویژگی های برروز شده ی بازی پابجی موبایل اضافه شدن (Cheer park) پارک تشویقی میباشد این پارک میتواند ۲۰ بازیکن را در خود جای دهد.

بهتر است برای دیدن تمامی این تغییرات و برروز رسانی های انجام شده تا رسیدن فصل( سیزدهمین فصل از گذرگاه رویال ) صبر کنید.

PUBG Mobile 1.0.0

بعد مدت ها نسخه ی ۱٫۰٫۰ این بازی هیجان انگیز که مناسب سیستم های اندروید و iOS میباشد در ۱۱ سپتامبر برای اجرا در تمام Player ها منتشر شد ؛اجرای بهتر گرافیک ،شخصیت ها و کیفیت نورپردازی بازی ،چگونگی فرود شخصیت شما در جزیره ، و همپنین کیفیت تصویر و وضوح در زمان تیراندازی از تغییرات به وجود آمده در این ورژن بازی میباشد.

 

 

در نسخه ۱٫۰ پابجی موبایل تغییرات زیادی در بخش های مختلف بازی رخ داده در قسمت لابی بازی، تغییرات قابل توجهی به وجود آمده همچنین امکانات بازی را بسیار راحت کرده است.

در نسخه برروز شده مپ ارانگل تغییراتی از جمله تغییر ظاهری ساختمان ها، بالا بردن کیفیت تصویری مپ ،اضافه شدن آیکن هایی مثل درخت و سنگ ها اعمال شده است.

شرکت سازنده پابجی اعلام کرد قرار است در نسخه ی جدید این مپ چالش های جدیدی را اعمال کند که تا به حال اتفاق های جالبی رخ داده،نظیر رونمایی از نوشابهdew که حاصل تبلیغات این شرکت میباشد.

همچنین با شروع season15 که همراه اسکین های بسیار زیبای نینجا و سلاح های  خفن و هیجان انگیز برای بازیکن ها ایجاد کرده است.و خبری برای طرفداران موسیقی کره ایی ، گروه موسیقی BLAK PINK به تازگی اسپانسر این بازی شده است .

Cheer park تنظیمات

تغییراتی جزئی در Cheer park اعمال شده از جمله ی این تغییرات اختصاص دادن یک زمین تمرین به هر بازیکن است تا مهارت های خود را افزایش دهد ،همچنین در محیط این پارک ساختمانی نیمه کاره وجود داشت که در ورژن جدید تکمیل شده و شخصیت ها میتوانند در آن ساختمان به مبارزه با یک دیگر بپردازند.

 

 

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه بامعرفی بازی پابجی PUBG

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با معرفی بازی پابجی PUBG در سیستم پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص رایانه کمک برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

شما می توانید برای دریافت پاسخ سوال های خود از طریق تلفن های ثابت با شماره  9099071540و از طریق موبایل با شماره 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

آیا بازی بازی PUBG Mobile همیشه در دسترس می باشد؟

- بله. از ویژگی های مثبت این بازی این است که میشه و در هرموقعیت  قابل در دسترس است و هرجا  شما می توانید گوشی خود را بردارید و شروع به  بازی کنید.

آیا دانلود بازی پابجی رایگان است؟

- برای دانلود بازی پابجی گزینه‌های مختلفی وجود دارد. برخی نسخه‌های آن پولی است و برخی هم رایگان هستند. بازی PUBG برای PS4، ایکس باکس وان و نسخه استیم کامپیوتر به صورت پولی عرضه شده است. از سوی دیگر نسخه موبایل بازی پابجی برای اندروید و آیفون رایگان بوده و می‌توان آن‌ها را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرد. برای کاربران کامپیوتر و اندروید که دستگاه آن‌ها سخت‌افزار لازم برای اجرای روان بازی را ندارد، یک نسخه ویژه با نام پابجی لایت هم وجود دارد که کاملا رایگان بوده و نیاز به سخت افزار پایینی دارد.

آیا می توان بازی PUBG Mobile را به صورت گروهی بازی کرد؟

- بله این بازی قابلیت ایجاد گروه و تیم های دوستانه برای انجام مبارزه می باشد

 

 

کلام آخر

در این مقاله ی آموزشی سعی کردیم بازی پابجی PUBG را خدمت شما معرفی کرده وبرای شما مورد بررسی قراردهیم . و نکات مثبت و منفی و بروزرسانی های آن را خدمت شما معرفی کنیم.

ممنونیم که تاپایان مطلب “معرفی بازی PUBG Mobile ” همراه ما بودید. اگر بعد از مرور کردن مطالب بالا در حین انجام بازی با مشکل مواجه شدید، میتوانید از کارشناسان سایت رایانه کمک سوالاتتون رو بپرسید ، به یاد داشته باشید رایانه کمک یک شرکت خدمات کامپیوتری تلفنی است که میتواند به حل مشکلات کامپیوتری شما بپردازد.

اگر باهرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شدید ،درهرزمانی میتوانید با شماره های 0217129 و یا 9099071540 تماس گرفته و از کارشناسان فنی ما مشاوره تلفنی واینترنتی دریافت کنید.

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

دیدگاه کاربران

" سلام مشخصات نسخه کامپیوترش هم بزارید "

" بله حتما بروزرسانی میکنیم "

ثبت دیدگاه

به غیر از نام، سایر اطلاعات اختیاری بوده و در سایت منتشر نخواهند شد

نام شریف شما *

ایمیل شما

موبایل

متن دیدگاه *

عملیات انجام شد